PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 43/2006 • – novčane kazne i oduzeta imovinska korist za prekršaje koje propisuje grad odnosno općina,
NN 43/2006 • – naknade za uporabu javnih, općinskih ili gradskih površina,
NN 43/2006 • 11. Člankom 1. Zakona o financiranju javnih potreba u kulturi propisano je da Republika Hrvatska, županije, Grad Zagreb, gradovi i općine donose program javnih potreba u kulturi, te za njihovo provođenje osiguravaju sredstva iz svojih proračuna, u skladu sa zakonom.
NN 43/2006 • Člankom 2. istog Zakona propisano je da ustanove i druge organizacije kulture mogu stjecati i vlastite prihode i to obavljanjem svoje djelatnosti, naknadama za obavljanje usluga, prodajom usluga i proizvoda na tržištu, donacijama, sponzorstvom, poklonima i na drugi način, u skladu sa zakonom.
NN 43/2006 • U slučaju Dubrovačkih ljetnih igara, ministar kulture je 3. srpnja 2002. donio Pravilnik o statusu, ustrojstvu i financiranju Dubrovačkih ljetnih igara (u daljnjem tekstu: Pravilnik).
NN 43/2006 • Člankom 2. Pravilnika Dubrovačke ljetne igre određene su kao kazališna i glazbeno-scenska manifestacija od nacionalnog značenja i od interesa za Republiku Hrvatsku.
NN 43/2006 • Kao izvori prihoda Dubrovačkih ljetnih igara člankom 3. Pravilnika predviđeni su:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 43/2006 • Prema odredbi članka 29. istog Statuta, sredstva za obavljanje djelatnosti Dubrovačkih ljetnih igara osiguravaju se iz:
NN 43/2006 • – proračuna Grada Dubrovnika i Dubrovačko-neretvanske županije,
NN 43/2006 • – proračuna ostalih jedinica lokalne samouprave na temelju programa djelatnosti,
NN 43/2006 • 13. Iz svega izloženog proizlazi da uređivanje statusa, ustrojstva i financiranja Dubrovačkih ljetnih igara, kao javne ustanove, odnosno manifestacije (festivala) od nacionalnog značenja i od interesa za Republiku Hrvatsku, unatoč činjenici da se radi o javnoj ustanovi čiji je osnivač i vlasnik Grad Dubrovnik, u okviru svojeg samoupravnog djelokruga (članak 7. alineja 2. Zakona o ustanovama, »Narodne novine«, broj 76/93.), ne pripada u nadležnost Gradskog vijeća Grada Dubrovnika, u smislu članaka 16. i 31. Statuta Grada Dubrovnika, na način da bi Gradsko vijeće Grada Dubrovnika bilo ovlašteno propisivati nove vrste izvora financiranja potreba odnosno poslova iz oblasti kulture (kao i bilo koje druge oblasti), a da takvi izvori financiranja nisu utvrđeni mjerodavnim zakonima.
NN 43/2006 • Naime, u konkretnom slučaju, člankom 9. osporene Odluke propisano je da je »festivalska pristojba prihod Javne ustanove Dubrovačke ljetne igre«. Nadalje je propisano da se prikupljena sredstva festivalske pristojbe u cijelosti »raspoređuju Javnoj ustanovi Dubrovačke ljetne igre«.
NN 43/2006 • Potrebno je, međutim, istaknuti da su, sukladno već citiranim odredbama mjerodavnih zakona koji uređuju načine financiranja jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i načine financiranja javnih potreba u kulturi, pristojbe utvrđene isključivo kao prihod općine, grada odnosno županije, a i tada su to, kako je izričito propisano, isključivo upravne odnosno boravišne pristojbe, u skladu s posebnim zakonima.
NN 43/2006 • 14. Iz svega izloženog slijedi da su osporenom Odlukom, koju je donijelo Gradsko vijeće Grada Dubrovnika, a kojom to predstavničko tijelo, bez zakonske osnove, utvrđuje dodatni vlastiti izvor prihoda iz posebnih pristojbi građana koje nisu zakonom propisane, povrijeđene odredbe članka 5. i članka 14. stavka 2. Ustava.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 25/95, Broj 68/08,
Broj 36/03, Broj 91/94,
Broj 155/05, Broj 43/05
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE