PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 108/2005 • Usporedno s uvođenjem broja 112, pristup hitnim službama u Republici Hrvatskoj nastavlja se ostvarivati i putem postojećih pozivnih brojeva za hitne službe (92, 93, 94, 987, 9155), osim ako posebnim propisom ili odlukom nadležnog tijela državne uprave za koji od postojećih pozivnih brojeva nije određeno drukčije.
NN 108/2005 • (2) Standardnim operativnim postupcima iz članka 3. stavka 3. ovoga Pravilnika mogu se utvrditi i dodatni pokazatelji kakvoće usluge poziva na broj 112, osim podataka iz stavka 1. ovoga članka.
NN 108/2005 • (3) Operatori i davatelji usluga moraju dostaviti Hrvatskoj agenciji za telekomunikacije (u daljnjem tekstu: Agencija), do 1. ožujka svake godine za prethodnu kalendarsku godinu, godišnje izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće usluge iz stavka 1. i 2. ovoga članka, koje su izmjerene na način i prema postupku utvrđenom ETSI uputom EG 201 769-1.
NN 108/2005 • (4) Pokazatelji kakvoće usluge iz stavka 1. ovoga članka ne smiju prijeći sljedeće granične vrijednosti:
NN 108/2005 • – vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu do Centra 112 – četiri sata za uklanjanje 80% tih kvarova godišnje po pojedinom operatoru ili davatelju usluga,
NN 108/2005 • – udjel neostvarenih poziva na broj 112 – 5% godišnje, ako je to tehnički ostvarivo,
NN 108/2005 • – vrijeme uspostave veze s brojem 112 – prosječno četiri sekunde godišnje po jednom pozivu, pri čemu se 95% uspostavljenih veza mora ostvariti u vremenu kraćem od osam sekunda.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 108/2005 • (6) Osim godišnjeg izvješća iz stavka 3. ovoga članka, davatelji osnovnih telekomunikacijskih usluga moraju, na zahtjev Agencije, dostaviti izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće usluge iz stavka 1. i 2. ovoga članka i za razdoblje kraće od godine dana, i to u roku 30 dana od dana zaprimanja tog zahtjeva.
NN 108/2005 • (7) Agencija ima pravo provjeravati vjerodostojnost pokazatelja kakvoće usluge dostavljenih u izvješćima iz stavka 3. i 6. ovoga članka.
NN 108/2005 • Tijelo državne uprave nadležno za zaštitu i spašavanje na prikladan način obavješćuje korisnike javnih telekomunikacijskih usluga o svrsi, načinu i uvjetima uporabe broja 112.
NN 108/2005 • (2) U slučaju tri opetovane zlouporabe poziva na broj 112 operatori i davatelji usluga obvezni su, na temelju pisanog zahtjeva Centra 112, privremeno isključiti iz telekomunikacijske mreže terminalnu opremu pretplatnika ili korisnika usluga, za kojeg se utvrdi počinjenje tih zlouporaba, i to u trajanju od sedam dana, s mogućnosti primanja dolaznih poziva u tom razdoblju.
NN 108/2005 • (3) Ako se utvrdi da je pretplatnik ili korisnik usluga iz stavka 2. ovoga članka ponovno počinio tri opetovane zlouporabe poziva na broj 112, njegova terminalna oprema privremeno će se isključiti iz telekomunikacijske mreže u trajanju 30 dana, s mogućnosti primanja dolaznih poziva u tom razdoblju.
NN 108/2005 • (5) Primjena mjera iz stavka 2., 3. i 4. ovoga članka ne isključuje odgovornost pretplatnika ili korisnika usluga u skladu s posebnim propisima o prekršajnoj i kaznenoj odgovornosti.
NN 108/2005 • (1) Nadzor nad kakvoćom usluge poziva na broj 112 obavlja Agencija u okviru ovlasti provedbe stručnog nadzora nad obavljanjem telekomunikacijskih usluga i djelatnosti, u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 53/07, Broj 2/95,
Broj 25/09, Broj 10/05,
Broj 32/02, Broj 88/01
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA