PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-11-agencija-je-detaljno-ymkn NN 18/2007

• 11.a) Ciljni udjeli kupaca, u predmetnom slučaju, odnose se na kupnju cigareta iz vlastitog proizvodnog asortimana, a ne licencnog asortimana poduzetnika Ronhill d.o.o.


Stranica 2007-02-18-735 NN 18/2007

• Ugovorom o pružanju posebnih usluga te sudjelovanja u natječajuna je vrijednost ciljnog udjela za poduzetnika kupca koji s Ronhillom d.o.o. sklopi taj ugovor.


Internet NN 18/2007

• Stoga je Agencija dopisima od 2. veljače 2000. i 29. ožujka 2000. godine zatražila od poduzetnika TD Rovinj i Ronhill d.o.o. dostavu popisa veletrgovaca i trgovaca na malo koji su prihvatili Opće uvjete za sklapanje Ugovora o pružanju posebnih usluga te sudjelovanja u natječaju od 23. lipnja 1999. i Aneks broj 1. Općih uvjeta i koji su s poduzetnikom Ronhill d.o.o. sklopili Ugovor o pružanju posebnih usluga te sudjelovanja u natječaju ili Ugovor o posredovanju u prodaji duhanskim prerađevinama ili oba ugovora.


Internet stranice NN 18/2007

• S obzirom da poduzetnici TD Rovinj i Ronhill d.o.o. nisu dostavili popis trgovaca na veliko i trgovaca na malo s kojima su sklopili ugovore, Agencija je po službenoj dužnosti od tridesetjednog (31) poduzetnika iz osnovnih kategorija kupaca poduzetnika Ronhill d.o.o. zatražila dostavu istih. Poduzetnici su postupili po zahtjevu Agencije, te su u naznačenom roku dostavili traženu dokumentaciju.


Internet stranice NN 18/2007 • Navedeni podaci odnose se na ugovore dvanaest (12) poduzetnika od ukupno njih dvadeset (20), koji predstavljaju najveće kupce Ronhilla d.o.o. u 1999. godini. i čiji je pojedinačni udjel u ukupnoj prodaji poduzetnika Ronhill d.o.o. na teritoriju Republike Hrvatske jednak ili veći od jedan (1) posto za 1999. godinu.
Internet stranice NN 18/2007 • Zajednički količinski udjel najvećih dvadeset (20) kupaca iznosi [45-50] posto, a udjel temeljem vrijednosti kupljenih cigareta [45-50] posto.
Internet stranice NN 18/2007 • Dvanaest (12) poduzetnika, u sadržaj čijih je ugovora sklopljenih s Ronhillom d.o.o. Agencija izvršila uvid, ostvarili su 1999. godine zajednički količinski udjel u ukupnoj prodaji poduzetnika Ronhill d.o.o. na teritoriju Republike Hrvatske od čak [25-30] posto, a vrijednosni [25-30] posto. Navedeni podatak nesporno ukazuje na činjenicu da je poduzetnik Ronhill d.o.o., sklapanjem ugovora sa samo ovih dvanaest (12) poduzetnika, odabranih za potrebe ekonomske i pravne analize u predmetnom upravnom postupku iz skupine od dvadeset (20) najvećih kupaca poduzetnika Ronhill d.o.o. u 1999. godini navedenih u tablici 18. ovoga obrazoženja, uspio zatvoriti najmanje četvrtinu tržišta trgovine cigareta na teritoriju Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 18/2007
• Nadalje, uvidom u dostavljene ugovore od strane kupaca poduzetnika Ronhill d.o.o., vidljivo je kako su poduzetnici, koji prvenstveno djeluju kao trgovci na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, poput poduzetnika Sloboda d.d., Osijek, Konzum d.d. Zagreb, Diona d.d. u stečaju, Zagreb, Trgocentar d.d., Čakovec i K.T.C., Križevci, Ugovorom o pružanju posebnih usluga te sudjelovanja u natječaju, sklopljenim 1999. godine, imali definirane ciljne udjele u rasponu od [85-95] posto, odnosno prosječan ciljni udjel tih poduzetnika iznosio je [90-95] posto.

Poslovne stranice NN 18/2007
• Kupci poduzetnika Ronhill d.o.o. moraju postići unaprijed određen i zadan ciljni udjel kako bi ostvarili pravo na bonuse, nagrade. Ciljni udjeli određeni su individualno za svakog kupca.

Servis NN 18/2007 • Pri tome, potrebno je naglasiti da u slučaju negativne razlike, odnosno neostvarenja zadanog ciljnog udjela kupci mogu izgubiti pravo na neki od popusta ili im se popust umanjuje.
Glasnik NN 18/2007 • Pravo na nagradu kupci stječu ukoliko u zadanom razdoblju ostvare ciljni udjel. Ciljni udjel određen je u postotku i definiran je kao srednja vrijednost između županijskog udjela prodaje i udjela prodaje kupca, vodeći računa o području županije koju kupac snabdijeva. Kroz ciljni udjel određuje se ujedno i količina kartona koju kupac mora kupiti od poduzetnika Ronhill d.o.o. kako bi ostvario pravo na osnovnu nagradu za kvartalnu prodaju duhanskih proizvoda.
Novo NN 18/2007 • Ukoliko kupac u određenom razoblju (kvartalu) ostvari manji ili veći udjel od onog koji je određen kao ciljni udjel za određeno razdoblje (kvartal), tada se osnovna nagrada korigira koeficijentima prikazanim u tablici 28. ovisno od postotka promjene.
Poslovi NN 18/2007 • Tablica 27.: Osnovna tablica nagrade za kvartalnu prodaju duhanskih proizvoda
Poticaji NN 18/2007 • Izvor: Opći uvjeti za sklapanje Ugovora o pružanju posebnih usluga te sudjelovanje u natječaju poduzetnika Ronhill d.o.o. od 23. lipnja 1999. godine, Aneks br. 1 Općih uvjeta za sklapanje Ugovora o pružanju posebnih usluga te sudjelovanja u natječaju
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 90/03, Broj 78/97, Broj 6/09, Broj 68/98, Broj 26/93, Broj 72/07


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled