PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 141/2008 • – međunarodne povezne točke (općenito s godišnjom količinom putnika od najmanje 5.000.000)
NN 141/2008 • – regionalne povezne točke i pristupne točke (općenito s godišnjom količinom putnika između 250.000 i 999.999).
NN 141/2008 • (13) Odbor regija je, sa svoje strane, predložio pet kategorija europskih zračnih luka u svom Mišljenju od 2. srpnja 2003. o kapacitetima regionalnih zračnih luka[76]:
NN 141/2008 • – glavne čvorišne zračne luke (preko 25 milijuna putnika, četiri zračne luke), koje čine otprilike 30% europskog zračnog prometa
NN 141/2008 • – 15 zračnih luka s 5 do 10 milijuna putnika koje čine otprilike 14% europskog zračnog prometa
NN 141/2008 • – 57 zračnih luka s 1 do 5 milijuna putnika koje čine otprilike 17% europskog zračnog prometa
NN 141/2008 • – 67 zračnih luka s 200.000 do 1 milijuna putnika koje čine otprilike 4% europskog zračnog prometa[77].
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 141/2008 • (15) Komisija smatra da postoji veliko preklapanje između ta dva klasifikacijska prikaza, te je u smislu ovih smjernica, definirala sljedeće četiri kategorije:
NN 141/2008 • – kategorija A, u daljnjem tekstu ‘velike zračne luke Zajednice’, s preko 10 milijuna putnika godišnje
NN 141/2008 • – kategorija B obuhvaća ‘nacionalne zračne luke’, s godišnjom količinom putnika između 5 i 10 milijuna
NN 141/2008 • – kategorija D, u daljnjem tekstu ‘male regionalne zračne luke’, s godišnjom količinom putnika manjom od 1 milijuna.
NN 141/2008 • 2. CILJEVI OVIH SMJERNICA I IZMJENE U USPOREDBI SA SMJERNICAMA IZ 1994.
NN 141/2008 • (20) U tu svrhu, Komisija uzima u obzir doprinos koji regionalne zračne luke u razvoju daju brojnim politikama Unije. Dakle:
NN 141/2008 • – povećano korištenje regionalnih zračnih luka je sredstvo za borbu protiv zagušenosti zračnog prometa na glavnim europskim čvorištima. U svojoj Bijeloj knjizi ‘Europska prometna politika za 2010: vrijeme odluke’[82], Komisija objašnjava da ‘već postoji poseban plan djelovanja glede zagušenosti neba, ali zagušenost na zemlji još uvijek ne dobiva potrebnu pozornost ili predanost. Međutim, gotovo pola od pedeset najvećih zračnih luka Europe već je dostiglo ili je blizu dostizanja točke zasićenja u smislu zemaljskog kapaciteta.’
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 137/09, Broj 12/07,
Broj 41/07, Broj 57/95,
Broj 5/09, Broj 23/09
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO