PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2005 • 2.3. »prostor za putnike« označava prostor za smještaj u vozilu koji je ograničen krovom, podom, bočnim stjenkama, vratima, vanjskim staklenim plohama i prednjom pregradom te ravninom kroz stražnju pregradu prostora za putnike ili ravninom kroz oslonac naslonom stražnjega sjedala;
NN 152/2005 • 2.4.1. ima koordinate određene u odnosu na nosivu konstrukciju vozila;
NN 152/2005 • 2.4.2. odgovara teoretskom položaju točke relativnog zakretanja trupa u odnosu na natkoljenice (H-točka) u normalnom vozačkom položaju koji je najniži i najviše straga ili u uporabnom položaju koje za svaki naznačeni sjedeći položaj odredi proizvođač;
NN 152/2005 • 2.5. »H-točka« označava točku koja je definiranu u Pravilniku TPV 132;
NN 152/2005 • 2.7. »poprečna ravnina« označava vertikalnu ravninu okomitu na uzdužnu središnju ravninu vozila;
NN 152/2005 • 2.8. »zaštitni sustav« označava naprave koje služe da zadrže i/ili zaštite putnike;
NN 152/2005 • 2.9. »tip zaštitnoga sustava« označava kategoriju zaštitnih naprava koje se međusobno ne razlikuju u bitnim obilježjima kao što su:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 152/2005 • 2.11. »neopterećena masa« označava masu vozila u voznom stanju bez vozača, putnika ili tereta, ali sa spremnikom goriva napunjenim do 90% kapaciteta i postavljenima uobičajenim kompletom alata i rezervnim kotačem, po potrebi:
NN 152/2005 • 2.12. »pomična deformabilna zapreka« označava spravu kojom se ispitivano vozilo udara, a sastoji se od kolica i od udarne glave;
NN 152/2005 • 2.13. »udarna glava« označava deformabilni dio pričvršćen na prednji dio pomične deformabilne zapreke;
NN 152/2005 • 2.15. »izrada u više faza« označava postupak gdje dva ili više proizvođača zasebno i serijski sudjeluju u izradi vozila.
NN 152/2005 • 3.1. Vozilo mora biti podvrgnuto ispitivanju u skladu s Dodatkom 1. ovom Prilogu.
NN 152/2005 • 3.1.1.1. Proizvođač mora tijelu nadležnom za homologaciju tipa dostaviti podatke koji se odnose na kompatibilnost rezultata u usporedbi s vozačkom stranom u slučaju da se ispitivanje provodi na toj strani.
NN 152/2005 • 3.1.1.2. Nakon utvrđivanja značajki konstrukcije vozila, tijelo nadležno za homologaciju tipa smije odlučiti o provođenju ispitivanja na strani suprotnoj od vozačeve, ako se ona smatra manje pogodnom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 112/04, Broj 40/07,
Broj 52/04, Broj 98/09,
Broj 129/99, Broj 69/96
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE