PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 4/2009 • 2.5 Program ispitivanja izdržljivosti mora se provesti bez prekida i u skladu s ovim kriterijima:
NN 4/2009 • 2.5.2 početna ispitna brzina: najveća propisana brzina za tip gume umanjena za 30 km/h u slučaju ispitivanja na valjku promjera 2,0 m ili umanjena za 40 km/h ako se ispivanje obavlja na valjku promjera 1,7 m,
NN 4/2009 • 2.5.2.1 za gume predviđene za brzine veće od 240 km/h i označene kodnom oznakom V unutar veličine gume (ili 270 km/h i označene kodnom oznakom Z unutar veličine gume), najveća brzina pri drugo ispitivanju je najveća brzina koju je odredio proizvođač (vidi točku 1.2.15 Priloga I.),
NN 4/2009 • 2.5.6 najveća ispitna brzina: najveća predviđena brzina za tip gume, ako se ispitivanje obavlja na valjku promjera 2,0 m i najveća predviđena brzina za tip gume umanjena za
NN 4/2009 • 2.5.7 U slučaju guma za mopede (oznaka brzinske kategorije B), ispitna brzina je 50 km/h, vrijeme za povećanje brzine od 0 do 50 km/h 10 minuta, vrijeme držanja na toj brzini 30 minuta i ukupno trajanje ispitivanja 40 minuta.
NN 4/2009 • 2.6 Međutim, ako se obavlja drugo ispitivanje radi određivanja najvećih značajki guma koje mogu podnijeti brzine iznad 240 km/h, primjenjuje se sljedeći postupak:
NN 4/2009 • 2.6.1 dvanaest minuta da se od 0 postigne početna ispitna brzina,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 4/2009 • 1.1 Ova ispitna metoda primjenjuje se za tipove guma za motocikle, navedene u točki 3.4.1 ovoga Priloga.
NN 4/2009 • 1.2 Namijenjena je za određivanje najvećeg povećanja gume zbog učinka centrifugalne sile pri najvećoj dopuštenoj brzini.
NN 4/2009 • 2.1 Ispitnu osovinu i naplatak treba provjeriti kako bi se osiguralo da je radijalna ekscentričnost manja od ± 0,5 mm i bočno odstupanje manje od ± 0,5 mm, mjerenjem na vanjskom dijelu sjedišta stope na kotaču.
NN 4/2009 • Ta naprava mora smanjiti deformacije na najmanju mjeru i osigurati stalni (poznati) omjer (K) između tako ocrtanog obrisa i stvarnih dimenzija gume.
NN 4/2009 • Ta naprava omogućava određivanje obrisa gume odnosu na os kotača.
NN 4/2009 • 3.2 Gume koje treba ispitati moraju izdržati bez pojave oštećenja ispitivanje izdržljivosti u zavisnosti od nosivosti i brzine u skladu s Dodatkom 6..
NN 4/2009 • 3.3 Gume koje treba ispitati treba ugraditi na kotač čiji naplatak odgovara primijenjenoj normi.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 12/06, Broj 36/08,
Broj 154/08, Broj 36/04,
Broj 87/96, Broj 79/07
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE