PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 155/2008 • (3) Od signala koji signalizira signalni znak za zabranjenu vožnju smije se voziti samo po posebnom nalogu odnosno ako se sigurnost prometa osigura mjerama propisanim Prometnim pravilnikom.
NN 155/2008 • (2) Ako za vrijeme vožnje čelo ili kraj vlaka nisu propisno označeni, ili ako na vodećem vozilu dođe do neispravnosti uređaja za davanje zvučnih signala, neispravnosti brzinomjera ili uređaja za kontrolu budnosti strojovođe (budnik), takav vlak smije voziti samo do prvoga sljedećeg kolodvora, a sigurnost prometa mora se osigurati propisanim mjerama.
NN 155/2008 • (1) Manevarsko kretanje je svako pokretanje vozila koje nije vožnja vlaka, a koje se obavlja radi njihova premještanja s jednog mjesta na drugo.
NN 155/2008 • (2) Manevarskim kretanjem ne smije se ugroziti vožnja vlaka ili drugo manevarsko kretanje. Sigurnost prometa prigodom manevarskih kretanja mora se osigurati mjerama propisanim Prometnom uputom.
NN 155/2008 • (4) Manevarsko kretanje vučnog vozila na području kolodvora, u pravilu, ne treba se pratiti. U izuzetnim slučajevima kada je potrebna pratnja, posebne mjere sigurnosti manevarskih kretanja vučnog vozila na području kolodvora propisane su Prometnom uputom.
NN 155/2008 • (5) Manevarska kretanja na kolodvorskom području dopuštena su samo do signala koji označava granicu manevarskih kretanja, a u kolodvorima bez ulaznih signala samo do ulazne skretnice. Dalje od signala granice manevarskih kretanja odnosno ulazne skretnice manevarska kretanja smiju se obavljati samo po posebnim mjerama propisanim Prometnom uputom.
NN 155/2008 • (6) Manevarska kretanja na prijelazima smiju se obavljati samo kad se na odnosnim prijelazima osigura promet.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 155/2008 • (2) Na kolosijeku u nagibu, ovisno o veličini nagiba, vremenu stajanja i stanju kočnica, vlak se mora osigurati i ručnim odnosno pritvrdnim kočnicama, a po potrebi i drugim odgovarajućim sredstvima.
NN 155/2008 • (3) Kod svakog vlaka se mora osigurati toliko ispravnih i djelatnih ručnih odnosno pritvrdnih kočnica te drugih odgovarajućih sredstava, da se vlak može osigurati od nenamjernog pokretanja na najvećem postojećem nagibu kolosijeka.
NN 155/2008 • (4) Vučna vozila čiji je pogonski uređaj u radu, moraju biti pod nadzorom.
NN 155/2008 • (1) Smanjena brzina je brzina niža od dopuštene ili ograničene brzine koja se uvodi zbog tehničkog stanja pruge ili izvedbe radova. Ona je privremenog karaktera i nije propisana voznim redom. Vožnja smanjenom brzinom zove se lagana vožnja.
NN 155/2008 • (2) Mjesta na pruzi na kojima se dopuštena brzina zbog stanja pruge privremeno mora smanjiti, moraju biti signalizirana propisanim signalima za laganu vožnju.
NN 155/2008 • (1) Za vrijeme kad se na kolosijeku obavljaju radovi koji ne dopuštaju njegovu uporabu za promet, ili kad iz drugih razloga kolosijek postane neuporabiv, takav kolosijek mora biti isključen iz uporabe. Kolosijek koji je isključen iz uporabe mora biti zaštićen signalima koji zabranjuju vožnju na taj kolosijek.
NN 155/2008 • (2) Na kolosijeku koji je isključen iz uporabe smiju voziti samo službeni vlakovi odnosno vozila za potrebe izvođenja radova, a sigurnost prometa mora se osigurati mjerama propisanim Prometnim pravilnikom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 26/06, Broj 12/91,
Broj 57/06, Broj 77/07,
Broj 121/07, Broj 46/92
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO