PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-2-kada-dobrovoljno-mirovinsko-ttjr NN 26/2008

• (3) Oglašivač je dužan Agenciji svakih 15 dana dostavljati pisani raspored objavljenih ili emitiranih oglasa i promidžbenog materijala (medijaplan) za razdoblje od posljednjeg dostavljenog medijaplana. Medijaplan mora sadržavati: nadnevak (za elektronske medije i sat) i medij objavljivanja ili emitiranja, komercijalnu oznaku oglasa i promidžbenog materijala te količinu (u stranicama ili minutama).


Stranica 2008-02-26-884 NN 26/2008

• (1) Za dobivanje suglasnosti na oglas i promidžbeni materijal o mirovinama i drugim mirovinskim davanjima te dobrovoljnim mirovinskim programima oglašivač je dužan podnijeti Agenciji pisani zahtjev. Uz zahtjev se prilaže prijedlog oglasa i promidžbenog materijala u izvorniku, dok je za materijale u audio i video verziji potrebno priložiti i sinopsis u pisanom obliku.


Internet NN 26/2008

• (2) Agencija izdaje pisanu suglasnost u roku od 15 dana od dana podnošenja pisanog zahtjeva oglašivaču koji udovoljava uvjetima propisanim člancima 2. i 3. ovog Pravilnika.


Internet stranice NN 26/2008

• (3) Oglašivač može objaviti ili distribuirati samo onaj oglas i promidžbeni materijal za koji je dobio prethodnu pisanu suglasnost iz stavka 2. ovog članka.


Internet stranice NN 26/2008 • (5) Oglašivač je dužan ispravljeni sadržaj oglasa i promidžbenog materijala dostaviti na suglasnost Agenciji. Oglašivaču je zabranjeno objavljivanje oglasa i promidžbenog materijala s otklonjivim nedostacima prije nego što dobije pisanu suglasnost Agencije na ispravak njihova sadržaja.
Internet stranice NN 26/2008 • (6) Pisanu suglasnost iz stavaka 2. i 5. ovog članka oglašivač obvezno dostavlja mediju ili distributeru prigodom objave ili distribucije oglasa i promidžbenog materijala.
Internet stranice NN 26/2008 • (1) Oglas i promidžbeni materijal koji se objave bez prethodne suglasnosti iz članka 4. ovog Pravilnika, oglašivač mora na svoj trošak, po nalogu Agencije, pobiti na isti način, u istom formatu i u istom mediju u kojem su i objavljeni.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 26/2008
• (3) Oglašivač je dužan sadržaj pobijanja oglasa i promidžbenog materijala, koji su objavljeni bez prethodne suglasnosti Agencije, dostaviti na suglasnost Agenciji. Oglašivaču je zabranjeno objavljivanje pobijanja oglasa i promidžbenog materijala prije nego što dobije pisanu suglasnost Agencije na njegov sadržaj.

Poslovne stranice NN 26/2008
• (4) Pisanu suglasnost iz stavka 3. ovog članka oglašivač obvezno dostavlja mediju ili distributeru prigodom objave ili distribucije pobijanja oglasa i promidžbenog materijala.

Servis NN 26/2008 • (5) Ako oglašivač ne postupi po nalogu Agencije, Agencija će pobiti oglas i promidžbeni materijal na teret oglašivača te postupiti prema ovlaštenjima iz članka 99. Zakona o mirovinskim osiguravajućim društvima i isplati mirovina na temelju individualne kapitalizirane štednje (»Narodne novine« broj 106/99, 63/00 i 107/07; u daljnjem tekstu: Zakon).
Glasnik NN 26/2008 • (1) Agencija je ovlaštena nadzirati rad agenata, zaposlenika i povezanih osoba s kojima su oglašivači sklopili ugovor ili ih ovlastili na informativni kontakt s potencijalnim članovima fondova o mirovinama i drugim mirovinskim davanjima te o dobrovoljnim mirovinskim programima.
Novo NN 26/2008 • (2) Agenti, zaposlenici i povezane osobe oglašivača tijekom edukativno-promotivnih aktivnosti o mirovinama i drugim mirovinskim davanjima te o dobrovoljnim mirovinskim programima u osobnim kontaktima s potencijalnim članovima fondova mogu koristiti isključivo evidencijski listić, čiji sadržaj, jedinstven za sve oglašivače, propisuje Agencija (Obrazac MMOD-1). Obrazac MMOD-1 sastavni je dio ovog Pravilnika.
Poslovi NN 26/2008 • (4) Prijave se podnose Agenciji u pisanoj formi i moraju biti potpisane. Agencija neće uzimati u obzir nepotpisane i anonimne prijave.
Poticaji NN 26/2008 • (5) Ako Agencija, postupajući po potpisanoj i neanonimnoj prijavi, utvrdi da su agenti, zaposlenici i povezane osobe oglašivača u postupku prodaje i marketinga mirovina i drugih mirovinskih davanja prekršili odredbe Zakona i ovog Pravilnika, postupit će sukladno odredbama članka 99. Zakona.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 91/92, Broj 90/03, Broj 146/05, Broj 115/01, Broj 83/08, Broj 133/97


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled