PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 69/2006 • 3.Treći primjer bila bi situacija u kojoj se različite količine prodaju po različitim cijenama:
NN 69/2006 • Članak 85. stavak 2.Kad ne postoje objektivni i mjerljivi podaci s obzirom na dodatke koje zahtijevaju odredbe članka 38., transakcijska vrijednost ne može se utvrditi temeljem odredaba članka 31. Kao primjer, navodimo tantijeme koje su plaćene na osnovi prodajne cijene koja u zemlji uvoza vrijedi za litru određenoga proizvoda, dok je međutim proizvod uvezen u kilogramima i tek nakon uvoza pretvoren u otopinu. Ako se tantijeme temelje dijelom na uvezenoj robi, a dijelom na drugim čimbenicima koji nisu ni u kakvu odnosu s uvezenom robom (kao što je slučaj kad se uvezena roba miješa s domaćim sastojcima, pa se više ne može posebno utvrditi ili kad se tantijeme ne mogu razlikovati od posebnih financijskih ugovora između kupca i prodavača), ne bi bilo primjereno da se pokušaju dodati tantijeme. Međutim, ako se iznos za tantijeme temelji samo na uvezenoj robi i ako je količinski jednostavno odrediv, može biti dodan stvarno plaćenoj cijeni ili cijeni koju je potrebno platiti.
NN 69/2006 • UPORABA OPĆE PRIHVAĆENIH NAČELA OBRAČUNA PRI UTVR?IVANJU CARINSKE VRIJEDNOSTI
NN 69/2006 • 1.Pod opće prihvaćenim načelima obračuna razumijeva se priznata suglasnost ili stvarna službena potpora unutar zemlje u određenom vremenu s obzirom na to koje ekonomske izvore ili obveze treba smatrati aktivom i pasivom, koje bi promjene u aktivi i pasivi trebalo bilježiti, na koji bi se način trebala mjeriti aktiva, pasiva i promjene u njima, koje bi podatke trebalo objaviti i kako bi ih trebalo objaviti, te koja bi se financijska izvješća trebala pripremati. Te norme mogu predstavljati temeljne smjernice za opću primjenu, ali i pojedinosti za potrebe prakse i postupka.
NN 69/2006 • Zahtjev za izdavanje odobrenja za uporabu postupka s gospodarskim učinkom i posebnu uporabu robe
NN 69/2006 • 2. Carinski postupak/postupci 3. Vrsta zahtjeva:4. Dodatni obrasci
NN 69/2006 • Odobrenje za uporabu carinskoga postupka s gospodarskim učinkom i posebnu uporabu robe
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 69/2006 • ZAHTJEV ZA IZDAVANJE MIŠLJENJA O ISPUNJENJU GOSPODARSKIH UVJETA
NN 69/2006 • Podaci o robi koja se izvozi kao konačni proizvod/uvozi kao dobiveni proizvod:
NN 69/2006 • 2. Obrazloženje zahtjeva s ispravama koje potvrđuju ispunjenje gospodarskih uvjeta sukladno članku 212. Uredbe za provedbu Carinskog zakona.
NN 69/2006 • LISTA DOBIVENIH PROIZVODA NA KOJE SE PRIMJENJUJU ODGOVARAJUĆA UVOZNA DAVANJA ZA KOJE SE OBRAČUNAVA CARINA SUKLADNO ČLANKU 131. STAVAK 1. TOČKA A) PODTOČKA PRVA CARINSKOG ZAKONA
NN 69/2006 • Opis sporednih dobivenih proizvodaProizvodne radnje kojima nastaju
NN 69/2006 • Ova bankovna garancija važi kao instrument osiguranje za plaćanje carinskoga
NN 69/2006 • Banka – garant se obvezuje da će na prvi poziv i bez prigovora Carinskoj
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 156/08, Broj 29/02,
Broj 132/98, Broj 64/09,
Broj 12/91, Broj 65/08
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE