PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-2-sud-moze-odluciti-aeik NN 20/2008

• (1) Prije donošenja odluke o tome s kojim će roditeljem dijete živjeti i o roditeljskoj skrbi sud će pribaviti mišljenje i prijedlog centra za socijalnu skrb.


Stranica 2008-02-20-624 NN 20/2008

• (1) Sud može odlučiti o tome s kojim će roditeljem dijete živjeti, o načinu održavanja susreta i druženja djeteta s roditeljima i o drugim sadržajima roditeljske skrbi prema sporazumu roditelja, ako smatra da je taj sporazum u skladu s dobrobiti djeteta.


Internet NN 20/2008

• (2) Pri određivanju sadržaja roditeljske skrbi iz stavka 1. ovoga članka, primjenjivat će se na odgovarajući način odredba članka 297. ovoga Zakona.


Internet stranice NN 20/2008

• 6. Ustavni sud napominje da je Europski sud za ljudska prava, primjenjujući mjerodavne odredbe Konvencije za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda s pripadajućim Protokolima 1, 4, 6, 7, 11, 12,13 (»Narodne novine« – Međunarodni ugovori, broj 18/97., 6/99. – pročišćeni tekst, 8/99., – ispravak, 14/02, 13/03, 9/05, u daljnjem tekstu: Konvencija), u svojim odlukama koje se tiču prava na obiteljski život, u koja, između ostalog, ulaze roditeljska prava i pravo na skrb, istaknuo obvezu države da omogući roditeljima da budu uključeni u postupak kojim se odlučuje o skrbi nad djetetom, i to do stupnja koji će im omogućiti potrebnu zaštitu njihovih interesa (mutatis mutandis, W. protiv Ujedinjenog Kraljevstva, presuda od 8. srpnja 1987.§63-65, te Elsholz protiv Njemačke, presuda od 13. srpnja 2000., §52.).Također, pri odlučivanju o izvršavanju roditeljskih prava, država mora uspostaviti pravičnu ravnotežu između interesa djeteta i roditelja, s time da se pri tome posebna važnost mora dati najboljem interesu djeteta, koji ovisno o njegovoj prirodi i ozbiljnosti, može nadjačati interes roditelja (mutatis mutandis, Sahin protiv Njemačke, zahtjev br.30943/96, presuda od 8. srpnja 2003. §65, §66, te Elsholz protiv Njemačke, §50, ibid.).


Internet stranice NN 20/2008 • Država štiti materinstvo, djecu i mladež te stvara socijalne, kulturne, odgojne, materijalne i druge uvjete kojima se promiče ostvarivanje prava na dostojan život.
Internet stranice NN 20/2008 • Razmatrajući navode ustavne tužbe u odnosu na istaknutu povredu navedenih ustavnih prava, Ustavni sud smatra potrebnim istaći da je Ustav Republike Hrvatske dao poseban značaj obitelji, propisujući da je ona pod osobitom zaštitom države (članak 61. stavak 1.), međutim, i da su roditelji odgovorni osigurati pravo djetetu na potpun i skladan razvoj njegove osobnosti (članak 63. stavak 2.).
Internet stranice NN 20/2008 • Uzimajući u obzir navedeno, pravna stajališta navedena u osporenim presudama nadležnih sudova, koja se između ostalog odnose i na odluku da će malodobna djeca živjeti i dalje s ocem, polaze od zaštite dobrobiti djeteta i zasnivaju se na mjerodavnom materijalnom pravu te na ustavnopravno prihvatljivom tumačenju tog prava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 20/2008
• Slijedom rečenog, a uzimajući u obzir da su sudovi, uravnotežujući interese djevojčica prema interesu podnositeljice, omogućili podnositeljici da bude uključena u postupak kojim se odlučuje o skrbi nad djecom, do stupnja koji joj omogućava zaštitu njezinih interesa kao majke, Ustavni sud smatra da podnositeljici nisu povrijeđena prava zajamčena člankom 62. Ustava Republike Hrvatske.

Poslovne stranice NN 20/2008
• 8. Odredba članka 26. Ustava, kojom je propisano da su svi državljani Republike Hrvatske i stranci jednaki pred sudovima i drugim državnim i inim tijelima koja imaju javne ovlasti, nije mjerodavna u ovom slučaju. Navedeno stajalište Ustavni sud izrazio je u odluci broj: U-lll-884/2004 od 16. prosinca 2004. (»Narodne novine«, broj 2/05.).

Servis NN 20/2008 • 9. Slijedom iznijetoga, temeljem članaka 73. i 75. Ustavnog zakona odlučeno je kao u izreci.
Glasnik NN 20/2008 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sutkinja Agata Račan, predsjednica Vijeća, te suci Marko Babić, Mario Kos, Davor Krapac, Ivan Matija i Nevenka Šernhorst, članovi Vijeća, u postupku koji je ustavnom tužbom pokrenuo A. P. iz O., na sjednici održanoj 17. siječnja 2008. godine, jednoglasno je donio
Novo NN 20/2008 • 1. Ustavna tužba podnesena je protiv presude Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-10394/2007-4 od 24. listopada 2007. godine, kojom je odbijena podnositeljeva tužba podnesena protiv rješenja Vlade Republike Hrvatske, klasa: 015-01/07-02/03, urbroj: 5030106-07-1 od 12. listopada 2007.
Poslovi NN 20/2008 • Točkom II. rješenja odlučeno je da će Vlada Republike Hrvatske posebnim rješenjem imenovati povjerenika Vlade Republike Hrvatske u Gradu Osijeku.
Poticaji NN 20/2008 • Točkom III. rješenja odlučeno je da povjerenik Vlade Republike Hrvatske preuzima sve ovlasti Gradskog vijeća, gradonačelnika i Gradskog poglavarstva Grada Osijeka.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 69/92, Broj 81/05, Broj 19/91, Broj 81/97, Broj 92/08, Broj 4/91


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled