PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 127/2009 • (3) U obnašanju javne dužnosti dužnosnici ne smiju svoj privatni interes stavljati iznad javnog interesa.
NN 127/2009 • 8. Članak 16. stavak 1. Zakona o sprječavanju sukoba interesa propisuje:
NN 127/2009 • (1) Radi provedbe ovoga Zakona osniva se Povjerenstvo iz članka 5. ovoga Zakona.
NN 127/2009 • Članak 5. stavak 1. Zakona o sprječavanju sukoba interesa propisuje:
NN 127/2009 • Prema ostalim odredbama članka 16. Zakona o sprječavanju sukoba interesa Povjerenstvo se sastoji od 7 članova koje imenuje Hrvatski sabor na prijedlog Odbora za izbor, imenovanja i upravne poslove Hrvatskog sabora; četiri člana su iz redova zastupnika Hrvatskog sabora, a ostali članovi ugledni su javni djelatnici.
NN 127/2009 • Prema članku 17. stavku 1. Zakona o sprječavanju sukoba interesa Povjerenstvo djeluje na temelju tog Zakona, dobrih običaja, političke odgovornosti i vjerodostojnosti dužnosnika. Povjerenstvo donosi odluku o tome je li određeno djelovanje ili propust povreda odredbi Zakona o sprječavanju sukoba interesa (stavak 3.). Povjerenstvo podnosi izvješće o svom radu Hrvatskom saboru jednom godišnje (stavak 5.).
NN 127/2009 • 8.1. Povjerenstvo je posebno radno tijelo Hrvatskog sabora osnovano Zakonom o sprječavanju sukoba interesa čiji su djelokrug i ovlasti određene tim Zakonom. Iz tog razloga ne može se smatrati državnim tijelom u smislu članka 82. stavka 2. Ustava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 127/2009 • Za donošenje Zakona o sprječavanju sukoba interesa, sukladno članku 81. stavku 1. Ustava, bila je potrebna većina glasova zastupnika koji su bili nazočni na sjednici Hrvatskog sabora, uz uvjet da je na sjednici bila nazočna većina ukupnog broja zastupnika. Polazeći od utvrđenja navedenih u točkama 3. i 4. obrazloženja ovog rješenja, Ustavni sud utvrđuje da su osporeni zakoni doneseni u postupku sukladno Ustavu.
NN 127/2009 • 10. Na temelju članka 43. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine« broj 99/99., 29/02. i 49/02.-pročišćeni tekst), riješeno je kao u izreci. Točka II. izreke temelji se na članku 29. stavku 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
NN 128/2009 • Na temelju članka 20. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (»Narodne novine«, broj 155/02), članka 30. stavka 2. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 101/98, 15/00, 117/01, 199/03, 30/04 i 77/09) i članka 9.b Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 33/01, 10/02, 155/02, 45/03, 43/04, 40/05, 44/05 – pročišćeni tekst i 109/07), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 22. listopada 2009. godine, donijela
NN 128/2009 • Raspisuju se dopunski izbori za predstavnike nacionalnih manjina u predstavničkim tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave izabranim na redovnim izborima 2009. godine, kako slijedi:
NN 128/2009 • – Za Županijsku skupštinu Osječko-baranjske županije – 1 predstavnik srpske nacionalne manjine
NN 128/2009 • – Za Općinsko vijeće Općine Sirač – 1 predstavnik srpske nacionalne manjine
NN 128/2009 • – Za Općinsko vijeće Općine Velika Pisanica – 1 predstavnik srpske nacionalne manjine
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 64/99, Broj 84/02,
Broj 43/06, Broj 53/07,
Broj 108/95, Broj 112/04
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE