PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 147/2009 • 1.2.Čvor Sveti Rok – tunel Sv. Rok – Split1.060.7761.601.4201.763.144110,10166,21
NN 147/2009 • 13.Spojna cesta Zagvozd – Baška Voda i tunel Sv. Ilija 077.25157.71474,71–
NN 147/2009 • 14.Ostali projekti (Krčki most i sustav za naplatu cestarine) 86.535177.93096.95454,49112,04
NN 147/2009 • Pojedine aktivnosti vezane uz izgradnju autocesta započele su ranije nego je to bilo prvotno Programom predviđeno:
NN 147/2009 • – izrada projektne dokumentacije za autocestu A 1 Zagreb – Split – Dubrovnik, sektor Ploče – Dubrovnik započela je u 2008. godini, iako je bila predviđena za iduće četverogodišnje razdoblje.
NN 147/2009 • Tijekom razdoblja realizacije Programa izmijenjen je Zakon o javnim cestama, Vlada Republike Hrvatske utvrdila je mjerila za razvrstavanje javnih cesta u četiri skupine, umjesto dosadašnje tri, a ministar mora, prometa i infrastrukture je temeljem ovlasti iz Zakona o javnim cestama i prema utvrđenim mjerilima razvrstao javne ceste u autoceste, državne ceste, županijske ceste i lokalne ceste.
NN 147/2009 • Spojna cesta Zagvozd – Baška Voda s tunelom Sv. Ilija, predviđena u planu izgradnje županijskih cesta, razvrstana je u državnu cestu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 147/2009 • Zbog interesa za ubrzavanje dinamike izgradnje spomenutih državnih cesta radi privlačenja novog prometa na autocestu A 1, Hrvatske autoceste d.o.o. su od Hrvatskih cesta d.o.o. preuzele realizaciju njihove izgradnje.
NN 147/2009 • Na nekim dionicama autocesta na dinamiku izgradnje značajno su utjecali postupci izmjena prostornih planova županija koji su trajali puno duže nego je bilo planirano, te problemi vezani za osiguranje potrebnog kamenog materijala.
NN 147/2009 • Trasa dionice Ravča – Ploče na A 1 mijenjana je u više navrata, dok se nije definiralo rješenje križanja Koridora Vc i autoceste A 1 Zagreb – Split – Dubrovnik. Zbog izmjena prostornog plana Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije, izmjena projektne dokumentacije i nužnosti provedbe novog upravnog postupka rok puštanja u promet ove dionice pomaknut je na sredinu 2011. godine.
NN 147/2009 • Osnovni problem u izgradnji autoceste A 11 Zagreb – Sisak vezan je uz donošenje izmjena prostornog plana Zagrebačke županije, koji je kasnio 12 mjeseci. Prostorni plan bio je preduvjet za ishođenje potrebnih dozvola za izgradnju, što je utjecalo na kašnjenje aktivnosti na izgradnji dionica Jakuševac – Velika Gorica jug i Velika Gorica jug – Lekenik.
NN 147/2009 • U navedenom četverogodišnjem razdoblju u cijelosti su u punom profilu završene autoceste na europskim prometnim koridorima: sredinom 2006. godine završena je izgradnja autoceste A 3 Bregana – Zagreb – Lipovac (Koridor X), autocesta A 4 Zagreb – Goričan s graničnim mostom Mura u listopadu 2008. godine (Koridor Vb), sredinom 2005. godine završena je autocesta A 1 do Splita, a krajem 2008. godine dalje do Ravče.
NN 147/2009 • Dio Programa građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2005. do 2008. godine, koji se odnosi na izgradnju i održavanje autoceste Rijeka – Zagreb u koncesiji, koncesionar Autocesta Rijeka – Zagreb d.d. ostvario je sa 222,88 % u odnosu na prvobitno planirane vrijednosti, prema sljedećim pokazateljima:
NN 147/2009 • Red. brojOpisProgram 2005. – 2008.Rebalans Programa (kroz usvojene godišnje planove)Realizacija Programa
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 65/94, Broj 114/06,
Broj 87/08, Broj 39/91,
Broj 164/04, Broj 135/05
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE