PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 114/2005 • 3.2.2. je potrebno, u slučaju naprave tipa 4, učiniti je neaktivnom da bi se oslobodio prijenosnik snage. Ako se ta naprava aktivira s upravljačkom napravom parkirne kočnice, ona mora djelovati istodobno s napravom koja isključuje motor vozila.
NN 114/2005 • 3.3. Zahtjeve iz točke 3.2. treba moći ispuniti samo jednokratnim pokretom ključa.
NN 114/2005 • 3.4. Zaštitna naprava navedena u točki 3.1. i dijelovi vozila na koje djeluje moraju biti konstruirani tako da ih je nemoguće na brzinu i bez privlačenja pažnje otvoriti, onesposobiti ili uništiti, npr. pomoću uobičajenoga jeftinog alata, opreme ili pribora koje je jednostavno sakriti.
NN 114/2005 • 3.5. Zaštitna naprava mora činiti dio izvorne opreme vozila (tj. mora je ugraditi proizvođač vozila prije prvoga stavljanja u prodaju). Brava mora biti čvrsto ugrađena na zaštitnu napravu. (Ako se brava može izvući uporabom ključa nakon što se ukloni poklopac ili neki drugi držač, to nije u suprotnosti sa zahtjevima).
NN 114/2005 • 3.8.1 kod cilindra brave sa zaticima, da nema više od dva jednaka susjedna otvora koji djeluju u istome smjeru i da nema više od 60% jednakih otvora;
NN 114/2005 • 3.8.2. kod cilindra brave s lamelama, da nema više od dva jednaka susjedna otvora koji djeluju u istome smjeru i da nema više od 50% jednakih otvora.
NN 114/2005 • 3.9. Zaštitne naprave moraju biti takve da, kad je vozilo u vožnji i dok motor radi, ne postoji mogućnost slučajnog blokiranja koje bi moglo, posebno, ugroziti sigurnost.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 114/2005 • 3.11. Ako je zaštitna naprava tipova 1, 2 ili 3, mora biti konstruirana tako da se upravljač može blokirati samo pri kutu najmanje od 20° prema lijevo i/ili prema desno u odnosu na položaj za ravnu vožnju naprijed, s iznimkom naprava konstruiranih za ugradbu na tricikle i četverocikle.
NN 114/2005 • 3.12. Zaštitna naprava, ako je tipa 4, u blokiranom položaju ne smije sprečavati vrtnju pogonskog kotača pri najvećemu momentu pogonskog motora.
NN 114/2005 • 4.1 Osim općih zahtjeva navedenih u točki 3., zaštitna naprava također mora zadovoljavati niže navedene posebne zahtjeve:
NN 114/2005 • 4.1.2. u slučaju zaštitnih naprava tipa 3, smije biti moguće prednapeti zatik samo posebnim djelovanjem korisnika vozila ili djelovanjem zajedno s okretanjem ključa. Osim u slučajevima predviđenim u točki 3.2.3. i osim za tricikle i četverocikle, ne smije biti moguće izvući ključ kad je zatik već bio prednapet.
NN 114/2005 • 4.2. u slučaju zaštitnih naprava tipa 2 i tipa 3, zahvat zatika ne smije biti moguć kad se naprava nalazi u položaju koji omogućava pokretanje motora vozila;
NN 114/2005 • 4.4. zaštitna naprava tipa 3 mora zadržati dobro radno stanje i mora posebno nastaviti zadovoljavati zahtjeve navedene u točkama 3.8., 3.9., 3.10. i 4.3. nakon što se izvrši 2 500 ciklusa blokiranja u oba smjera pri ispitivanju navedenom u prilogu II.
NN 114/2005 • 1.1.1. naprave na koju se postavlja uzorak uređaja za upravljanje koji je opremljen zaštitnom napravom prema definiciji u točki 2.4. priloga I.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 115/07, Broj 135/05,
Broj 40/08, Broj 55/08,
Broj 21/08, Broj 16/07
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA