PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/2007 • To se odnosi i na potpore namijenjene restrukturiranju, tako da primjena mjera iz uvjeta navedenih u točkama 32. do 54. nije tako stroga, i to u sljedećem smislu:
NN 20/2007 • (b) zahtjevi u odnosu na sadržaj izvješća bit će manje strogi za male i srednje poduzetnike (vidi točke 49., 50. i 51.).
NN 20/2007 • 3.2.6. Potpore za pokrivanje socijalnih troškova restrukturiranja
NN 20/2007 • 60. Plan restrukturiranja u pravilu obuhvaća smanjivanje ili napuštanje djelatnosti u teškoćama. Posve neovisno od smanjenja kapaciteta, o kojem može ovisiti dodjela potpore, takva su ograničenja često potrebna već u interesu racionalizacije i učinkovitosti. Bez obzira na razlog njihovog uvođenja takve će mjere u pravilu voditi smanjenju radne snage poduzetnika.
NN 20/2007 • 62. Pored propisa o isplati izravnih naknada višku radnika i prijevremenih mirovina, država često u okviru općih sustava socijalnog osiguranja pokriva trošak naknada koje poduzetnik isplaćuje višku radnika i koje nadilaze njegove zakonske i ugovorne obveze.
NN 20/2007 • Kada su takvi programi općeniti, te su ne podliježući sektorskim ograničenjima otvoreni za sve radnike koji ispunjavaju prethodno zadane uvjete koji se automatski primjenjuju, ne smatra se da je riječ o potporama u smislu članka 87. stavka 1. poduzetnicima koji provode restrukturiranje.
NN 20/2007 • S druge strane, ako se programi koriste u svrhu restrukturiranja u određenim sektorima, tada naravno može biti riječ o potporama zbog selektivnog pristupa koji se primjenjuje(23).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 20/2007 • Svaki doprinos države za ove troškove mora se računati kao potpora. Ovo vrijedi bez obzira na činjenicu izvršavaju li se plaćanja izravno poduzetniku ili se daju radnicima preko nekog drugog državnog tijela.
NN 20/2007 • 64. Komisija nema unaprijed prigovora na takve potpore kada se dodjeljuju poduzetnicima u teškoćama jer to donosi gospodarsku korist koja nadilazi interese predmetnog poduzetnika, olakšavajući pri tom strukturne promjene i smanjujući teškoće.
NN 20/2007 • 65. Osim što pokrivaju troškove isplata naknada višku radnika i prijevremenih mirovina, potpore su obično povezane s određenim programom restrukturiranja koji je namijenjen usavršavanju, savjetodavnim uslugama i praktičnoj pomoći pri pronalaženju drugog zaposlenja, prilikom premještaja, te stručnom usavršavanju i pomoći radnicima koje se odluče pokrenuti novi samostalan posao. Komisija dosljedno podržava takve potpore kada se dodjeljuju poduzetnicima u teškoćama.
NN 20/2007 • 67. Komisija će se u zajedničkom interesu brinuti da socijalni učinci restrukturiranja u okviru plana restrukturiranja u drugim Državama članicama, dakle u onima u kojima se ne dodjeljuje potpora, budu ograničeni na najmanju moguću mjeru.
NN 20/2007 • 3.2.7. Obveza obavještavanja Komisije o potporama koje se dodjeljuju poduzetnicima primateljima potpore tijekom razdoblja restrukturiranja
NN 20/2007 • 69. U prijavi potpora za restrukturiranje velikih ili srednjih poduzetnika moraju se navesti sve druge vrste potpora koje se planiraju dodijeliti poduzetniku primatelju potpore tijekom razdoblja restrukturiranja, osim ako se radi o potporama male vrijednosti koje su obuhvaćene tzv. de minimis pravilom ili uredbom o izuzeću. Komisija će takve potpore uzeti u obzir prilikom ocjenjivanja potpore za restrukturiranje.
NN 20/2007 • 70. Svaka potpora koja je stvarno dodijeljena velikim ili srednjim poduzetnicima tijekom razdoblja restrukturiranja, uključujući i potpore dodijeljene sukladno odobrenom programu potpora, mora biti pojedinačno prijavljena Komisiji ako ona o istoj nije bila obaviještena u vrijeme donošenja odluke o potpori za restrukturiranje.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 99/00, Broj 12/09,
Broj 12/07, Broj 28/99,
Broj 71/99, Broj 99/06
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA