PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 13/2005 • (1) Psiholog mora biti svjestan da njegov znanstveni i profesionalni stav i procjena mogu utjecati na život drugih ljudi, te stoga mora biti krajnje oprezan da se njegova uloga ne bi na bilo koji način zlouporabila.
NN 13/2005 • (3) Psiholog neće sudjelovati u aktivnostima koje su usmjerene manipulaciji pojedinaca, skupina ili javnog mnijenja, a u službi su promocije nečije socijalne moći.
NN 13/2005 • (4) Ako psiholog uoči zlouporabu ili krivu interpretaciju rezultata vlastitog rada, dužan je poduzeti odgovarajuće korake da ispravi ili na najmanju moguću mjeru svede ovakve zlouporabe ili krive interpretacije.
NN 13/2005 • (1) U mnogim zajednicama i situacijama psiholog ne može izbjeći neprofesionalne kontakte s osobama s kojima je inače u profesionalnom odnosu (korisnik psiholoških usluga, studenti, učenici, ispitanici). Psiholog stoga mora uvijek biti dovoljno osjetljiv i oprezan da ovi neformalni kontakti nemaju moguće negativne posljedice na te osobe. Psiholog mora izbjegavati ovakve odnose, ako pretpostavlja da oni mogu utjecati na njegovu objektivnost ili da mogu interferirati s učinkovitosti njegove profesionalne uloge. U skladu s tim, psiholog će izbjegavati preuzimanje profesionalnih obveza u situacijama kada već postojeći odnosi predstavljaju rizik, tj. mogu se negativno odraziti na dotičnu osobu.
NN 13/2005 • (1) Temeljni preduvjet za naplaćivanje usluga jest zakonski registrirana djelatnost. Psiholog može naplaćivati svoje usluge na način i u skladu s odgovarajućim propisima.
NN 13/2005 • (2) O iznosu naknade za usluge psiholog obavještava korisnika psiholoških usluga na početku profesionalnog odnosa.
NN 13/2005 • (3) U svojim izvješćima korisnicima psiholoških usluga, izvorima financiranja istraživačkih projekata i slično, psiholog će ispravno i precizno navesti prirodu i sadržaj usluga ili istraživanja, iznose naknada, te tamo gdje je to potrebno navesti nalaze, tj. rezultate svoga rada.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 13/2005 • Psihologijska mjerenja, stručne preporuke, izvješća, kao i psihološka evaluacija i dijagnostika moraju biti temeljena na valjanim postupcima i tehnikama koje daju potrebne i dostatne podatke za interpretaciju, te su u skladu s namjenom za koju se koriste.
NN 13/2005 • (1) Psiholog koji razvija, primjenjuje, boduje, interpretira ili koristi psihologijske mjerne postupke, mora to činiti na način koji je u skladu s namjenom i potrebama istraživanja ili pružanja usluga.
NN 13/2005 • (2) Psiholog mora biti upoznat s mjernim karakteristikama korištenih postupaka, kao i s tehnikama primjene.
NN 13/2005 • (4) Psiholog ne smije dati na uvid rezultate psihologijskih mjerenja osobama koje nisu kvalificirane za korištenje takvih informacija.
NN 13/2005 • Pri interpretaciji rezultata mjerenja psiholog će uzeti u obzir sve osobine korištenog postupka, kao i obilježja pojedinca čiji se rezultati tumače. Time se nastoji povećati preciznost i kontrola mogućnosti krive interpretacije ostvarenih rezultata. Psiholog je dužan jasno istaći značajnije čimbenike koji utječu na njegovu suzdržanost pri interpretaciji.
NN 13/2005 • Psiholog neće donositi stručne procjene i odluke na temelju zastarjelih i pretjerano korištenih mjernih instrumenata, onih testova za koje nisu poznate mjerne karakteristike, te testova koji nisu standardizirani i normirani na adekvatnim populacijama.
NN 13/2005 • (1) Psiholog mora biti upoznat sa svrhom za koju će se rezultati njegovog mjerenja koristiti, te u skladu s time i prilagođavati svoje postupanje i interpretiranje rezultata.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 63/08, Broj 46/07,
Broj 50/08, Broj 90/09,
Broj 187/04, Broj 154/08
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA