PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 138/2009 • (4) Agencija za civilno zrakoplovstvo obvezna je čuvati svu prikupljenu dokumentaciju i podatke vezane uz izvješćivanje događaja koji ugrožavaju sigurnost minimalno deset godina.
NN 138/2009 • (2) Ne dovodeći u pitanje primjenu kaznenog zakonodavstva, protiv osoba koje prijave događaj koji ugrožava sigurnost neće se pokrenuti postupak ako se radi o nehotičnom ili nenamjernom kršenju zakona za koje se saznalo isključivo putem obveznog izvješćivanja o događajima koji ugrožavaju sigurnost, osim u slučajevima krajnje nepažnje.
NN 138/2009 • Osim udovoljavanja odredbama ovoga Pravilnika, na izvješćivanje i istraživanje događaja koji ugrožavaju sigurnost u području zračne plovidbe primjenjivat će se i obvezujuće odredbe EUROCONTROL-ovih Sigurnosnih regulatornih zahtjeva – Izvješćivanje i procjena događaja koji ugrožavaju sigurnost u upravljanju zračnim prometom (ESARR 2), izdanje 2.0., te naknadne izmjene i dopune tih Zahtjeva, tamo gdje ti Zahtjevi nisu implementirani u odgovarajuće propise EU.
NN 138/2009 • (1) Svaka osoba koja sazna za nesreću ili ozbiljnu nezgodu zrakoplova obvezna je o tome odmah izvijestiti ministarstvo nadležno za unutarnje poslove ili nadležnu kontrolu zračnog prometa na najbližem aerodromu, ili središnje tijelo državne uprave nadležno za zaštitu i spašavanje putem pozivnog broja 112 za hitne službe ili Agenciju za istraživanje.
NN 138/2009 • (3) Kada je u nesreći ili ozbiljnoj nezgodi sudjelovao strani zrakoplov, Agencija za istraživanje o tome će izvijestiti državu registracije, državu operatora, državu u kojoj je zrakoplov projektiran, državu proizvodnje zrakoplova i Organizaciju međunarodnoga civilnog zrakoplovstva – ICAO ako je u nesreći ili ozbiljnoj nezgodi sudjelovao civilni zrakoplov najveće dopuštene uzletne mase iznad 2,250 kilograma.
NN 138/2009 • (4) Na izvješćivanje o nesreći ili ozbiljnoj nezgodi iz stavka 3. ovoga članka primjenjuju se odredbe poglavlja 4. članak 4.1., 4.2., 4.3. i 4.4. Aneksa 13 Konvenciji o međunarodnom civilnom zrakoplovstvu.
NN 138/2009 • (5) Izvješće iz stavka 3. ovoga članka trebalo bi sadržavati što više sljedećih raspoloživih informacija, ali njihovo pravovremeno slanje ne smije biti odgađano zbog nedostatka potpunih informacija:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 138/2009 • – ime i prezime zapovjednika zrakoplova te nacionalnost članova posade zrakoplova i putnika;
NN 138/2009 • – mjesto uzlijetanja i planirano mjesto slijetanja (geografski položaj i fizičke karakteristike);
NN 138/2009 • – broj ukrcanih, broj smrtno stradalih ili ozbiljno ozlijeđenih članova posade i putnika; broj smrtno stradalih ili ozbiljno ozlijeđenih trećih osoba;
NN 138/2009 • – naznaka u kojem će se opsegu provesti istraga ili će se istraživanje prenijeti na drugu državu;
NN 138/2009 • – fizičke karakteristike mjesta nesreća ili ozbiljne nezgode, kao i naznaku problema pristupanju ili posebnih pretpostavki za pristup mjestu nesreće ili ozbiljne nezgode;
NN 138/2009 • (6) Čim to bude moguće, Agencija za istraživanje će dostaviti informacije i druge relevantne podatke, izostavljene prilikom slanja prvog izvješća.
NN 138/2009 • (7) Popis primjera ozbiljnih nezgoda nalazi se u Dodatku IX ovoga Pravilnika.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 83/08, Broj 78/09,
Broj 47/94, Broj 147/02,
Broj 141/08, Broj 19/03
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE