PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 92/2005 • – k 2,5 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80°C (za motore bez prednabijanja)
NN 92/2005 • (2) Količine štetnih tvari navedene u prvom stavku ne odnose se na sljedeća vozila:
NN 92/2005 • – vozila opremljena benzinskim motorima ako su proizvedena prije 1970. godine;
NN 92/2005 • – vozila opremljena benzinskim motorima ako im konstrukcijska brzina nije veća od 50 km/h;
NN 92/2005 • – vozila opremljena dizelskim motorima ako im konstrukcijska brzina nije veća od 30 km/h;
NN 92/2005 • – vozila pogonjena alternativnim pogonskim motorom ili izvorom energije (vodik, metan, propan-butan, gorive ćelije, alkohol i sl.).
NN 92/2005 • VII. TEHNIČKI UVJETI KOJIMA MORAJU ODGOVARATI POJEDINI URE?AJI NA VOZILIMA
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 92/2005 • (2) Tehnički normativi efikasnosti kočnih sustava motornih vozila i priključnih vozila ispitivanih u statičkim uvjetima ispitivanja na valjcima za ispitivanje kočne sile iznose:
NN 92/2005 • (3) Normativi iz stavka 2. ovog članka primjenjuju se na vozila pod sljedećim uvjetima:
NN 92/2005 • – vozila se ispituju u statičkim uvjetima ispitivanja na valjcima za ispitivanje kočne sile;
NN 92/2005 • – temperatura diska ili vanjske površine bubnja kočnice ne smije iznositi više od 100°C;
NN 92/2005 • – kod ispitivanja vozila s dvostrukom ili višestrukom osovinom mora biti osigurano da razina ispitivane osovine ne bude niža od ostalih osovina.
NN 92/2005 • (5) Razlika sila kočenja za radnu kočnicu na kotačima iste osovine ne smije biti veća od 25%, a za pomoćnu kočnicu 30%. Za izračunavanje postotka razlike sile kočenja na istoj osovini uzimaju se sile kočenja koje nastaju neposredno prije blokiranja kotača ili sile kočenja aktivirane maksimalnim silama aktiviranja. Za osnovicu izračunavanja postotka razlike sile kočenja kotača na istoj osovini uzima se veća sila kočenja.
NN 92/2005 • (6) Nejednolikost sile kočenja na kotaču ne smije biti veća od 20%. Postotak nejednolikosti sile kočenja izračunava se na približno polovici sile kočenja koja izaziva blokadu. Za osnovicu izračunavanja postotka nejednolikosti sile kočenja uzima se veća sila kočenja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 59/96, Broj 73/07,
Broj 1/09, Broj 120/07,
Broj 59/96, Broj 139/05
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA