PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 110/2009 • (i) po pismenom zahtjevu, zračni prijevoznici koji predstavljaju više od polovice operacija u toj zračnoj luci ili tijelo za upravljanje zračnom lukom, kada se smatra da je kapacitet nedovoljan za stvarne ili planirane operacije u određenim razdobljima, ili
NN 110/2009 • Ova analiza, koja se temelji na opće priznatim metodama, mora utvrditi svaki manjak kapaciteta, uzimajući u obzir ograničenja vezana uz okruženje te zračne luke. Analiza treba predvidjeti mogućnosti otklanjanja takvog manjka kroz novu ili modificiranu infrastrukturu, operativne promjene ili bilo kakve druge promjene, te odrediti vremenski okvir koji se predviđa za rješavanje tih nedostataka. Analiza se mora ažurirati ako se poziva na stavak 5. ili ako je u zračnoj luci došlo do promjena koje bitno utječu na njen kapacitet i iskorištavanje kapaciteta. Analiza i korištena metoda analize moraju se dati na uvid onima koji su tražili da se analiza napravi, a drugim zainteresiranim stranama na njihov zahtjev. Istovremeno se analiza dostavlja Komisiji.«
NN 110/2009 • »4. Na temelju analize, država članica će se savjetovati o stanju kapaciteta zračne luke u suradnji s tijelom za upravljanje zračnom lukom, zračnim prijevoznicima koji redovito koriste tu zračnu luku, njihovim predstavničkim organizacijama, predstavnicima generalnog zrakoplovstva koji redovito koriste tu zračnu luku te nadležnom kontrolom zračne plovidbe.
NN 110/2009 • 5. Kada se problemi s kapacitetom javljaju najmanje tijekom jednog razdoblja reda letenja, država članica će zajamčiti da se dotična zračna luka za odgovarajuće razdoblje proglasi koordiniranom, samo:
NN 110/2009 • (b) ako ne postoje nikakve druge mogućnosti rješavanja tih problema u kraćem roku.
NN 110/2009 • 6. Iznimno od odredaba stavka 5., države članice mogu, u iznimnim okolnostima, zračnu luku koja ima probleme s manjkom kapaciteta, proglasiti koordiniranom za neko odgovarajuće razdoblje.«
NN 110/2009 • (e) Ovaj stavak 5. postaje stavak 7., a pojam »potpuno koordinirana zračna luka« mijenja se i glasi »koordinirana zračna luka«.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 110/2009 • (2) Države članice odgovorne za regulirane ili koordinirane zračne luke moraju osigurati:
NN 110/2009 • (a) da regulator na reguliranoj zračnoj luci postupa u skladu s ovom Uredbom na nezavisan, neutralan, nediskriminacijski i transparentan način;
NN 110/2009 • (b) nezavisnost koordinatora na koordiniranoj zračnoj luci funkcijski razdvajajući koordinatora od svake pojedine zainteresirane strane. Sustav financiranja aktivnosti koordinatora mora biti takav da osigura njegov nezavisan status;
NN 110/2009 • 3. Regulator i koordinator dužni su sudjelovati na međunarodnim konferencijama zračnih prijevoznika o redovima letenja u skladu s pravom Zajednice.
NN 110/2009 • 4. Regulator je dužan savjetovati zračne prijevoznike i preporučiti im zamjenska vremena dolaska i/ili odlaska ako postoji vjerojatnost da će doći do zakrčenja.
NN 110/2009 • 6. Regulator je dužan promatrati jesu li operacije zračnih prijevoznika u skladu s redovima letenja koji su im preporučeni. Koordinator slotova je dužan nadzirati jesu li operacije zračnih prijevoznika u skladu sa slotovima koji su im dodijeljeni. Te provjere sukladnosti moraju se obavljati u suradnji s tijelom za upravljanje zračnom lukom i s nadležnom kontrolom zračnog prometa, pri čemu treba voditi računa o vremenu i drugim relevantnim parametrima koji se odnose na dotičnu zračnu luku. Koordinator je na zahtjev dužan podnijeti, dotičnoj državi članici, te Komisiji godišnje izvješće aktivnosti vezano posebno za primjenu članaka 8.a i 14., kao i za sve pritužbe u vezi primjene članaka 8. i 10. koje su predane koordinacijskom odboru te ponuditi mjere za njihovo rješavanje.
NN 110/2009 • 7. Regulator i koordinator slotova dužni su surađivati da bi otkrili nedosljednosti u redovima letenja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 69/06, Broj 143/98,
Broj 41/08, Broj 58/06,
Broj 18/07, Broj 194/03
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE