PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2005 • (1) Odjel za istraživanje nadležan je za prikupljanje, analizu i čuvanje podataka i izviješća o ugrožavanju sigurnosti, nesrećama i ozbiljnim nezgodama zrakoplova, kao i njihovu distribuciju.
NN 139/2005 • (1) Odjel za istraživanje obvezan je čuvati svu dokumentaciju vezanu za izvješćivanje i istraživanje ugrožavanja sigurnosti, nesreća i ozbiljnih nezgoda zrakoplova.
NN 139/2005 • (1) Odjel za istraživanje vodi statistiku o ugrožavanju sigurnosti, nesrećama i ozbiljnim nezgodama zrakoplova u skladu s međunarodnim ugovorima koji obvezuju Republiku Hrvatsku, sadržani u Priručniku Organizacije međunarodnog civilnog zrakoplovstva – ICAO (Manual on the ICAO Statistic Programme – ICAO Doc 9060-AT/723/4).
NN 139/2005 • (2) Statistički podaci iz stavka 1. ovoga članka uključuju podatke o:
NN 139/2005 • 4. vrstama oštećenja zrakoplova, vrstama ozljeda osoba, a kod prijevoza opasnih tvari i o vrstama opasnih tvari;
NN 139/2005 • 6. broju ozljeđenih i smrtno stradalih članova posade, putnika i trećih osoba;
NN 139/2005 • 7. mjestu, datumu i tijeku ugrožavanja sigurnosti, nesreći i ozbiljnoj nezgodi;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 139/2005 • (3) Statistički podaci iz stavka 1. ovoga članka čuvaju se odvojeno za zrakoplove najveće dopuštene uzletne mase do 2,250 kilograma, od 2,250 do 5,700 kilograma i iznad 5,700 kilograma.
NN 139/2005 • Procjena ozbiljnosti ugrožavanja sigurnosti, nesrećai ozbiljnih nezgoda zrakoplova
NN 139/2005 • (1) Po obavljenoj istrazi, ugrožavanje sigurnosti, nesreća i ozbiljna nezgoda zrakoplova se klasificiraju sukladno standardima Europske organizacije za sigurnost zračne plovidbe sadržanim u dokumentu EUROCONTROL Safety Regulatory Requirement 2 – Reporting and Assessment of Safety Occurrences in ATM i svim pripadajućim naputcima (Guidance Documents), a poglavito EAM 2/GUI 1 – ESARR 2 Guidance to ATM Safety Regulators “Severity Classification Scheme for Safety Occurrences in ATM”.
NN 139/2005 • a) Klasifikacija prema ozbiljnosti utjecaja na sigurnost operacija zrakoplova i sudionika, a omogućuje određivanje stvarnog nivoa rizika za zrakoplov i sudionike. Tablica 1. Klasifikacijska shema ozbiljnosti ugrožavanja sigurnosti i ozbiljnih nezgoda zrakoplova, Tablica 2. Definiranje učestalosti ugrožavanja sigurnosti, nesreća i ozbiljnih nezgoda zrakoplova i Tablica 3. Definiranje ozbiljnosti ugrožavanja sigurnosti, nesreća i ozbiljnih nezgoda, prikazani su u Dodatku 10. ovoga Pravilnika.
NN 139/2005 • b) Klasifikacija prema ozbiljnosti utjecaja na sposobnost pružanja ATM usluga. Tablica 4. Klasifikacijska shema ozbiljnosti ATM specifičnih ugrožavanja sigurnosti, nesreća i ozbiljnih nezgoda, Tablica 5. Definiranje učestalosti ATM specifičnih ugrožavanja sigurnosti, nesreća i ozbiljnih nezgoda i Tablica 6. Definiranje ozbiljnosti ATM specifičnih ugrožavanja sigurnosti, nesreća i ozbiljnih nezgoda, prikazani su u Dodatku 11. ovoga Pravilnika.
NN 139/2005 • 2. Direktivom 94/56/EEZ kojom se utvrđuju temeljna načela provođenja istraživanja nesreća i nezgoda u civilnom zrakoplovstvu (Council Directive of 21 November 1994 establishing the fundamental principles governing the investigation of civil aviation accidents and incidents); te
NN 139/2005 • 3. Direktivom 2003/42/EZ o izvješćivanju o ugrožavanju sigurnosti u civilnom zrakoplovstvu (Directive of the European Parliament and of the Council of 13 June 2003 on occurrence reporting in civil aviation).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 151/09, Broj 13/96,
Broj 86/92, Broj 121/06,
Broj 133/07, Broj 32/98
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA