PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-3-okvirni-opseg-i-bztm NN 84/2007

• 4. OKVIRNI OPSEG I PROGRAM KORIŠTENJA FINANCIJSKIH SREDSTAVA ZA POTICANJE RAZVOJA I DJELOVANJA UDRUGA POTROŠAČA.


Stranica 2007-08-84-2616 NN 84/2007

• Načelo javnosti, obrazovanja i obavješćivanja predstavlja pravo građana na pravodobno obavješćivanje o svojim pravima, kao i o kvaliteti robe i usluga na tržištu, o poduzetim mjerama za zaštitu temeljnih ustavnih vrijednosti, te s tim u vezi na slobodan pristup podacima o stanju u području zaštite potrošača.


Internet NN 84/2007

• Načelo cjelovitosti podrazumijeva stvaranje zajedničkog djelovanja i suradnju državnih tijela i tijela lokalne samouprave s udrugama za zaštitu potrošača, te svih ostalih institucija vezanih uz djelovanje zaštite potrošača, čime se ujedno postiže osiguranje načina i uvjeta zajedničkog djelovanja građana i institucija.


Internet stranice NN 84/2007

• Načelo preventivnosti ima za svrhu svim legalnim sredstvima izbjegavati rizik, opasnost za život i zdravlje te štetu na strani potrošača. Kontrola robe i usluga treba biti organizirana, planirana i izvedena tako da što manje ugrožava temeljne ustavne vrijednosti: pravo na zdrav život i zdravlje ljudi, očuvanje prirode i ljudskog okoliša.


Internet stranice NN 84/2007 • – daljnje usklađivanje zakonodavstva sa zakonodavstvom Europske unije– predlaganje zakonskih i drugih mjera u cilju osiguranja visoke razine zaštite gospodarskih interesa, zdravlja, sigurnosti, dostojanstva i prava potrošača
Internet stranice NN 84/2007 • – udruživanje u udruge za zaštitu potrošača pravo na predstavljanje u procesu donošenja odluka
Internet stranice NN 84/2007 • – jačanje institucionalnih i administrativnih kapaciteta– povećanje broja zaposlenika edukacija i usavršavanje zaposlenika
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 84/2007
• – pojednostavljenje postupka zaštite prava potrošača pred sudovima

Poslovne stranice NN 84/2007
• – osvješćivanje potrošača o njihovom stvarnom položaju i snazi na tržištu

Servis NN 84/2007 • – podizanje javne svijesti o problematici zaštite potrošača– potpora osnivanju i radu udruga i savjetovališta za zaštitu potrošača
Glasnik NN 84/2007 • – osigurati potporu potrošačima u ostvarenju njihovih prava– osiguravanje djelotvorne suradnje vladinih tijela i svih nadležnih institucija za provođenje politike zaštite potrošača
Novo NN 84/2007 • – uspostavljanje savjetodavne mreže za razvijanje njihove međusobne suradnje
Poslovi NN 84/2007 • – jačanje položaja potrošača na tržištu, podizanje svijesti potrošača u odnosu na njihova prava i ulogu u tržišnom gospodarstvu– razrada sustava obavješćivanja, savjetovanja i obrazovanja
Poticaji NN 84/2007 • – zaštita zdravlja i sigurnosti potrošača– uspostavljanje sustava za obavješćivanje potrošača o sigurnosti proizvoda na tržištu
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 49/03, Broj 115/08, Broj 102/01, Broj 5/08, Broj 51/99, Broj 90/05


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled