PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 129/2006 • (4) Ako povlašteni kupac iz stavka 1. ovog članka ne zaključi novi ugovor o opskrbi s opskrbljivačem toplinskom energijom ili proizvođačem, distributer toplinske energije ima pravo isključiti ga s distribucijske mreže.
NN 129/2006 • Obveza je korisnika mreže da energetske objekte za proizvodnju toplinske energije, energetske objekte za distribuciju toplinske energije, priključke na distribucijsku mrežu, te termoenergetske objekte i instalacije kupaca grade i koriste pod uvjetima propisanim Zakonom o energiji, Zakonom o proizvodnji, distribuciji i opskrbi toplinskom energijom i ovim Općim uvjetima.
NN 129/2006 • (1) Distributer toplinske energije dužan je osigurati standardnu razinu kvalitete isporuke toplinske energije na obračunskom mjernom mjestu korisnika mreže, sukladno odredbama ovih Općih uvjeta.
NN 129/2006 • (2) Standardna razina kvalitete isporuke toplinske energije iskazuje se pokazateljima kvalitete toplinske energije, pokazateljima pouzdanosti isporuke toplinske energije i pokazateljima kvalitete usluga propisanih ovim Općim uvjetima.
NN 129/2006 • Distributer toplinske energije dužan je kupcu na pisani zahtjev podnijeti pisano izvješće o razini kvalitete toplinske energije i pouzdanosti isporuke na njegovom obračunskom mjernom mjestu.
NN 129/2006 • Za utvrđivanje pokazatelja standardne razine kvalitete toplinske energije primjenjuju se odredbe ovih Općih uvjeta.
NN 129/2006 • (1) Pokazatelji pouzdanosti isporuke toplinske energije su ukupni broj svih prekida i vrijeme trajanja svih prekida isporuke toplinske energije na jednom obračunskom mjernom mjestu u jednoj kalendarskoj godini. Nakon uvođenja sustava za prikupljanje, obradu i pohranu podataka o prekidima isporuke i smetnjama utvrdit će se:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 129/2006 • (2) Odredbe stavka 1. ovog članka odnose se samo na prekide koji traju dulje od tri sata.
NN 129/2006 • (3) Dopušteni ukupni broj svih prekida i ukupno vrijeme trajanja prekida iz stavka 1. ovog članka ne odnose se na prekide koji su posljedica djelovanja više sile, neispravnosti i kvarova uzrokovanih od strane kupca ili proizvođača i trećih osoba, radova održavanja, rekonstrukcije, drugih radova nužnih za dogradnju postojeće distribucijske mreže ili priključenje novih kupaca ili proizvođača na dijelu distribucijske mreže s kojega se isporučuje toplinska energija na obračunsko mjerno mjesto.
NN 129/2006 • (4) Radovi održavanja, rekonstrukcije, dogradnje distribucijske mreže i priključenje novih kupaca ili proizvođača na distribucijsku mrežu trebaju biti planirani i izvedeni tako da kumulativan iznos ukupnog godišnjeg broja prekida isporuke toplinske energije i kumulativno vrijeme ukupnih godišnjih trajanja prekida isporuke toplinske energije u zadnjih pet godina ne prelazi pet godišnjih vrijednosti iz stavka 1. ovog članka.
NN 129/2006 • (6) Distributer toplinske energije dužan je u slučaju kvara na unutrašnjim instalacijama isprazniti i napuniti unutrašnje instalacije pogonskom vodom.
NN 129/2006 • (7) Vrijeme trajanja prekida isporuke iz stavka 1. ovog članka računa se od trenutka prijave prekida.
NN 129/2006 • – planiranih radova na unutrašnjim instalacijama izvan ogrjevne sezone.
NN 129/2006 • (2) Troškove pražnjenja i punjenja unutrašnjih instalacija iz stavka 1. ovog članka snose kupci na zajedničkom mjerilu toplinske energije.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 55/09, Broj 37/03,
Broj 6/02, Broj 25/06,
Broj 92/05, Broj 108/95
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE