PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 45/2005 • (4) U slučaju potpunog pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji pretplatnik, koji od operatora korisnika traži izdvajanje svoje lokalne petlje, ne može tražiti osnovne telekomunikacijske usluge i uvjete obavljanja tih usluga, uključujući i cijene usluga, ako operator korisnik nije odlukom Vijeća Agencije, u skladu s člankom 38. stavkom 3. Zakona, prethodno određen za davatelja osnovnih telekomunikacijskih usluga.
NN 45/2005 • (6) Proglašeni operatori naplaćuju cijene za pružanje usluge pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji i pripadajućim sadržajima u skladu s načelima transparentnosti, nediskriminacije, objektivnosti i troškovne usmjerenosti, pri čemu se cijene moraju temeljiti na stvarnim troškovima pruženih usluga, uključujući i razumnu stopu povrata na ulaganja. Za dokazivanje utemeljenosti cijena tih usluga na navedenim troškovima odgovoran je proglašeni operator koji pruža uslugu pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji.
NN 45/2005 • (8) Proglašeni operator mora osigurati razinu kakvoće usluge koja ne može biti manja od razine kakvoće pružanja usluga vlastitim pretplatnicima ili usluga za potrebe svojih povezanih društava.
NN 45/2005 • (9) Proglašeni operatori i operatori korisnici moraju međusobno surađivati u svrhu utvrđivanja i uklanjanja smetnji i kvarova te održavanja opreme, i moraju osigurati međusobni nesmetani rad. Operatori korisnici moraju proglašenom operatoru omogućiti održavanje ispravnosti lokalne petlje.
NN 45/2005 • (11) Proglašeni operator ne mora prihvatiti zahtjev za izdvajanje lokalne petlje na određenom zemljopisnom području ako na toj lokalnoj petlji upotrebljava digitalnu prijenosnu opremu.
NN 45/2005 • (12) Proglašeni operator mora ustrojiti informacijski sustav s odgovarajućim bazama podataka, radi pravodobne provedbe radnji potrebnih za pružanje usluge pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji (rješavanje zahtjeva za pristup, uspostava, održavanje i naplata izdvojenih lokalnih petlji, i dr.).
NN 45/2005 • (13) Proglašeni operator mora, u roku od petnaest dana od dana zaprimanja pisanog zahtjeva, izvijestiti operatora korisnika u pisanom obliku o dostupnosti, duljini, tehničkim značajkama i uporabljenom materijalu, i to zasebno za svaku zatraženu lokalnu petlju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 45/2005 • Standardna ponuda pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji i pripadajućim sadržajima
NN 45/2005 • (1) Proglašeni operatori moraju, na zahtjev Vijeća Agencije, izraditi i dostaviti standardnu ponudu pristupa svojim izdvojenim lokalnim petljama i pripadajućim sadržajima (u daljnjem tekstu: standardna ponuda).
NN 45/2005 • (2) Standardna ponuda mora biti podrobno raščlanjena te mora osobito sadržavati uvjete pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji, uključujući i cijenu te usluge, u koju ne mogu biti uključeni troškovi sastavnih dijelova telekomunikacijske mreže ili pripadajućih sadržaja koji nisu potrebni za pružanje te usluge.
NN 45/2005 • (4) Vijeće Agencije će u roku od 30 dana od dana zaprimanja standardne ponude dati suglasnost na standardnu ponudu, odnosno zatražiti izmjenu ili dopunu standardne ponude.
NN 45/2005 • (5) U slučaju zahtjeva za izmjenu ili dopunu standardne ponude, proglašeni operator obvezan je dostaviti Agenciji izmijenjenu ili dopunjenu standardnu ponudu u roku od petnaest dana od dana zaprimanja tog zahtjeva. Ako proglašeni operator ne izvrši izmjene ili dopune standardne ponude u skladu sa zahtjevom, Vijeće Agencije u daljnjem će roku od osam dana rješenjem izmijeniti ili dopuniti standardnu ponudu, te je dostaviti proglašenom operatoru radi objave.
NN 45/2005 • (7) Proglašeni operatori moraju redovito, a najmanje jedanput godišnje obnavljati svoje standardne ponude.
NN 45/2005 • (8) Na izmjene i dopune standardne ponude Vijeće Agencije daje suglasnost u skladu s odredbama članka 6. ovoga Pravilnika.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 61/91, Broj 11/03,
Broj 48/95, Broj 18/91,
Broj 132/06, Broj 50/07
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA