PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-3-sve-promjene-softverskih-xshj NN 80/2007

• Banka je dužna definirati postupke izrade, pohrane, održavanja i čuvanja dokumentacije koja se odnosi na informacijski sustav te osigurati da je dokumentacija točna, potpuna i ažurna.


Stranica 2007-08-80-2527 NN 80/2007

• Banka je dužna uspostaviti proces planiranja kontinuiteta poslovanja kako bi osigurala postojanost kritičnih i/ili vitalnih poslovnih procesa. U sklopu procesa planiranja kontinuiteta poslovanja banka je dužna:


Internet NN 80/2007

• a) izraditi i dokumentirati analizu utjecaja na poslovanje koja će odrediti utjecaj neraspoloživosti pojedinih poslovnih procesa odnosno resursa informacijskog sustava potrebnih za odvijanje tih procesa na poslovanje banke


Internet stranice NN 80/2007

• b) usvojiti plan(ove) kontinuiteta poslovanja koji će omogućiti ponovnu uspostavu kritičnih i/ili vitalnih poslovnih procesa u zahtijevanom vremenu oporavka te ograničiti i smanjiti gubitke koji mogu nastati kao posljedica narušavanja ili prekida poslovnih procesa


Internet stranice NN 80/2007 • d) periodično i nakon značajnih promjena u poslovnim procesima ili na informacijskom sustavu na odgovarajući način testirati plan(ove) kontinuiteta poslovanja i plan(ove) oporavka informacijskog sustava te sastaviti pisana izvješća o rezultatima testiranja.
Internet stranice NN 80/2007 • Banka je dužna uspostaviti proces upravljanja incidentima koji će omogućiti pravodoban i učinkovit odgovor u slučaju narušavanja sigurnosti i funkcionalnosti resursa informacijskog sustava koji podržavaju odvijanje poslovnih procesa.
Internet stranice NN 80/2007 • Banka je dužna u slučaju težih incidenata u primjerenom roku od nastanka incidenta obavijestiti Hrvatsku narodnu banku o incidentu, njegovu učinku i poduzetim radnjama.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 80/2007
• (2) Pričuvne kopije podataka moraju biti ažurne i pohranjene na primjeren način na jednoj ili više lokacija od kojih najmanje jedna mora biti, u skladu s procjenom rizika, dovoljno udaljena od lokacije na kojoj se nalaze izvorni podaci (od kojih su izrađene pričuvne kopije podataka).

Poslovne stranice NN 80/2007
• Banka je dužna, u skladu s procjenom rizika i na osnovi rezultata analize utjecaja na poslovanje, osigurati raspoloživost pričuvnoga računalnog centra s odgovarajućom opremljenošću, funkcionalnošću i razinom sigurnosti koji je na odgovarajućoj udaljenosti od primarnoga računalnog centra.

Servis NN 80/2007 • Banka je dužna definirati načine, kriterije i postupke razvoja informacijskog sustava, pri čemu treba uzeti u obzir funkcionalne i sigurnosne aspekte.
Glasnik NN 80/2007 • Banka je dužna, u sklopu procesa razvoja informacijskog sustava unutar banke, uspostaviti i dokumentirati proces programskog razvoja i isporuke informacijskog sustava koji obuhvaća postupke analize i projektiranja, programiranja, testiranja te uvođenja u produkcijski rad.
Novo NN 80/2007 • Banka je dužna osigurati da sve razvijene softverske komponente informacijskog sustava kao i nove hardverske komponente informacijskog sustava prije uvođenja u produkcijski rad budu na odgovarajući način testirane i odobrene.
Poslovi NN 80/2007 • Prije donošenja odluke o eksternalizaciji banka je dužna utvrditi omogućuje li zakonodavstvo odnosno propisi države u kojima pružatelj usluga posluje Hrvatskoj narodnoj banci da ostvari cjelovit i neograničen pristup djelatnostima i poslovima u svezi s kojima Hrvatska narodna banka obavlja nadzor.
Poticaji NN 80/2007 • Izravni nadzor od strane Hrvatske narodne banke u odnosu na pružanje usluga na teritoriju Republike Hrvatske i izvan njega od strane pružatelja usluga rezidenata ili nerezidenata ne smije ni na koji način i ni u kojem trenutku biti onemogućen, ograničen ili otežan.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 2/96, Broj 102/00, Broj 14/06, Broj 140/05, Broj 73/08, Broj 68/06


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled