PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 39/2009 • Komisija može prihvatiti odstupanje od ovih pravila samo u slučajevima za koje je predmetna država članica pružila jasne dokaze i uredno ih opravdala. U tim slučajevima ipak se mora poštivati pristup zasnovan na riziku.
NN 39/2009 • Komisija može prihvatiti odstupanje od ovih pravila samo u slučajevima za koje je predmetna država članica pružila jasne dokaze i uredno ih opravdala. U tim slučajevima ipak se mora poštivati pristup zasnovan na riziku.
NN 39/2009 • 4.5. Element potpore u programima jamstava za male i srednje poduzetnike
NN 39/2009 • Dva alata za pojednostavljivanje opisana u točki 3.5. koji se, vezani uz programe jamstava za male i srednje poduzetnike, mogu koristiti i u svrhu izračuna potpore. Uvjeti za korištenje oba pravila definiraju se kako slijedi:
NN 39/2009 • Korištenje pojedinačnih premija u programima jamstava za male i srednje poduzetnike
NN 39/2009 • 5. USKLA?ENOST DRŽAVNIH POTPORA U OBLIKU JAMSTAVA SA ZAJEDNIČKIM TRŽIŠTEM
NN 39/2009 • Državna jamstva u okviru područja primjene članka 87. stavka 1. Komisija mora preispitati s ciljem utvrđivanja jesu li u skladu sa zajedničkim tržištem. Prije nego što je moguće izvršiti takvu procjenu usklađenosti, mora biti identificiran korisnik potpore.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 39/2009 • Komisija će prihvatiti jamstva samo ako je njihovo aktiviranje ugovorno povezano sa specifičnim uvjetima koji mogu biti i prisilno proglašenje stečaja poduzetnika korisnika, ili bilo koji sličan postupak. Te uvjete ugovorne strane moraju dogovoriti kada se jamstvo prvotno dodjeljuje. U slučaju da država članica želi aktivirati jamstvo prema uvjetima drugačijim od onih koji su ugovoreni na početku u fazi odobravanja, Komisija će aktiviranje jamstva smatrati pružanjem nove potpore koju je potrebno prijaviti sukladno članku 88. stavku 3. Ugovora.
NN 39/2009 • Za programe jamstava koji sadrže element potpore, ova izvješća moraju se dostaviti barem na kraju razdoblja važenja programa jamstava i u trenutku prijave izmijenjenog programa. Komisija, međutim, može smatrati prikladnim zahtijevati češća izvješća, ovisno o slučaju.
NN 39/2009 • Za programe jamstava za koje je Komisija donijela odluku da ne predstavljaju potporu, a posebno za programe za koje ne postoje povijesni podaci, Komisija može prilikom donošenja odluke o nepostojanju potpore zatražiti dostavu takvih izvješća, pojašnjavajući time učestalost i sadržaj obveze izvještavanja za svaki slučaj posebno.
NN 39/2009 • 3. drugi prihodi (na primjer kamate na depozite ili ulaganja);
NN 39/2009 • (f) godišnji višak ili manjak (razliku između prihoda i troškova); i
NN 39/2009 • Za pojedinačna jamstva potrebno je na jednak način izvijestiti o odgovarajućim informacijama, uglavnom onima koje se spominju u točkama (d) do (g).
NN 39/2009 • U svim slučajevima, Komisija želi skrenuti pozornost državama članicama na činjenicu da ispravno izvješćivanje na neki datum u budućnosti pretpostavlja ispravno sakupljanje potrebnih podataka od početka korištenja programa i njihovo agregiranje na dnevnoj osnovi.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 59/96, Broj 25/06,
Broj 44/94, Broj 122/99,
Broj 115/02, Broj 21/09
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE