PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-4-3-element-potpore-u-xect NN 39/2009

• Komisija može prihvatiti odstupanje od ovih pravila samo u slučajevima za koje je predmetna država članica pružila jasne dokaze i uredno ih opravdala. U tim slučajevima ipak se mora poštivati pristup zasnovan na riziku.


Stranica 2009-03-39-882 NN 39/2009

• Komisija može prihvatiti odstupanje od ovih pravila samo u slučajevima za koje je predmetna država članica pružila jasne dokaze i uredno ih opravdala. U tim slučajevima ipak se mora poštivati pristup zasnovan na riziku.


Internet NN 39/2009

• 4.5. Element potpore u programima jamstava za male i srednje poduzetnike


Internet stranice NN 39/2009

• Dva alata za pojednostavljivanje opisana u točki 3.5. koji se, vezani uz programe jamstava za male i srednje poduzetnike, mogu koristiti i u svrhu izračuna potpore. Uvjeti za korištenje oba pravila definiraju se kako slijedi:


Internet stranice NN 39/2009 • Korištenje pojedinačnih premija u programima jamstava za male i srednje poduzetnike
Internet stranice NN 39/2009 • 5. USKLA?ENOST DRŽAVNIH POTPORA U OBLIKU JAMSTAVA SA ZAJEDNIČKIM TRŽIŠTEM
Internet stranice NN 39/2009 • Državna jamstva u okviru područja primjene članka 87. stavka 1. Komisija mora preispitati s ciljem utvrđivanja jesu li u skladu sa zajedničkim tržištem. Prije nego što je moguće izvršiti takvu procjenu usklađenosti, mora biti identificiran korisnik potpore.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 39/2009
• Komisija će prihvatiti jamstva samo ako je njihovo aktiviranje ugovorno povezano sa specifičnim uvjetima koji mogu biti i prisilno proglašenje stečaja poduzetnika korisnika, ili bilo koji sličan postupak. Te uvjete ugovorne strane moraju dogovoriti kada se jamstvo prvotno dodjeljuje. U slučaju da država članica želi aktivirati jamstvo prema uvjetima drugačijim od onih koji su ugovoreni na početku u fazi odobravanja, Komisija će aktiviranje jamstva smatrati pružanjem nove potpore koju je potrebno prijaviti sukladno članku 88. stavku 3. Ugovora.

Poslovne stranice NN 39/2009
• Za programe jamstava koji sadrže element potpore, ova izvješća moraju se dostaviti barem na kraju razdoblja važenja programa jamstava i u trenutku prijave izmijenjenog programa. Komisija, međutim, može smatrati prikladnim zahtijevati češća izvješća, ovisno o slučaju.

Servis NN 39/2009 • Za programe jamstava za koje je Komisija donijela odluku da ne predstavljaju potporu, a posebno za programe za koje ne postoje povijesni podaci, Komisija može prilikom donošenja odluke o nepostojanju potpore zatražiti dostavu takvih izvješća, pojašnjavajući time učestalost i sadržaj obveze izvještavanja za svaki slučaj posebno.
Glasnik NN 39/2009 • 3. drugi prihodi (na primjer kamate na depozite ili ulaganja);
Novo NN 39/2009 • (f) godišnji višak ili manjak (razliku između prihoda i troškova); i
Poslovi NN 39/2009 • Za pojedinačna jamstva potrebno je na jednak način izvijestiti o odgovarajućim informacijama, uglavnom onima koje se spominju u točkama (d) do (g).
Poticaji NN 39/2009 • U svim slučajevima, Komisija želi skrenuti pozornost državama članicama na činjenicu da ispravno izvješćivanje na neki datum u budućnosti pretpostavlja ispravno sakupljanje potrebnih podataka od početka korištenja programa i njihovo agregiranje na dnevnoj osnovi.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 59/96, Broj 25/06, Broj 44/94, Broj 122/99, Broj 115/02, Broj 21/09


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled