PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 92/2005 • U članku 10. iza riječi: »nadmetanje« riječi: »osnovni je način nabave i otvoreni« zamjenjuju se riječju: »je«, a riječi: »zainteresirane osobe« zamjenjuju se riječima: »gospodarski subjekti«.
NN 92/2005 • »(1) Naručitelji koji obavljaju djelatnost u drugim područjima od onih koja su navedena u članku 5. ovoga Zakona, mogu koristiti pregovarački postupak, uz prethodnu objavu poziva za nadmetanje u sljedećim slučajevima:
NN 92/2005 • 1. ako nije pristigla niti jedna prihvatljiva ponuda u otvorenom ili ograničenom postupku, a da početni uvjeti nabave nisu bitno promijenjeni. Naručitelj ne mora objaviti poziv na nadmetanje, ukoliko u pregovarački postupak pozove sve sudionike u nadmetanju koji su u otvorenom postupku ili u ograničenom postupku dokazali svoju sposobnost i koji su dostavili ponude u skladu sa zahtjevima postupka nadmetanja. U takvom slučaju naručitelj ne može pozivati ponuditelje ili natjecatelje koji nisu sudjelovali u prethodnom otvorenom ili ograničenom postupku,
NN 92/2005 • 2. u iznimnim slučajevima, kada priroda radova, robe i usluga ili rizika koji su s njima povezani ne dopušta prethodno određivanje cijene predmeta nabave,
NN 92/2005 • 4. za radove koji se izvode isključivo za potrebe istraživanja, testiranja i razvoja, a ne s ciljem stjecanja dobiti ili povrata troškova istraživanja i razvoja.
NN 92/2005 • (2) U slučajevima iz stavka 1. ovoga članka, naručitelj pregovara s natjecateljima ili ponuditeljima o ponudama koje su ponuditelji podnijeli, kako bi ih prilagodili zahtjevima navedenim u objavi za sudjelovanje u pregovaračkom postupku, specifikacijama i dodatnoj dokumentaciji, ako postoje, radi odabira najpovoljnije ponude u skladu s kriterijima odabira.
NN 92/2005 • (3) Tijekom pregovaračkog postupka naručitelj je dužan osigurati ravnopravan položaj svim ponuditeljima ili natjecateljima, pri čemu je zabranjeno davanje informacija na diskriminirajući način, a koje mogu nekim ponuditeljima ili natjecateljima u nadmetanju dati prednost pred drugima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 92/2005 • (5) U pregovaračkom postupku s prethodnom objavom poziva na nadmetanje moraju sudjelovati najmanje tri natjecatelja ili ponuditelja.
NN 92/2005 • (6) Naručitelji koji rade u drugim područjima od onih koja su navedena u članku 5. ovoga Zakona, mogu u sljedećim slučajevima koristiti pregovarački postupak bez prethodne objave poziva za nadmetanje:
NN 92/2005 • – ako nije podnesena nijedna ponuda ili nijedan zahtjev za sudjelovanjem u otvorenom ili ograničenom postupku, pod uvjetom da početni uvjeti nabave nisu bitno promijenjeni,
NN 92/2005 • – ako se zbog iznimne žurnosti izazvane događajima koje naručitelj nije mogao predvidjeti, rok za nadmetanje s objavom poziva za nadmetanje nije mogao primijeniti. Razlog nastanka iznimne žurnosti ne smije ni u kojem slučaju biti uzrokovan postupanjem naručitelja,
NN 92/2005 • – od ponuditelja s kojim je sklopljen osnovni ugovor, koja je namijenjena za zamjenu uobičajene robe ili za dodatnu isporuku robe, ako bi roba nabavljena od drugog ponuditelja imala drugačije karakteristike koje bi mogle dovesti do nerazmjernih tehničkih poteškoća u funkcioniranju i održavanju,
NN 92/2005 • – u svrhu istraživanja, eksperimentiranja, proučavanja ili razvoja, ali ne s ciljem proizvodnje kojom bi se ostvarila tržišna isplativost ili povrat troškova istraživanja i razvoja,
NN 92/2005 • – dodatne radove ili usluge koje nisu ugovorene osnovnim ugovorom, a koje su uslijed nepredvidivih okolnosti postale nužne, pod uvjetom da se sklapanje ugovora izvrši sa gospodarskim subjektom iz osnovnog ugovora, ako takvi dodatni radovi i usluge ne mogu biti tehnički ili ekonomski razdvojeni od osnovnog ugovora, a da naručitelju ne uzrokuju velike teškoće, ili ako su takvi radovi i usluge, iako odvojivi od izvođenja osnovnog ugovora, nužni za njegov završetak. Ukupna vrijednost dodatnih radova ili usluga ne može biti veća od 25% od vrijednosti osnovnog ugovora,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 46/06, Broj 149/05,
Broj 73/07, Broj 84/02,
Broj 53/91, Broj 141/08
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA