PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/2008 • (2) Ulaganja u opremu na brodovima u sektoru ribarstva, te ulaganja na maloprodajnoj razini nisu prihvatljiva.
NN 17/2008 • (1) Za ulaganja predviđena projektom, koji se sufinancira iz sredstava SAPARD programa, korisnik ne smije primati potporu iz drugih programa pomoći Europske unije, Europske investicijske banke (EIB) i drugih međunarodnih financijskih instrumenata te nacionalnih programa potpore.
NN 17/2008 • (2) Ravnateljstvo će prije donošenja Odluke o dodjeli sredstava iz SAPARD programa, te ponovno prije donošenja Odluke o isplati, preko nadležnih institucija izvršiti provjeru da li korisnik ispunjava kriterij iz prethodnog stavka ovog članka.
NN 17/2008 • (3) Ukoliko se utvrdi da je projekt u cjelini ili njegovo pojedino dozvoljeno ulaganje sufinancirano iz drugih međunarodnih ili nacionalnih programa potpore, projekt će se smatrati neprihvatljivim za financiranje iz sredstava SAPARD programa, te će u tome slučaju Ravnateljstvo korisniku izdati Odluku o odbijanju prijave, odnosno Odluku o odbijanju zahtjeva za isplatu.
NN 17/2008 • (2) Poslovni plan izrađuje se na standardnim obrascimaSSP-4.1. i SSP-5.1 za ulaganja do 150.000,00 kuna te obrascima SSP-4.2 i SSP-5.2 za ulaganja iznad 150.000,00 kuna.
NN 17/2008 • (3) Obrasci iz prethodnog stavka nalaze se u Prilogu V – VIII koji su sastavni dio ovog Pravilnika.
NN 17/2008 • (1) Procjena poslovnog plana vrši se na temelju sljedećih ekonomskih pokazatelja:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 17/2008 • Procjena poslovnog plana obavlja se procjenom klijenta te procjenom projekta, i to:
NN 17/2008 • 1. za projekte do 150.000,00 kuna fizičkih i pravnih osoba koje ne vode evidenciju poslovanja kao trgovačka društva procjena klijenta zasniva se na omjeru obveza i kapitala u prvoj planiranoj financijskoj godini, a procjena projekta zasniva se na internoj stopi rentabilnosti koja se izračunava kroz vijek trajanja projekta.
NN 17/2008 • 2. za projekte do 150.000,00 kuna trgovačkih društava procjena klijenta zasniva se na omjeru obveza i kapitala (glavnice) i koeficijentu zaduženosti u prvoj planiranoj financijskoj godini, te pokazatelju tekuće likvidnosti i pokazatelju ubrzane likvidnosti u financijskoj godini prije podnošenja prijave, a procjena projekta zasniva se na internoj stopi rentabilnosti koja se izračunava kroz vijek trajanja projekta.
NN 17/2008 • 4. za projekte iznad 150.000,00 kuna trgovačkih društava procjena klijenta zasniva se na omjeru obveza i kapitala (glavnice) i koeficijentu zaduženosti u prvoj planiranoj financijskoj godini, te pokazatelju tekuće likvidnosti i pokazatelju ubrzane likvidnosti u financijskoj godini prije podnošenja prijave, i povratu na ukupnu imovinu koje se izračunavaju u financijskoj godini prije podnošenja prijave, a procjena projekta zasniva se na internoj stopi rentabilnosti koja se izračunava kroz vijek trajanja projekta, pokazatelju iskoristivosti osnovnih sredstava koja se izračunava u 3. planiranoj financijskoj godini.
NN 17/2008 • (1) Sredstva potpore iz SAPARD programa osiguravaju se iz proračuna EU i Republike Hrvatske, od čega EU sudjeluje sa 75% udjela, a Republika Hrvatska s 25% udjela.
NN 17/2008 • (3) Za projekte iz Mjere 1 iznos potpore po korisniku može iznosit maksimalno 2.500.000,00 kuna.
NN 17/2008 • (4) Za projekte iz Mjere 2 iznos potpore po korisniku može iznositi maksimalno 10.000.000,00 kuna.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 41/07, Broj 4/09,
Broj 84/02, Broj 114/93,
Broj 2/91, Broj 73/99
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA