PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 80/2007 • 6Veličine i jediniceSteći vještinu pretvaranja jedinica te naučiti osnovne veličine.– veličine
NN 80/2007 • 2 Površina, oplošje, volumen i masaZnati proračunati površinu, oplošje, volumen i masu osnovnih likova i tijela.– površina ravnih likova, kruga, dijelova kruga
NN 80/2007 • – proračun volumena i oplošja kocke, kvadra, piramide, valjka, kugle
NN 80/2007 • 3 Odnosi veličinaUvježbati odnose među veličinama i linearnu zavisnost.– omjeri, razmjeri
NN 80/2007 • 1 Kamatni računNaučiti i uvježbati izračun kamata.– kamatni račun
NN 80/2007 • 2 Diskontni računNaučiti izračunavati diskontnu vrijednost.– diskontni računi
NN 80/2007 • 3 Potrošački kreditiUsvojiti redoslijed i postupak izračunavanja.– postupak
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 80/2007 • Metodička napomena: Predavačka nastava i demonstracije. Poticati vježbanje i individualni rad.
NN 80/2007 • Cilj: Spoznati važnost međuljudskih odnosa i komunikacija te primijeniti stručno znanje u svakodnevnom životu i na radnom mjestu.
NN 80/2007 • – Upoznati poželjne osobine karaktera u ponašanju djelatnika u trgovini
NN 80/2007 • 2 Opažanje vanjskog svijetaNaučiti definiciju, vrste i karakteristike osjeta. Spoznati važnost percepcije i uvjete percepcije. Upoznati logično mišljenje te znati pojam učenja i pamćenja.– osjeti
NN 80/2007 • 3Emocije i motivacijaPrepoznati pojam emotivne situacije te usvojiti složene emocije i raspoloženje. Znati utjecaj emocija na radnu aktivnost i naučiti kontrolirati emocije.– emocije i emocionalne situacije
NN 80/2007 • Metodička napomena: Predavačka nastava i demonstracija u kombinaciji s individualnim i grupnim radom. Animirati učenike za istraživanje pojedinih tema i prezentaciju seminara.
NN 80/2007 • Cilj: Naučiti i primjenjivati modele uspješnog komuniciranja pri prodajnom procesu
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 11/07, Broj 22/05,
Broj 9/91, Broj 123/08,
Broj 60/06, Broj 41/07
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA