PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 104/2008 • 5.1.5. Međutim, pri ispitivanjima predviđenim u točkama 5.1.1, 5.1.2, 5.1.3 i 5.1.4, dopušteno je privremeno blokiranje ili veće proklizavanje kotača pod uvjetom da to nije nepovoljno djelovalo na stabilnost vozila. Blokiranje kotača dopušteno je kod brzina manjih od 10 km/h.
NN 104/2008 • 1.2. Ispitivanja kočenja obavljaju se aktiviranjem kočnica pri početnoj brzini 60 km/h (ili, u slučaju vozila koja ne mogu postići 60 km/h, pri brzini približno 0,9 Vmax), neoptererećenim vozilom (osim ispitnih uređaja i/ili potrebne sigurnosne opreme). Sila kojom se djeluje na upravljačku napravu kočnice mora tijekom ispitivanja biti konstantna.
NN 104/2008 • 1.3. Niz ispitivanja može se obaviti do kritične točke koja se dostigne izravno prije blokiranja kotača, mijenjanjem sila kočenja na prednjim i stražnjim kotačima, u cilju određivanja najvećeg stupnja kočenja vozila().
NN 104/2008 • 1.4. Supanj kočenja (Z) mora se odrediti prema vremenu koje je potrebno da se brzina vozila smanji od 40 km/h do 20 km/h, primjenom sljedeće formule:
NN 104/2008 • 2.1 Iskorištenje prianjanje predstavlja omjer najvećeg stupnja kočenja kad djeluje protublokirajući uređaj (Zmax) i najvećeg stupnja kočenja s isključenim protublokirajućim uređajem (Zm). Zasebna ispitivanja mogu se obaviti na svakom kotaču opremljenom protublokirajućim uređajem.
NN 104/2008 • 2.2. Zmax se određuje temeljem srednje vrijednosti od tri ispitivanja, uporabom vremena potrebnog da se postignu smanjenja brzine propisana u točki 1.4.
NN 104/2008 • OPISNI DOKUMENT S OBZIROM NA KOČENJE ZA TIP MOTORNOG VOZILA NA DVA ILI TRI KOTAČA
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 104/2008 • Zahtjev za homologaciju tipa sastavnoga dijela s obzirom na kočenje za tip motornog vozila na dva ili tri kotača mora sadržavati podatke navedene u Priloga II. Direktive 92/61/EEZ u Dijelu A, u ovim točkama:
NN 104/2008 • (5) Tehnička služba treba pregledati elektronički regulator i/ili sve pogonske sustave s obzirom na moguće vrste kvarova.
NN 104/2008 • (6) Proizvođači moraju tehničkim službama staviti na uvid postupke ispitivanja i rezultate, dok se ne odobre ujednačeni postupci ispitivanja.
NN 104/2008 • (10) Dodatni zahtjevi mogu biti postavljeni u slučaju vozila opremljenih kombiniranim sustavima kočenja.
NN 104/2008 • (11) Za olakšanje tih prethodnih ispitivanja, kao prvi korak može se odrediti za svaki od kotača, najveća sila kočenja primijenjena prije kritične točke
NN 104/2008 • 4. Ime i adresa ovlaštenoga predstavnika proizvođača (ako postoji): ...
NN 104/2008 • Temeljem članka 275. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 67/08), ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 162/03, Broj 33/02,
Broj 61/09, Broj 71/06,
Broj 6/09, Broj 26/93
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO