PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 88/2006 • 5.3.2.1. Ovo ispitivanje treba provesti na vozilima s motorima s vanjskim izvorom paljenja čija je najveća masa veća od 3,5 tona.
NN 88/2006 • 5.3.2.1.2 Unatoč zahtjevu iz točke 5.3.2.1.1., vozila koja kao gorivo mogu upotrebljavati benzin ili plin, ali čiji je sustav za benzin ugrađen samo za potrebe sigurnosti ili za pokretanje motora i čiji spremnik goriva može imati najviše 15 litara benzina, s obzirom na ispitivanje tipa ll. smatrat će se vozilom koje može upotrebljavati samo plin.
NN 88/2006 • 5.3.2.2. Ako se ispitivanje provodi pod uvjetima navedenim u dodatku 5, obujamski sadržaj ugljikova monoksida u ispušnom plinu ne smije prijeći 3,5% kada motor radi u praznom hodu, namješten prema specifikaciji proizvođača, i ne smije prijeći 4,5% unutar granica namještenosti navedenih u tom dodatku.
NN 88/2006 • 5.3.3. Ispitivanje tipa lll. (provjera emisije iz kućišta motora)
NN 88/2006 • 5.3.3.1.1 Vozila koja kao gorivo upotrebljavaju benzin ili UNP ili PP moraju se ispitati ispitivanjem tipa lll. samo za benzin.
NN 88/2006 • 5.3.3.1.2 Unatoč zahtjevu iz točke 5.3.3.1.1., vozila koja kao gorivo mogu upotrebljavati benzin ili plin, ali čiji je sustav za benzin ugrađen samo za potrebe sigurnosti ili za pokretanje motora i čiji spremnik goriva može imati najviše 15 litara benzina, s obzirom na ispitivanje tipa III. smatrat će se vozilom koje može upotrebljavati samo plin.
NN 88/2006 • 5.3.3.2. Kad se ispitivanje provodi u skladu s uvjetima navedenima u dodatku 6., sustav ventilacije kućišta motora ne smije dopustiti nikakvu emisiju plinova iz kućišta u atmosferu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 88/2006 • 5.3.4.1. Ovo ispitivanje treba provesti na svim vozilima navedenim u točki 1, osim na vozilima s motorom sa samozapaljenjem goriva, na vozilima koja upotrebljavaju kao gorivo UNP ili PP i onih vozila čija je najveća masa veća od 3,500 kg.
NN 88/2006 • 5.3.4.1.1 Vozila koja upotrebljavaju kao gorivo benzin, UNP ili PP trebaju se ispitati samo za benzin ispitivanjem tipa lV.
NN 88/2006 • 5.3.4.2. Kada se ispitivanje provodi u skladu s uvjetima navedenim u dodatku 7., emisija isparavanjem treba biti manja od 2 g po ispitivanju.
NN 88/2006 • 5.3.5.1. Ovo ispitivanje treba provesti na svim vozilima kategorije M1 i razreda l. kategorije N 1 opremljenim s motorima s vanjskim izvorom paljenja, osim na vozilima koja su projektirana da nose više od šest putnika i vozilima čija je najveća masa veća od 2 500 kg.
NN 88/2006 • 5.3.5.1.1 Vozilo treba postaviti na ispitne valjke koji su opremljeni s napravom za simulaciju opterećenja i silama inercije.
NN 88/2006 • 5.3.5.1.3 Ispitivanje pri niskoj temperaturi okoline treba provesti pri ispitnoj temperaturi okoline od 266 °K (– 7 °C). Prije početka ispitivanja, ispitna vozila treba kondicionirati ujednačenim postupkom, kako bi se osigurala ponovljivost rezultata ispitivanja. Postupci kondicioniranja i drugih isptivanja provode se kako je opisano u dodatku 8.
NN 88/2006 • 5.3.5.1.4 Za vrijeme ispitivanja, ispušni plinovi se razrjeđuju i u određenoj proporciji uzima uzorak. Ispušni plinovi ispitivanoga vozila se razrjeđuju, uzorkuju i analiziraju prema postupku koji je opisan u dodatku 8. te zatim mjeri ukupna količina razrijeđenih ispušnih plinova. U razrijeđenim ispušnim plinovima analizom se određuje sadržaj ugljikova monoksida i ugljikovodika.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 128/07, Broj 56/09,
Broj 45/92, Broj 70/92,
Broj 81/05, Broj 177/04
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE