PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 42/2008 • 5.7 Svaki spremnik za gorivo mora biti sigurno pričvršćen i smješten tako da pri uobičajenim uvjetima upotrebe gorivo koje bi moglo curiti iz spremnika ili njegove opreme curi na tlo, a ne u prostor za putnike.
NN 42/2008 • 5.9 Pri normalnome pogonu vozila gorivo ne smije izlaziti ni kroz poklopac za zatvaranje spremnika goriva ni kroz uređaj predviđen za izjednačivanje pretlaka u spremniku. Kod prevrtanja vozila dopušteno je kapanje ako nije ne premašuje 30 g/min; taj zahtjev treba provjeriti za vrijeme ispitivanja opisana u točki 6.2.
NN 42/2008 • 5.9.1 Poklopac spremnika mora biti pričvršćen na cijev za punjenje, brtva mora sigurno ležati u svojemu položaju, a poklopac u zatvorenome stanju mora biti sigurno zadržan u svojemu položaju te se mora čvrsto oslanjati na brtvu i na cijev za punjenje.
NN 42/2008 • 5.9.1.1 Smatra se da su zahtjevi iz točke 5.9.1. ispunjeni ako vozilo ispunjava odredbe točke 5.1.3 Priloga I. Pravilnika TPV 102 te ako se primjeri navedeni u trećoj alineji spomenute točke primjenjuju samo na vozila kategorija M1 ili N 1.
NN 42/2008 • 5.11 Spremnik za gorivo i cijev za punjenje moraju biti konstruirani i ugrađeni u vozilo tako da se na njihovoj cjelokupnoj površini ne stvara statički elektricitet. U slučaju potrebe treba odgovarajućim vodičem osigurati odvođenje elektriciteta na metalnu strukturu vozila ili na neku drugu veću masu metala.
NN 42/2008 • 5.12 Spremnike za gorivo od polimernog materijala treba osim toga ispitati prema posebnu postupku utvrđenu u točki 6.3.
NN 42/2008 • Na spremniku za gorivo treba obaviti hidrauličko ispitivanje unutarnjim tlakom i to na spremniku sa svom pripadajućom opremom koji nije ugrađen u vozilo. Spremnik za gorivo treba do vrha napuniti negorivom tekućinom (npr. vodom). Nakon što se prekine svaka veza prema van, postupno se poveća tlak kroz cijev kroz koju se gorivo odvodi prema motoru na vrijednost jednaku dvostrukome radnom tlaku, ali ne na manji pretlak od 0,3 bar. Taj tlak treba održavati jednu minutu. Tijekom tog vremena na stijenkama spremnika ne smiju nastati nikakve pukotine niti smije doći do propuštanja; međutim dopuštena je trajna deformacija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 42/2008 • 6.2.2 Spremnik se u ispitnome uređaju mora moći okretati oko osi koja je usporedna s uzdužnom osi vozila.
NN 42/2008 • 6.2.3 Ispitivanje se provodi na spremniku za gorivo koji je najprije napunjen s 90% obujma i drugi put s 30% obujma negorivom tekućinom čija gustoća i viskoznost imaju slične vrijednosti kao gorivo koje se uobičajeno upotrebljava (može se primijeniti voda).
NN 42/2008 • 6.2.4 Spremnik za gorivo treba iz ugradbenoga položaja zaokrenuti za 90° udesno. U tome položaju spremnik mora ostati najmanje pet minuta.
NN 42/2008 • Spremnik za gorivo treba okrenuti natrag u ugradbeni položaj. Ispitnu tekućinu koja iz sustava za odzračivanje ne iscuri natrag u spremnik treba ukloniti i po potrebi nadopuniti.
NN 42/2008 • Spremnik za gorivo treba zaokrenuti za 90° u suprotnome smjeru i ostaviti ga u tome položaju najmanje pet minuta.
NN 42/2008 • 6.3. Dodatna ispitivanja na spremnicima za gorivo izrađenim od polimernih materijala
NN 42/2008 • 6.3.1.1. Spremnik za gorivo treba do polovice njegova obujma napuniti mješavinom vode i glikola ili nekom drugom tekućinom koja ima nisko ledište i koja ne mijenja svojstva materijala spremnika te tada treba provesti ispitivanje na probijanje.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 38/06, Broj 138/06,
Broj 53/05, Broj 111/07,
Broj 147/05, Broj 199/03
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO