PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 14/2006 • (6) Za potrebe ovoga upravnog postupka, u smislu članka 7. ZZTN, te članka 5. i članka 6. Uredbe o načinu utvrđivanja mjerodavnog tržišta (»Narodne novine«, broj 51/04; dalje: Uredba o mjerodavnom tržištu), Agencija je utvrdila mjerodavno tržište.
NN 14/2006 • Prema odredbi članka 7. stavka 1. Uredbe o mjerodavnom tržištu, pri utvrđivanju mjerodavnog tržišta polazi se od kriterija zamjenjivosti potražnje za određenim proizvodom odnosno od zamjenjivosti ponude za određenim proizvodom, a po potrebi i od kriterija postojanja potencijalnih tržišnih takmaca odnosno zapreka pristupa tržištu.
NN 14/2006 • Prema odredbi članka 5. Uredbe, mjerodavno tržište u proizvodnom smislu obuhvaća sve proizvode i/ili usluge za koje potrošači smatraju da su međusobno zamjenjivi s obzirom na njihove bitne značajke, cijenu ili način uporabe.
NN 14/2006 • Stoga je mjerodavno tržište u proizvodnom smislu utvrđeno kao tržište isporuke tehničko-građevnog kamena cestovnim prijevoznicima koji prijevoz obavljaju temeljem ugovora o prijevozu s kupcima kamena.
NN 14/2006 • Stoga je mjerodavno tržište u zemljopisnom smislu utvrđeno kao područje kamenoloma Veličanka II (Pliš-Mališćak) i Vetovo.
NN 14/2006 • (7) Nakon formalnog pokretanja postupka protiv poduzetnika Kamen-Ingrad, Agencija je nastavila s daljnjim utvrđivanjem relevantnih činjenica, pribavljanjem i izvođenjem dokaza od obje stranke u postupku, kako je to utvrdila u točkama 2. i 3. izreke zaključka o pokretanju postupka. Budući da niti jedna od stranaka nije postupila po zaključku Agencije, Agencija ih je, dopisima od 7. lipnja 2005. i 12. srpnja 2005., dodatno pozvala da to učine.
NN 14/2006 • Marko Rašić, uz podnesak zaprimljen 22. srpnja 2005., dostavlja preslike ugovora o prijevozu s poduzetnicima Cestar d.o.o., Santiva p.t.o., sa sjedištem u Novim Jankovcima i Osijek-Koteks d.d. Navodi, međutim, da nije u mogućnosti dostaviti preslike naloga i narudžbenica svojih nalogodavaca koji bi poduzetniku Kamen-Ingrad bili osnova za izdavanje naloga za otpremu i utovar tehničko--građevnog kamena u kamenolomima Veličanka II i Vetovo. Ovo iz razloga što te naloge i narudžbenice Kamen-Ingradu nije predočavao Marko Rašić, kao izvršitelj usluge prijevoza, već su ih Kamen-Ingradu neposredno dostavljali navedeni poduzetnici – naručitelji kamena.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 14/2006 • Dana 24. kolovoza 2005., Agencija je zaprimila očitovanje poduzetnika Cestar d.o.o. kojim poduzetnik Cestar d.o.o. ističe da nije koristio usluge prijevoza Marka Rašića iz kamenoloma Kamen-Ingrada.
NN 14/2006 • Dana 25. kolovoza 2005., Agencija je zaprimila očitovanje poduzetnika Osijek-Koteksa d.d. u kojem se navodi da zabrana isporuke proizvoda od strane poduzetnika Kamen-Ingrad podnositelju zahtjeva, nije utjecala na poslovanje poduzetnika Osijek-Koteks d.d.
NN 14/2006 • Do dana donošenja ovog rješenja poduzetnik Kamen-Ingrad se nije očitovao na zahtjev Agencije određen točkom 3. izreke zaključka o pokretanju postupka, kao niti na zahtjeve od 7. lipnja 2005. i 12. srpnja 2005.
NN 14/2006 • Prvo ročište za usmenu raspravu održano je 13. rujna 2005. Pozivu za raspravu odazvao se samo podnositelj zahtjeva Marko Rašić, zastupan po punomoćniku Z. M., odvjetniku iz Slavonskog Broda. Direktor poduzetnika Kamen-Ingrada Vlado Zec, kao zakonski zastupnik toga poduzetnika u vrijeme podnošenja zahtjeva, svoj izostanak sa usmene rasprave opravdao je ranije zakazanima poslovnim obvezama.
NN 14/2006 • Sukladno ovlastima iz članka 54. stavak 4. ZZTN, Agencija nije odgodila usmenu raspravu, već je provela dokaz saslušanjem stranke – podnositelja zahtjeva.
NN 14/2006 • Podnositelj zahtjeva iskazuje kako nema pisanih dokaza o odbijanju poslovanja, odnosno utovara kamena od strane poduzetnika Kamen-Ingrada. Ovo stoga što podnositelj zahtjeva kamen dolazi preuzeti na temelju usmenih naloga kupaca-nalogodavaca. Tek kad bi mu bilo omogućeno da kamen preuzme, ovlaštena osoba poduzetnika Kamen-Ingrada izdala bi mu otpremnicu kao pisani dokaz o preuzimanju kamena. Stoga predlaže da se te činjenice dokažu putem izjava svjedoka.
NN 14/2006 • Podnositelj zahtjeva nadalje iskazuje da bi tehničko-građevni kamen iz kamenoloma drugih poduzetnika (različitih od Kamen-Ingrada), mogao preuzeti samo uz suglasnost, odnosno nalog kupca za kojeg vrši uslugu prijevoza. Međutim, neki poduzetnici, kao što su Osijek-Koteks d.d., Cestar Brod d.o.o. i Santiva p.t.o. kupuju isključivo tehničko-građevni kamen poduzetnika Kamen-Ingrada. Stoga ne bi pristali na kamen iz najbližeg kamenoloma Hercegovac ili kojeg drugog kamenoloma u bližoj ili daljoj okolici.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 118/01, Broj 81/08,
Broj 36/08, Broj 98/93,
Broj 5/94, Broj 37/93
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE