PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-6-potpuni-podaci-o-hrav NN 23/2009

• (7) Ukoliko pretplatnik prenese broj u mrežu drugog operatora, primatelj broja nakon izvršenog prijenosa broja u svoju mrežu postaje odgovoran za informacije o pretplatniku u javnom imeniku.


Stranica 2009-02-23-517 NN 23/2009

• IV. OBVEZE ODABRANOG DAVATELJA SVEOBUHVATNOG IMENIKA SVIH PRETPLATNIKA


Internet NN 23/2009

• (1) Odabrani davatelj sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika obvezan je obuhvatiti podatke o pretplatniku kojima je omogućen pristup od svih operatora javno dostupnih telefonskih usluga u jedan sveobuhvatni telefonski imenik. Podaci o bilo kojem pretplatniku bit će dostupni jednako bez obzira na to koji operator pruža svoje usluge.


Internet stranice NN 23/2009

• (2) Sveobuhvatni imenik svih pretplatnika mora biti dostupan svim korisnicima usluga u prikladnom elektroničkom i/ili tiskanom obliku.


Internet stranice NN 23/2009 • (4) Podaci o pretplatniku iz sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika moraju biti na raspolaganju svim ovlaštenim davateljima imeničkih sadržaja u svrhu objave imeničkih sadržaja. U slučaju postojanja sumnje da li je neki davatelj ovlašteni davatelj sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika, Agencija je mjerodavna utvrditi ovlaštenost. Agencija će redovito objavljivati i ažurirati na svojim internetskim stranicama podatke o ovlaštenim davateljima sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika. Uvjeti pod kojima se podaci o pretplatniku iz sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika stavljaju na raspolaganje, odražavaju prikazane i razumne troškove odabranog davatelja sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika, u skladu s načelima nepristranosti, nediskriminacije i troškovne usmjerenosti.
Internet stranice NN 23/2009 • (5) Podaci o pretplatniku iz sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika mogu biti na raspolaganju samo ovlaštenom davatelju imeničkih sadržaja i to samo u svrhu objave imenika. Korištenje podataka o pretplatniku mora biti, osim u slučaju propisanim Zakonom, uvjetovano poštivanjem privole pretplatnika vezano uz korištenje tih podataka, koju ovlaštenom davatelju sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika jamči operator javno dostupnih telefonskih usluga o čijem je pretplatniku riječ.
Internet stranice NN 23/2009 • (6) Kako bi se izbjegle nejasnoće, ukoliko je odabrani davatelj sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika povezan s operatorom javno dostupne telefonske usluge ili s nekim drugim davateljem imeničkih sadržaja, tada će odabrani davatelj sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika poslovati sa svojim partnerima pod istim uvjetima kao što posluje i s onima s kojima nije u partnerskim odnosima, primjenjujući načelo nediskriminacije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 23/2009
• (1) Ukoliko je pretplatnik telefonskog broja dao korisniku privolu za unošenje podataka korisnika u sveobuhvatni imenik svih pretplatnika, u tom slučaju, podaci o korisniku zamjenjuju podatke o pretplatniku u skladu s člankom 4. ovog pravilnika, s time da korisnik ne može koristiti uslugu prijenosa broja.

Poslovne stranice NN 23/2009
• (2) Operator javno dostupne telefonske usluge mora obavijestiti svoje pretplatnike o njihovim pravima vezanim uz objavljivanje njihovih podataka u imeniku, sukladno stavku 3. i 4. ovog članka i Zakonu.

Servis NN 23/2009 • (3) Svaki pretplatnik javno dostupne telefonske usluge u javnim komunikacijskim mrežama ima pravo u pisanom obliku zatražiti uključivanje, povlačenje privole, odnosno brisanje svih ili dijelova vlastitih podataka iz objavljenih imenika ili nadopuniti sve ili samo dio podataka koji se odnose na njegovu pretplatu bez naplate troškova. Pretplatnik javno dostupne telefonske usluge u javnim komunikacijskim mrežama takav zahtjev dostavlja isključivo svom operatoru javno dostupne telefonske usluge.
Glasnik NN 23/2009 • VI. OBVEZE ODABRANOG DAVATELJA SVEOBUHVATNE USLUGE DAVANJA OBAVIJESTI (INFORMACIJA) O BROJEVIMA PRETPLATNIKA
Novo NN 23/2009 • (1) Odabrani davatelj sveobuhvatne usluge davanja obavijesti (informacija) o brojevima pretplatnika dužan je osigurati korisnicima mogućnost dobivanja željenih podataka o traženom broju, koji je povezan s identificiranim pretplatnikom, brzom i djelotvornom pretragom sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika, u bilo kojem trenutku:
Poslovi NN 23/2009 • 2. slanjem kratke tekstualne poruke na prepoznatljivi kratki kod, određen Planom numeriranja, koji je dostupan sa svih terminalnih uređaja unutar javne telefonske mreže u Republici Hrvatskoj, a koja nudi mogućnost tekstualnih poruka,
Poticaji NN 23/2009 • (2) Služba davanja obavijesti o brojevima svih pretplatnika na koje se odnosi stavak 1. točka 1. ovog članka mora biti dostupna korisnicima javnih govornica bez naplate troškova. Pristup istoj ili odgovarajućoj službi mora biti dostupan omogućavanjem poziva, bez naplate troškova, i korisniku koji je slijep ili mu je na neki drugi način onemogućeno čitanje imenika.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 112/04, Broj 162/98, Broj 69/02, Broj 58/93, Broj 65/92, Broj 22/09


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled