PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 126/2009 • (1) Signalni znak »Stoj za vozila s podignutim oduzimačem struje« – bijeli kvadrat s naizmjeničnim plavim i bijelim okvirima (slika 62)
NN 126/2009 • (3) Signalni znak »Stoj za vozila s podignutim oduzimačem struje za vožnju u pravac« – kvadrat čija je donja polovica bijela, a gornja polovica ima naizmjenične plave i bijele crte (slika 63)
NN 126/2009 • (4) Signalni znak »Stoj za vozila s podignutim oduzimačem struje za vožnju u pravac« označava zabranu vožnje na kolosijek bez voznog voda na koji se ulazi vožnjom u pravac.
NN 126/2009 • (5) Signalni znak »Stoj za vozila s podignutim oduzimačem struje za vožnju u desno ili u lijevo« – kvadrat kod kojega je lijeva odnosno desna polovica bijela, a druga polovica ima naizmjenične plave i bijele crte (slike 64 i 65)
NN 126/2009 • (1) Signalni znak »Električni napon uključen« – na plavoj ploči izlomljena bijela vodoravna strelica (slika 66)
NN 126/2009 • (2) Signalni znak »Električni napon uključen« označava da je uključeno električno napajanje putničkih vagona i da se zbog toga ne smiju razdvajati električni kabeli ili uključivati kabeli drugih vagona.
NN 126/2009 • (3) Signal s tim signalnim znakom postavlja se u visini odbojnika na oba kraja vozila ili skupine vozila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 126/2009 • (1) Čelni signal na vlaku signalizira čelo vlaka, a završni signal signalizira kraj vlaka. Tim signalima signalizira se smjer kretanja vlaka.
NN 126/2009 • (2) Čelom vlaka smatra se prednja strana prvog vozila u vlaku u smjeru kretanja.
NN 126/2009 • (3) Krajem vlaka smatra se stražnja strana posljednjeg vozila u vlaku u smjeru kretanja.
NN 126/2009 • (1) Signalni znak »Čelo vlaka« – tri bijele svjetlosti koje čine vrhove zamišljenog trokuta ili dvije bijele svjetlosti u istoj razini (slike 67 i 68)
NN 126/2009 • (2) Signalni znak »Kraj vlaka« – jedna crvena okrugla ploča s bijelim rubom prevučena reflektirajućom materijom – završna ploča (slike 69)
NN 126/2009 • (4) Kada se na kraju garniture vlaka za prijevoz putnika nalazi putnički vagon s ugrađenim završnim signalom čija se signalna svjetiljka osvjetljava električno, uz završnu ploču kraj vlaka može se označiti jednom ili dvjema crvenim svjetlostima.
NN 126/2009 • (5) Kada osim posljednjeg vagona i drugi vagoni u garnituri vlaka za prijevoz putnika ili kod motornog vlaka imaju ugrađene crvene svjetlosti, one moraju biti isključene. Kada to nije moguće, moraju se isključiti crvene svjetlosti na svim vagonima, motornim vagonima i prikolicama, a kraj vlaka obavezno se signalizira završnom pločom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 45/97, Broj 162/03,
Broj 116/03, Broj 77/92,
Broj 19/02, Broj 136/06
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE