PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-7-2-racun-za-prethodni-pnat NN 42/2006

• 7.3. Svaki izdani Račun bit će izražen u kunama kao neto vrijednost, uvećan za porez na dodanu vrijednost (PDV).


Stranica 2006-04-42-1005 NN 42/2006

• 7.5. Izdavanje računa za druge usluge, kao i izdavanje računa za ostale naknade uslijedit će po izvršenju, a najkasnije do 20. dana u sljedećem mjesecu za sve usluge koje su obavljene u tijeku prethodnog kalendarskog mjeseca.


Internet NN 42/2006

• 7.6. U slučaju da preuzimanje bilo koje usluge koju je Operator za međusobno povezivanje naručio od Vipnet-a ne započne najkasnije u roku od trideset (30) dana od dana stavljanja tih usluga na raspolaganje i ne završi u roku od daljnih trideset (30) dana, Operator za međusobno povezivanje je obvezan Vipnetu nadoknaditi ukupan trošak koji je nastao radi stavljanja tih usluga na raspolaganje, na temelju računa izdanog sukladno stavku 7.5. ovoga Dodatka.


Internet stranice NN 42/2006

• 8.1. Izdani Račun dospijeva u roku od trideset (30) dana od dana izdavanja Računa, sukladno stavku 7.2. ovoga Dodatka.


Internet stranice NN 42/2006
• 9.1. U slučaju da se iznos na Računu razlikuje od podataka druge Strane za više od 3% od ukupnog prometa u obračunskom razdoblju za koje se izdaje Račun, druga Strana izvješćuje pisanim putem Stranu koja je izdala Račun najkasnije pet (5) dana prije dospijeća spornog Računa o odstupanju i namjeri osporavanja Računa, uz predočenje dokaza o odstupanju.

Internet stranice NN 42/2006
• 9.2. U slučaju iz stavka 9.1. ovoga Dodatka, odgađa se plaćanje samo onog dijela računa koji je sporan do rješavanja spora. Iznos Računa koji nije osporen plaća se po dospijeću.

Internet stranice NN 42/2006 • 9.3. Strana koja izdaje Račun će u roku od tri (3) radna dana od primitka obavijesti o osporavanju potvrditi primitak navedene obavijesti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 42/2006 • 9.5. Ako se spor nakon Provjere 1. razine ne riješi na zadovoljavajući način u roku iz stavka 9.4. ovoga Dodatka, obje Strane će, u roku od sljedećih deset (10) radnih dana, razmijeniti ukupan promet za svaki dan i za svaku relevantnu centralu za sporno obračunsko razdoblje (dalje u tekstu: Provjera 2. razine).
Poslovne stranice NN 42/2006 • 9.6. Ako se spor ne riješi na zadovoljavajući način u rokovima iz stavaka 9.4. i 9.5. ovoga Dodatka, obje Strane će razmijeniti detaljne zapise poziva u dogovorenom formatu (dalje u tekstu: Provjera 3. razine). Razmjena detaljnih zapisa poziva će pokrivati promet za sporno obračunsko razdoblje. U slučaju da je količina detaljnih zapisa poziva prevelika za jednostavnu razmjenu, Strane mogu dogovoriti razmjenu detaljnih zapisa poziva samo za dio spornog obračunskog razdoblja.
Pregledi NN 42/2006 • 9.7. Strane će koristiti postupak rješavanja osporavanih Računa iz stavaka 9.1. do 9.6. ovoga Dodatka kada god će to biti moguće. Strane se mogu pisanim putem sporazumijeti o produljenju rokova iz stavaka 9.1. do 9.6. ovoga Dodatka.
Glasnik NN 42/2006 • 1.1. Strane će posebice surađivati na tehničkim pitanjima, s ciljem osiguravanja visoke kakvoće i raspoloživosti usluga Korisnicima obiju Strana, kao i s ciljem osiguravanja međusobnog funkcioniranja tih usluga, na obostranu korist.
Novo NN 42/2006 • 1.2. Svaka Strana je odgovorna za postavljanje, rad i održavanje sustava na području svoje odgovornosti kako je utvrđeno u članku 1. ovog Dodatka, u članku 1. Dodatka 5. i članku 11. Dodatka 6. ove Standardne ponude.
Poslovi NN 42/2006 • 1.4. Tehnička radna skupina će biti odgovorna za određivanje i provedbu operativnih postupaka vezanih uz tehničku provedbu ostvarivanja Međusobnog povezivanja.
Poticaji NN 42/2006 • 2.1. Tehnička radna skupina će izraditi u pisanom obliku operativni dokument koji će sadržavati opis operativnih postupaka za provedbu inicijalnog Međusobnog povezivanja i za daljnje postupanje obje Strane u pogledu tehničke provedbe ostvarivanja Međusobnog povezivanja (dalje u tekstu: Operativne upute), najkasnije u roku od petnaest (15) radnih dana od dana razmjene popisa članova Tehničke radne skupine Strana iz stavka 1.3. ovoga Dodatka.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 89/01, Broj 107/93, Broj 22/92, Broj 40/07, Broj 84/08, Broj 53/94


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled