PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-7-4-2-2-za-svaku-skupinu-fxly NN 39/2005

• 7.4.2.3. Zbroj masa mj ne smije biti manji od mase M.


Stranica 2005-03-39-778 NN 39/2005

• 7.4.2.5. Kad je vozilo opterećeno do njegove mase M na bilo koji od odgovarajućih načina opisanih u točkama 7.4.2.5.1. ili 7.4.2.5.2., masa koja odgovara opterećenju na osovini »i« ne smije biti veća od mase mj na toj osovini, a masa koja odgovara opterećenju na pojedinačnoj osovini ili grupi osovina »j« ne smije biti veća od mase mj.


Internet NN 39/2005

• 7.4.2.5.1. Jednolika raspodjela mase označava vozilo u voznome stanju s masom od 75 kg postavljenom na svako putničko sjedalo i opterećeno do njegove mase M, pri čemu je teret jednakomjerno raspoređen po površini predviđenoj za prijevoz tereta.


Internet stranice NN 39/2005

• 7.4.2.5.2. Kod ekstremne raspodjele mase (nejednoliko opterećenje) proizvođač mora odrediti krajnje dopuštene moguće položaje težišta tereta i/ili nadogradnje i/ili opreme ili unutarnje ugrađene opreme (npr. od 0,5 m do 1,30 m ispred prve stražnje osovine), s vozilom u voznome stanju s masom od 75 kg postavljenom na svako putničko sjedalo i opterećenim do njegove mase M.


Internet stranice NN 39/2005
• 7.4.3.1. Primjenjuju se zahtjevi navedeni u točkama 7.4.2.1. do 7.4.2.3. i 7.4.2.7.

Internet stranice NN 39/2005
• 7.4.3.2. Zbroj mase vozila u voznome stanju, mase Q pomnožene brojem sjedećih i stajaćih putnika, masa WP, B i BX određenih u točki 7.4.3.3.1. i tehnički najveće dopuštene mase u točki spajanja, ako napravu za spajanje ugrađuje proizvođač, ne smije prekoračiti masu M.

Internet stranice NN 39/2005 • 7.4.3.3. Kada je nedovršeno vozilo opterećeno do njegove mase M u skladu sa situacijom opisanom u točki 7.4.2.5.1.2. ili kada je potpuno ili dovršeno vozilo u voznome stanju opterećeno kako je opisano u točki 7.4.3.3.1., masa koja odgovara opterećenju na svakoj osovini ne smije prekoračiti masu mi na svakoj osovini, a masa koja odgovara opterećenju na svakoj pojedinačnoj osovini ili skupini osovina ne smije prekoračiti masu mj na toj skupini osovina. Nadalje, masa koja odgovara opterećenju na pogonskoj osovini ili zbroj masa odgo varajućih opterećenjima na pogonskim osovinama mora biti najmanje 25% od M.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 39/2005 • 7.4.3.3.2. Kod vozila s promjenjivim brojem sjedećih mjesta i promjenjivom površinom predviđenom za stajaće putnike (S1) i/ili kod vozila predviđenih za prijevoz invalidskih kolica, potrebno je odrediti zahtjeve navedene u točkama 7.4.3.2. i 7.4.3.3. za svaki od sljedećih slučajeva.
Poslovne stranice NN 39/2005 • 7.4.3.3.2.1. Sa zaposjednutim svim raspoloživim sjedećim mjestima, zaposjednutim svim preostalim mjestima za stajaće putnike (do najvećeg broja kojega je odredio proizvođač, ako je dostignut) i, ako preostane još prostora, svim zaposjednutim mjestima za invalidska kolica.
Pregledi NN 39/2005 • 7.4.3.3.2.2. Sa zaposjednutim svim stajaćim mjestima (do najvećeg broja kojega je odredio proizvođač), zaposjednutim preostalim putničkim sjedalima i, ako preostane još prostora, svim zaposjednutim mjestima za invalidska kolica.
Glasnik NN 39/2005 • 7.4.3.4. Kada je vozilo u voznome stanju ili opterećeno kako je određeno u točki 7.4.3.3.1., masa koja odgovara opterećenju na prednjoj osovini ili grupi osovina ne smije biti manja od vrijednosti izraženih kao postotak od mase vozila u voznome stanju ili tehnički najveće dopuštene mase »M« određenih u sljedećoj tablici:
Novo NN 39/2005 • (1) Ta vrijednost smanjuje se na 20% za troosovinska vozila razreda II i III
Poslovi NN 39/2005 • 7.11.1. Na zahtjev proizvođača tehnička služba mora provjeriti istovrijednost ne-zračnog ovjesa u odnosu na zračni ovjes pogonske osovine/osovina.
Poticaji NN 39/2005 • 7.11.1.1. Tijekom slobodnoga prijelaznoga niskofrekventnoga vertikalnog titranja ovješene mase iznad pogonske osovine ili skupine osovina, izmjerena frekvencija i prigušenje, s ovjesom koji nosi maksimalno opterećenje, mora se nalaziti unutar granica određenih u točkama 7.11.1.2. do 7.11.1.5.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 154/09, Broj 86/92, Broj 64/99, Broj 125/07, Broj 92/05, Broj 29/00


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled