PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-7-6-4-6-kad-izravna-vidljivost-xdwb NN 15/2006

• 7.6.4.7 Svaka vrata za putnike koja se otvaraju prema unutrašnjosti vozila i njihov mehanizam moraju biti proizvedeni tako da nije vjerojatno da će njihovo otvaranje ozlijediti putnike u uobičajenim uvjetima uporabe. Kad je potrebno, trebaju biti ugrađene odgovarajuće zaštitne naprave.


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 7.6.4.9 U slučaju prijevoz najviše 22 putnika, na vratima za putnike koja se nalaze na stražnjoj strani vozila, krila vrata ne smiju se moći otvoriti više od 115 0 niti manje od 85 0 i, kad su otvorena, moraju automatski zadržati taj položaj. To ne isključuje mogućnost da se premosti to zaustavljanje i vrata otvore više od toga kuta ako je to moguće sigurno izvršiti; na primjer, voziti unatrag do visokog platoa za utovar ili otvoriti vrata do 270 0 kako bi se postigao slobodan prostor za utovar iza vozila.


Internet NN 15/2006

• 7.6.5 Dodatni tehnički zahtjevi za vrata za putnike sa servo upravljanjem


Internet stranice NN 15/2006

• 7.6.5.1 U slučaju opasnosti, svaka vrata za putnike sa servo upravljanjem mora biti moguće otvoriti iz vozila kad vozilo stoji (to nije obvezatno kad se vozilo kreće), i izvan vozila, kad nisu zaključana, pomoću upravljanjâ koja djeluju bez obzira je li napajanje energijom aktivno, i koja:


Internet stranice NN 15/2006
• 7.6.5.1.3 su lako uočljiva i jasno prepoznatljiva kad se približi vratima i kad se stoji ispred vrata, a dodatna upravljanjâ za otvaranje moraju biti označena za uprabu u slučaju opasnosti;

Internet stranice NN 15/2006
• 7.6.5.1.4 može uključiti osoba kad stoji izravno ispred vrata;

Internet stranice NN 15/2006 • 7.6.5.1.5 uzrokuju otvaranje vrata ili omogućuju lako ručno otvaranje vrata,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 15/2006 • 7.6.5.1.7 u slučaju vrata kojima upravlja vozač i koja ne zadovoljavaju zahtjeve iz točke 7.6.5.6.2, moraju biti takva da, nakon što ona budu uključena da otvore vrata i vrate ih u njihov uobičajeni položaj, vrata se ponovno ne zatvore dok vozač sljedeći put ne uključi upravljanje za zatvaranje vrata.
Poslovne stranice NN 15/2006 • 7.6.5.2 Može biti predviđen uređaj za isključivanje vanjskog upravljanja za slučaj opasnosti kojim upravlja vozač sa svoga sjedala u cilju zaključavanja vrata za putnike s vanjske strane. U tom slučaju, vanjsko upravljanje za slučaj opasnosti mora se ponovno uključiti automatski pokretanjem motora ili prije nego vozilo postigne brzinu od 20 km/h. Nakon toga, isključivanje vanjskog upravljanja za slučaj opasnosti ne smije biti automatsko, već to zahtijeva novo posredovanje vozača.
Pregledi NN 15/2006 • 7.6.5.3 Mora biti moguće da vozač upravlja svim vratima za putnike, kad sjedi u vozačevu sjedalu, upravljanjima koja su jasno i raspoznatljivo označena, osim u slučaju nožnog uređaja za upravljanje.
Glasnik NN 15/2006 • 7.6.5.5 Kad su predviđena upravljanjâ za otvaranje i zatvaranje vrata za putnike sa servo upravljanjem za vozača, ona moraju biti takva da vozač može u svakom trenutku promijeniti smjer kretanja vrata za vrijeme njihova zatvaranja ili otvaranja.
Novo NN 15/2006 • 7.6.5.6 Konstrukcija i sustav upravljanja svakih vrata za putnike sa servo upravljanjem mora biti takav da nije vjerojatno da vrata mogu ozlijediti putnika ili ukliještiti ga pri zatvaranju.
Poslovi NN 15/2006 • 7.6.5.6.1.1 Prvi je zahtjev da se vrata, kad se zatvaranje vrata zaustavi u bilo kojoj mjernoj točki opisanoj u Prilogu V. silom koja nije veća od 150 N, ponovno otvore do krajnjeg položaja i, osim u slučaju vrata za putnike s automatskim pokretanjem, ostaju otvorena dok se ne uključi naredba za zatvaranje. Sila zadržavanja može se izmjeriti bilo kojom metodom koju odobri nadležna ustanova. Smjernice su dane u Prilogu V. ovog Pravilnika. Vršna sila kratko vrijeme može biti veća od 150 N, pod uvjetom da ne prekorači 300 N. Sustav ponovnog otvaranja može se provjeriti s pomoću ispitnog alata u obliku šipke poprečnoga presjeka visine 60 mm i širine 30 mm, s uglovima zaobljenim s polumjerom 5 mm.
Poticaji NN 15/2006 • 7.6.5.6.1.2 Drugi je zahtjev, kad vrata prilikom zatvaranja zahvate putnikov ručni zglob ili prst, da:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 83/03, Broj 45/05, Broj 30/94, Broj 102/98, Broj 1/07, Broj 146/05


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled