PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-7-9-3-1-20-mm-u-tfjh NN 15/2006

• 7.9.4 Na zglobnim autobusima moraju se ugraditi naprave koje fizički sprječavaju prilaz putnicima svakom dijelu zglobne sekcije gdje:


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 7.10.1 Kad se vozilo vozi pravocrtno, uzdužne središnje ravnine njegovih krutih dijelova moraju se poklapati i činiti istu neprekinutu ravninu bez ikakvog odstupanja.


Internet NN 15/2006

• 7.11.1.1 Prečke i rukohvati moraju imati odgovarajuću čvrstoću.


Internet stranice NN 15/2006

• 7.11.1.2 Oni moraju biti tako konstruirani i ugrađeni da za putnika ne predstavljaju opasnost od ozljeda.


Internet stranice NN 15/2006
• 7.11.1.4 Slobodan razmak između prečke ili rukohvata i susjednoga dijela karoserija ili zidova vozila mora biti najmanje 40 mm. Međutim, u slučaju prečke na vratima ili sjedalu, ili u prilaznim prolazima vozila razreda II., III. ili B, dopušten je najmanji razmak od 35 mm.

Internet stranice NN 15/2006
• 7.11.1.5 Površina svake prečke, rukohvata ili stupa mora biti kontrastno obojena i ne smije biti klizava.

Internet stranice NN 15/2006 • 7.11.2.1 Dostatan broj prečka i rukohvata mora biti predviđen za svaku točku površine poda koja je sukladno točki 7.2.2 predviđena za putnike koji stoje. Za tu potrebu, remeni držači, ako su ugrađeni, smiju se smatrati rukohvatima, pod uvjetom da se oni drže u svome položaju pomoću odgovarajućih držača. Smatrat će se da je taj zahtjev zadovoljen ako se, u svim mogućim položajima ispitne naprave koja je prikazana na slici 20. u Prilogu III. najmanje dvije prečke i/ili rukohvata mogu dohvatiti pomičnim krakom te naprave. Naprava za provjeru može biti slobodno okretljiva oko njezine vertikalne osi.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 15/2006 • 7.11.2.3 Za svaki položaj koji može zauzeti putnik koji stoji, najmanje jedna od dvije zahtijevane prečke i rukohvata ne smije biti više od 1 500 mm iznad razine poda u tom položaju. To se ne primjenjuje za područje u blizini vrata, kad bi vrata ili njihov mehanizam u otvorenom položaju mogli onemogućiti uporabu tog rukohvata.
Poslovne stranice NN 15/2006 • 7.11.2.4 Prostori koje mogu zauzeti putnici koji stoje, a i koji nisu odvojeni sjedalima od bočnih zidova ili od stražnjega zida vozila, moraju imati vodoravne prečke usporedne sa zidovima i ugrađene na visini između 800 i 1 500 mm iznad poda.
Pregledi NN 15/2006 • 7.11.3.1 Prečke i/ili rukohvati moraju biti ugrađeni uz otvore vrata s obje strane. Kod dvostrukih vrata ovaj se zahtjev može zadovoljiti ugradbom samo jednog središnjeg držača ili prečke.
Glasnik NN 15/2006 • 7.11.3.2.1 za položaj koji odgovara položaju putnika koji stoji na tlu, najviše 400 mm prema unutra u odnosu na vanjski rub prve stube, i
Novo NN 15/2006 • 7.11.3.2.2 za položaj koji odgovara pojedinoj stubi, ne smiju biti izvan vanjskoga ruba odgovarajuće stube i niti više od 600 mm prema unutra u odnosu na isti rub.
Poslovi NN 15/2006 • Zaštitna ograda mora biti ugrađena na mjestima na kojima postoji opasnost da putnik koji sjedi bude gurnut naprijed u otvor stubišta kao posljedica naglog kočenja. Ta zaštitna ograda mora imati visinu najmanje 800 mm iznad poda na kojem se putnik oslanja stopalima i mora dosezati od zida prema unutra najmanje 100 mm preko središnje crte svakog mjesta za sjedenje na kojem je putnik izložen takvoj opasnosti ili do ruba prve unutarnje stube, ovisno o tom koja je duljina kraća.
Poticaji NN 15/2006 • Osobe u vozilu moraju biti zaštićene od predmeta koji mogu ispasti iz polica za prtljagu uslijed naglog kočenja i centrifugalnih sila. Ako su ugrađeni prostori za prtljagu, moraju biti konstruirani tako, da pri naglom kočenju prtljaga ne može ispasti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 26/03, Broj 9/02, Broj 120/06, Broj 84/07, Broj 78/99, Broj 57/08


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled