PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 123/2005 • (8) Na zahtjev Vijeća Agencije Povjerenstvo Fonda obvezno je u primjerenom roku podnijeti izvješće iz stavka 7. ovoga članka i za razdoblje kraće od godine dana.
NN 123/2005 • (11) Stručne, administrativne i tehničke poslove za potrebe Povjerenstva Fonda obavlja Agencija.
NN 123/2005 • (1) Fond ostvaruje sredstva od doprinosa svih operatora i davatelja javnih govornih usluga kojima je tržišni udjel u ukupnom godišnjem prihodu ostvarenom na mjerodavnom tržištu tih usluga veći od 5%.
NN 123/2005 • (2) Iznos doprinosa u Fond za svakog pojedinog davatelja usluga iz stavka 1. ovoga članka određuje se razmjerno tržišnom udjelu njegova ukupnoga godišnjeg prihoda u ukupnom godišnjem prihodu koji su na mjerodavnom tržištu usluga ostvarili svi davatelji javnih govornih usluga u prethodnoj kalendarskoj godini, i to u postotku od ukupnoga godišnjeg prihoda tog davatelja usluga.
NN 123/2005 • (4) Ukupan iznos neto troškova obavljanja osnovnih usluga iz stavka 3. ovoga članka utvrđuje Vijeće Agencije u skladu s odredbama članka 40. Zakona o telekomunikacijama, i to najkasnije do kraja travnja za prethodnu kalendarsku godinu.
NN 123/2005 • (5) Iznos doprinosa iz stavka 2. ovoga članka utvrđuje se rješenjem Vijeća Agencije, u skladu s odredbama članka 41. stavka 5. Zakona o telekomunikacijama, i to najkasnije do kraja svibnja za prethodnu kalendarsku godinu, te se bez odgode dostavlja svim davateljima usluga iz stavka 1. ovoga članka.
NN 123/2005 • (6) Davatelji usluga iz stavka 1. ovoga članka obvezni su uplatiti doprinos za prethodnu kalendarsku godinu, utvrđen rješenjem iz stavka 5. ovoga članka, na račun Agencije i u korist Fonda, i to najkasnije u roku od 30 dana od dana zaprimanja tog rješenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 123/2005 • (8) Davatelji osnovnih usluga moraju provesti računovodstveno odvajanje i zasebno obračunavanje prihoda ostvarenih obavljanjem osnovnih usluga, te im je zabranjeno subvencioniranje drugih poslovnih aktivnosti iz prihoda ostvarenih obavljanjem osnovnih usluga, kao i subvencioniranje obavljanja osnovnih usluga iz prihoda ostvarenog od drugih poslovnih aktivnosti.
NN 123/2005 • (9) Podrobniji način i rokovi razdvajanja poslovnih aktivnosti davatelja osnovnih usluga iz stavka 8. ovoga članka utvrđuju se rješenjem Vijeća Agencije.
NN 123/2005 • (10) Davatelji osnovnih usluga imaju pravo zatražiti od Agencije nadoknadu troškova obavljanja tih usluga, uz uvjet da ti troškovi za davatelja osnovnih usluga predstavljaju nepravedno financijsko opterećenje, u skladu s odredbama članka 40. stavka 1. Zakona o telekomunikacijama.
NN 123/2005 • (12) Nadoknadu troškova iz stavka 10. ovoga članka ne može tražiti davatelj osnovnih usluga s tržišnim udjelom većim od 80% u ukupnom godišnjem prihodu ostvarenom na mjerodavnom tržištu osnovnih usluga u prethodnoj kalendarskoj godini.
NN 123/2005 • (13) Zahtjev za nadoknadu troškova iz stavka 10. ovoga članka davatelj osnovnih usluga podnosi Agenciji u pisanom obliku, i to najkasnije do kraja veljače za prethodnu kalendarsku godinu.
NN 123/2005 • 4. dokaze kojima se potvrđuje utemeljenost zahtjeva, u skladu s odredbama članka 40. Zakona o telekomunikacijama.
NN 123/2005 • (15) Agencija ima pravo, u postupku izračuna neto troškova obavljanja osnovnih usluga, od podnositelja zahtjeva iz stavka 13. ovoga članka zahtijevati i dodatne podatke koje je ocijenila važnima u postupku rješavanja tog zahtjeva, te ima pravo provesti radnje iz članka 40. stavka 3. Zakona o telekomunikacijama.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 107/09, Broj 100/09,
Broj 122/03, Broj 34/91,
Broj 120/05, Broj 128/00
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA