PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-7-povjerenstvo-fonda-podnosi-vtll NN 123/2005

• (8) Na zahtjev Vijeća Agencije Povjerenstvo Fonda obvezno je u primjerenom roku podnijeti izvješće iz stavka 7. ovoga članka i za razdoblje kraće od godine dana.


Stranica 2005-10-123-2308 NN 123/2005

• (11) Stručne, administrativne i tehničke poslove za potrebe Povjerenstva Fonda obavlja Agencija.


Internet NN 123/2005

• (1) Fond ostvaruje sredstva od doprinosa svih operatora i davatelja javnih govornih usluga kojima je tržišni udjel u ukupnom godišnjem prihodu ostvarenom na mjerodavnom tržištu tih usluga veći od 5%.


Internet stranice NN 123/2005

• (2) Iznos doprinosa u Fond za svakog pojedinog davatelja usluga iz stavka 1. ovoga članka određuje se razmjerno tržišnom udjelu njegova ukupnoga godišnjeg prihoda u ukupnom godišnjem prihodu koji su na mjerodavnom tržištu usluga ostvarili svi davatelji javnih govornih usluga u prethodnoj kalendarskoj godini, i to u postotku od ukupnoga godišnjeg prihoda tog davatelja usluga.


Internet stranice NN 123/2005
• (4) Ukupan iznos neto troškova obavljanja osnovnih usluga iz stavka 3. ovoga članka utvrđuje Vijeće Agencije u skladu s odredbama članka 40. Zakona o telekomunikacijama, i to najkasnije do kraja travnja za prethodnu kalendarsku godinu.

Internet stranice NN 123/2005
• (5) Iznos doprinosa iz stavka 2. ovoga članka utvrđuje se rješenjem Vijeća Agencije, u skladu s odredbama članka 41. stavka 5. Zakona o telekomunikacijama, i to najkasnije do kraja svibnja za prethodnu kalendarsku godinu, te se bez odgode dostavlja svim davateljima usluga iz stavka 1. ovoga članka.

Internet stranice NN 123/2005 • (6) Davatelji usluga iz stavka 1. ovoga članka obvezni su uplatiti doprinos za prethodnu kalendarsku godinu, utvrđen rješenjem iz stavka 5. ovoga članka, na račun Agencije i u korist Fonda, i to najkasnije u roku od 30 dana od dana zaprimanja tog rješenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 123/2005 • (8) Davatelji osnovnih usluga moraju provesti računovodstveno odvajanje i zasebno obračunavanje prihoda ostvarenih obavljanjem osnovnih usluga, te im je zabranjeno subvencioniranje drugih poslovnih aktivnosti iz prihoda ostvarenih obavljanjem osnovnih usluga, kao i subvencioniranje obavljanja osnovnih usluga iz prihoda ostvarenog od drugih poslovnih aktivnosti.
Poslovne stranice NN 123/2005 • (9) Podrobniji način i rokovi razdvajanja poslovnih aktivnosti davatelja osnovnih usluga iz stavka 8. ovoga članka utvrđuju se rješenjem Vijeća Agencije.
Pregledi NN 123/2005 • (10) Davatelji osnovnih usluga imaju pravo zatražiti od Agencije nadoknadu troškova obavljanja tih usluga, uz uvjet da ti troškovi za davatelja osnovnih usluga predstavljaju nepravedno financijsko opterećenje, u skladu s odredbama članka 40. stavka 1. Zakona o telekomunikacijama.
Glasnik NN 123/2005 • (12) Nadoknadu troškova iz stavka 10. ovoga članka ne može tražiti davatelj osnovnih usluga s tržišnim udjelom većim od 80% u ukupnom godišnjem prihodu ostvarenom na mjerodavnom tržištu osnovnih usluga u prethodnoj kalendarskoj godini.
Novo NN 123/2005 • (13) Zahtjev za nadoknadu troškova iz stavka 10. ovoga članka davatelj osnovnih usluga podnosi Agenciji u pisanom obliku, i to najkasnije do kraja veljače za prethodnu kalendarsku godinu.
Poslovi NN 123/2005 • 4. dokaze kojima se potvrđuje utemeljenost zahtjeva, u skladu s odredbama članka 40. Zakona o telekomunikacijama.
Poticaji NN 123/2005 • (15) Agencija ima pravo, u postupku izračuna neto troškova obavljanja osnovnih usluga, od podnositelja zahtjeva iz stavka 13. ovoga članka zahtijevati i dodatne podatke koje je ocijenila važnima u postupku rješavanja tog zahtjeva, te ima pravo provesti radnje iz članka 40. stavka 3. Zakona o telekomunikacijama.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 107/09, Broj 100/09, Broj 122/03, Broj 34/91, Broj 120/05, Broj 128/00


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled