PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 126/2009 • (10) Dani signalni znak »Polazak« prometnik vlakova opoziva davanjem signalnog znaka »Stoj«.
NN 126/2009 • (12) Kada postoji mogućnost da na signalni znak »Polazak« krene vlak kojemu taj signalni znak nije dan, prometnik vlakova istodobno s davanjem signalnog znaka »Polazak« mora izgovoriti i broj vlaka koji se otprema ili zapovijed za polazak dati neposredno strojovođi.
NN 126/2009 • (13) Strojovođa ne smije pokrenuti vlak ako sumnja da je signalni znak »Polazak« dan drugom vlaku.
NN 126/2009 • (14) Vlak koji se u kolodvoru zadržava te vlak koji po voznom redu prolazi kolodvor bez zadržavanja, prometnik vlakova dočekuje stojeći mirno, danju bez signalnog loparića, a noću s ručnom signalnom svjetiljkom u spuštenom položaju, sa zelenom svjetlošću okrenutom prema vlaku koji dolazi odnosno prolazi.
NN 126/2009 • (20) Signalni znak »Polazak« kružnicom svjetlećih zelenih žarulja na izlaznom signalu ne smije se rabiti za otpremu vlakova za prijevoz putnika. Iznimke odobrava upravitelj infrastrukture.
NN 126/2009 • (21) Iznimno, prometnik vlakova signalni znak »Priprema za polazak« može dati samo zviždaljkom, a zapovijed za polazak usmeno.
NN 126/2009 • (22) U službenim mjestima gdje nema prometnika vlakova, kod vlaka koji je stao na otvorenoj pruzi i kod vlaka za prijevoz putnika kod kojega se s jednog mjesta rukuje vratima, o polasku vlaka odlučuje strojovođa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 126/2009 • (1) Signalnim znakovima kod manevriranja zapovijeda se pokretanje u određenom smjeru, reguliranje brzine te zaustavljanje manevarskog sastava. Ti signalni znakovi rabe se i za obavještavanje strojovođe o nastavku vožnje ili zaustavljanju vlaka.
NN 126/2009 • (2) Manevarsko i skretničko osoblje rabi vidne i čujne signalne znakove za sporazumijevanje kod manevriranja i vožnji vlakova.
NN 126/2009 • – dnevni znak: držati koso naniže razvijenu signalnu zastavicu, a uz to dati jedan produženi zvižduk usnom zviždaljkom, naizmjenično visok i dubok: (slika 86)
NN 126/2009 • – dnevni znak: mahanje u krug signalnom zastavicom, a uz to i davanje najmanje pet kratkih zvižduka usnom zviždaljkom: ••••• (slika 88)
NN 126/2009 • – noćni znak: mahanje u krug signalnom svjetiljkom s crvenom ili bijelom svjetlošću, a uz to i davanje najmanje pet kratkih zvižduka usnom zviždaljkom: ••••• (slika 89).
NN 126/2009 • – noćni znak: mahanje signalnom svjetiljkom s bijelom svjetlošću gore – dolje u duljim potezima, a uz to dati i jedan dugački zvižduk usnom zviždaljkom: (slika 91)
NN 126/2009 • – dnevni znak: mahanje razvijenom signalnom zastavicom lijevo – desno u duljim potezima, a uz to davanje dva dugačka zvižduka usnom zviždaljkom: (slika 92)
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 22/06, Broj 112/04,
Broj 17/09, Broj 1/97,
Broj 79/06, Broj 20/91
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE