PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 98/2007 • Takvi sporazumi ili obveze se, između ostalog, odnose na smanjenje energetske potrošnje, smanjenje emisija ili druge mjere zaštite okoliša. O sadržaju sporazuma moraju pregovarati sve države članice, a ocjenjuje ga Komisija nakon što joj se dostave obavijesti o projektima potpora. Države članice su dužne osigurati strogo praćenje ispunjavanja preuzetih obveza od strane poduzetnika ili skupina poduzetnika. Zaključeni sporazumi između države članice i dotičnih poduzetnika moraju predvidjeti kaznene mjere u slučaju neispunjavanja obveza.
NN 98/2007 • (b) izuzeća ne ovise o zaključivanju sporazuma između dotične države članice i poduzetnika korisnika, ukoliko se zadovolji jedan od sljedećih uvjeta:
NN 98/2007 • – ako se smanjenje odnosi na porez Zajednice, stvarni iznos koji su poduzetnici platili nakon smanjenja mora biti viši od minimuma Zajednice kako bi se potaklo poduzetnike da poboljšaju mjere zaštite okoliša,
NN 98/2007 • – ako se smanjenje odnosi na domaći porez koji je nametnut u nedostatku poreza Zajednice, poduzetnici koji imaju pravo na smanjenje moraju ipak platiti značajni dio nacionalnog poreza.
NN 98/2007 • (a) porez u pitanju ima značajni pozitivni učinak na zaštitu okoliša;
NN 98/2007 • (b) o izuzećima za dotične poduzetnike odlučilo se u trenutku usvajanja poreza ili su ona postala nužna uslijed značajne promjene gospodarskih uvjeta koji su poduzetnike doveli u vrlo teško stanje s obzirom na konkurentnost. U ovom drugom slučaju, iznos smanjenja ne smije premašiti povećanje troškova nastalih zbog promjene gospodarskih uvjeta. Smanjenje se prestaje primjenjivati kada više nema povećanja troškova.
NN 98/2007 • 3. Države članice mogu također poticati razvoj proizvodnje električne energije iz konvencionalnih energetskih izvora, kao što je plin, čija je energetska učinkovitost mnogo veća od energetske učinkovitosti uobičajenih proizvodnih procesa. U tim slučajevima, s obzirom na važnost ovih tehnika za zaštitu okoliša i pod uvjetom da korištena primarna energija značajno smanji negativne učinke u smislu zaštite okoliša, Komisija smatra da se može odobriti potpuno izuzeće od poreza za razdoblje od pet godina i potporu koja se ne smanjuje. U skladu s uvjetima iz točaka 51.1. i 51.2. mogu se odobriti desetogodišnja izuzeća.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 98/2007 • 53. Kada se smanjenje odnosi na porez koji još nije usklađen na razini Zajednice i kada je domaći porez niži ili jednak minimumu Zajednice, Komisija smatra da nema temelja za dugoročno izuzeće. U tom slučaju sva odobrena izuzeća moraju zadovoljiti uvjete iz točaka 45. i 46. i moraju biti izričito odobrena za odstupanje od minimuma Zajednice.
NN 98/2007 • Država članica može za svaki slučaj smanjenja poreza odobriti operativne potpore u skladu s točkama 45. i 46.
NN 98/2007 • E.3.3. Pravila koja se primjenjuju na operativne potpore za obnovljive izvore energije
NN 98/2007 • Prilikom obavješćivanja Komisije o programima pomoći države članice navode točne mehanizme potpora, a posebno metode za izračun iznosa potpora. Kada Komisija odobri određeni program, država članica je dužna primijeniti navedene mehanizme i metode izračuna za potpore koje se dodjeljuju poduzetnicima.
NN 98/2007 • 60. Za razliku od većine drugih obnovljivih izvora energije, biomasa zahtijeva relativno manja ulaganja, ali donosi veće operativne troškove. Komisija stoga može odobriti operativne potpore koje premašuju iznose ulaganja, ukoliko države članice dokažu da su ukupni troškovi na teret poduzetnika nakon amortizacije postrojenja još uvijek veći od tržišnih cijena energije.
NN 98/2007 • 62. Kada oni predstavljaju državne potpore, ove sustave može odobriti Komisija ukoliko države članice dokažu da su spomenute potpore nužne za osiguranje održivosti obnovljivih izvora energije u pitanju, da one u konačnici ne dovode do prekomjerne kompenzacije za obnovljivu energiju i da ne odgovaraju proizvođače obnovljive energije od povećanja njihove konkurentnosti. U svrhu provjere ispunjavanja ovih kriterija, Komisija namjerava odobriti ove sustave potpora za razdoblje od deset godina, nakon čega se donosi ocjena o mogućem nastavku ovih mjera potpora.
NN 98/2007 • 63. Države članice odobravaju operativne potpore za nova postrojenja koja proizvode obnovljivu energiju, koja se izračunava na temelju izbjegnutih vanjskih troškova. To su troškovi zaštite okoliša koje bi društvo moralo podnijeti u slučaju da se ista količina energije proizvede u proizvodnom postrojenju koje koristi uobičajene oblike energije. Oni se izračunavaju na temelju razlike između vanjskih troškova koje su proizveli ali ih nisu platili proizvođači obnovljive energije i vanjskih troškova koje su proizveli ali ih nisu platili proizvođači neobnovljive energije. Za ove izračune države članice trebaju koristiti neku od međunarodno priznatih metoda i o tome trebaju obavijestiti Komisiju. Država članica mora, između ostalog, dostaviti razumnu i kvantificiranu usporednu analizu troškova zajedno s procjenom vanjskih troškova konkurentnih proizvođača energije, kako bi dokazala da potpore uistinu predstavljaju nadoknadu nepokrivenih vanjskih troškova.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 24/06, Broj 69/98,
Broj 112/04, Broj 127/06,
Broj 66/08, Broj 27/08
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA