PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2005 • – isključivanja iz prometa tipa zrakoplova koji se općenito koristi za dotične letove,
NN 151/2005 • c) značajna financijska šteta nanesena zračnom prijevozniku, koja ima za posljedicu izdavanje privremene operativne dozvole ili nekog odgovarajućeg dokumenta koji vrijedi do financijskog ozdravljenja tog zračnog prijevoznika.
NN 151/2005 • (5) Ne dovodeći u pitanje članak 27. stavak 2. ovoga Pravilnika, slotovi uključeni u bazu slotova moraju se distribuirati među zračnim prijevoznicima koji su podnijeli zahtjeve za dodjelu slotova. 50% tih slotova treba dodijeliti novim sudionicima, osim ako zahtjevi od strane novih sudionika predstavljaju manje od 50%. Među zahtjevima koje podnesu novi sudionici, prednost treba dati zračnim prijevoznicima koji ispunjavaju uvjete za stjecanje statusa novog sudionika.
NN 151/2005 • (6) Novi sudionik, kojem je ponuđena serija slotova unutar razdoblja od jedan sat prije ili sat poslije vremena koje je on tražio, i koji nije prihvatio tu ponudu, za dotično razdoblje reda letenja ne može zadržati status novog sudionika.
NN 151/2005 • (1) Prigovor u svezi s traženim ili dodijeljenim slotom ili serijom slotova, zračni prijevoznik podnosi Povjerenstvu za nadzor koordiniranja.
NN 151/2005 • (2) Ako Povjerenstvo za nadzor koordiniranja u roku od 30 dana od dana podnošenja prigovora iz stavka 1. ovoga članka koordinatoru slotova ne predloži način postupanja po prigovoru, Ministarstvo će u narednih 60 dana organizirati posredovanje od strane predstavničke organizacije zračnih prijevoznika ili zračnih luka ili od strane neke treće osobe.
NN 151/2005 • Ako Ministarstvo ima saznanja da u zračnim lukama drugih zemalja, u pogledu dodjele i korištenja slotova zračnim prijevoznicima iz Republike Hrvatske, hrvatski zračni prijevoznici nemaju:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 151/2005 • b) isti tretman koji imaju zračni prijevoznici iz Republike Hrvatske u svojoj zemlji,
NN 151/2005 • ono može odlučiti da se u potpunosti ili djelomično obustavi ispunjenje obveza koje proizlaze iz primjene ovog dijela Pravilnika prema zračnim prijevoznicima iz drugih zemalja, do trenutka ispravljanja diskriminacijskog ponašanja tih zemalja prema zračnim prijevoznicima iz Republike Hrvatske.
NN 151/2005 • (1) Nadležna kontrola zračne plovidbe može odbiti plan letenja zračnog prijevoznika ako taj zračni prijevoznik namjerava sletjeti ili uzletjeti u nekoj zračnoj luci tijekom razdoblja u kojima je ta zračna luka koordinirana, a da mu koordinator slotova nije dodijelio slot.
NN 151/2005 • (3) Koordinator slotova dužan je povući i vratiti u bazu seriju slotova nekog zračnog prijevoznika, koju je isti dobio na temelju razmjene u skladu s člankom 28. stavak 1. podstavak c) ovoga Pravilnika, ako se ti slotovi ne koriste na predviđeni način.
NN 151/2005 • (4) Zračni prijevoznici, koji višekratno i namjerno obavljaju promet u vrijeme koje se značajno razlikuje od dodijeljenog slota kao dijela serije slotova, ili slotove koriste na način koji se značajno razlikuje od načina na koji im je ukazano prilikom dodjele istih i time nanose štetu zračnoj luci ili zračnom prometu, gube svoj status iz članka 27. stavak 2. ovoga Pravilnika. Koordinator slotova može donijeti odluku da tom zračnom prijevozniku oduzme dotičnu seriju slotova za preostali dio razdoblja reda letenja i da te slotove vrati u bazu, nakon što sasluša obrazloženje tog zračnog prijevoznika i nakon izdavanja jednokratne opomene.
NN 151/2005 • a) ako neki zračni prijevoznik ne može ostvariti 80% iskorištenje, koje je definirano u članku 27. stavak 2. ovoga Pravilnika, koordinator slotova može odlučiti da tom zračnom prijevozniku oduzme dotičnu seriju slotova za preostali dio razdoblja reda letenja i da ih vrati u bazu nakon što sasluša obrazloženje dotičnog zračnog prijevoznika;
NN 151/2005 • b) ako nakon nekog dodijeljenog vremena, koje predstavlja 20% razdoblja važenja neke serije slotova ne budu korišteni nikakvi slotovi iz te serije, koordinator slotova tu seriju slotova mora vratiti u bazu za preostali dio razdoblja reda letenja, nakon što sasluša obrazloženje tog zračnog prijevoznika.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 61/92, Broj 70/02,
Broj 53/08, Broj 90/98,
Broj 146/05, Broj 5/07
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE