PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-agencija-je-predmetni-zakljucak-ekxx NN 103/2006

• Traženo očitovanje i preslike Okvirnih ugovora s pripadajućim dodacima i prilozima poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. dostavili su Agenciji dana 28. travnja 2006., kojima se u bitnome navodi kako predmetni Okvirni ugovor s dodacima i prilozima nije zabranjen sporazum u smislu odredaba ZZTN.


Stranica 2006-09-103-2343 NN 103/2006

• Stoga je Agencija, iz predmeta pod klasom: UP/I 030-02/2005-01/50, izdvojila predmetne Okvirne ugovore, koje vodi u zasebnim upravnim postupcima ocjene sporazuma.


Internet NN 103/2006

• Upravni postupak ocjene sukladnosti Okvirnog ugovora s odredbama ZZTN, sklopljen između poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. s poduzetnikom Pliva grupa vodi se u Agenciji pod klasom UP/I 030-02/2006-01/63.


Internet stranice NN 103/2006

• Uvidom u dostavljeni Okvirni ugovor koji su poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. sklopili s poduzetnikom Pliva grupom, Agencija je kao spornu, u smislu članka 9. stavka 1. točke 5. ZZTN, utvrdila odredbu članka 2. stavka 2.2. Okvirnog ugovora.


Internet stranice NN 103/2006
• U navedenoj odredbi, nije sporna obveza poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. o pružanju svih telekomunikacijskih usluga koje isti nude na tržištu, ali je s aspekta odredbi o zaštiti tržišnog natjecanja sporna obveza poduzetnika Pliva grupe o korištenju svih telekomunikacijskih usluga koje će poduzetnici T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. nuditi u budućnosti. Iz izričaja sporne odredbe proizlazi da je poduzetnik Pliva grupa obvezatan koristiti sve telekomunikacijske usluge, za kojima ima potrebu, od poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o. što za posljedicu ima isključivanje konkurenata poduzetnika T-HT d.d. i poduzetnika T-Mobile d.o.o. s mjerodavnih tržišta.

Internet stranice NN 103/2006
• Imajući u vidu činjenicu da je poduzetnik T-HT d.d. operator sa znatnijom tržišnom snagom na tržištu usluge nepokretnih javnih telefonskih mreža (na tržištu javnih govornih usluga i na tržištu prijenosa govora, zvuka, podataka, dokumenata, slika i drugog u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži) na području Republike Hrvatske, a poduzetnik T-Mobile d.o.o. na tržištu javne govorne usluge u pokretnim telekomunikacijskim mrežama na području Republike Hrvatske, može se razumno pretpostaviti da je cilj gore navedene ugovorne odredbe jačanje postojećeg položaja na mjerodavnim tržištima poduzetnika T-HT d.d. i poduzetnika T-Mobile d.o.o. odnosno sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja na navedenim mjerodavnim tržištima, na način da se značajnom dijelu konkurencije sprječava odnosno ograničava pristup mjerodavnim tržištima, a korisnike upućuje i vezuje samo za poduzetnike T-HT d.d. i T- Mobile d.o.o.

Internet stranice NN 103/2006 • Je li u konkretnom slučaju riječ o zabranjenom sporazumu u cijelosti ili djelomično, u smislu članka 9. stavka 1. točke 5. ZZTN, odnosno, može li se u konkretnom slučaju primijeniti članak 10. ZZTN o izuzeću sporazuma, Agencija će nesporno moći utvrditi tek na temelju provedene detaljne ekonomske analize mjerodavnih tržišta na kojima predmetni sporazumi imaju učinke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 103/2006 • Uzimajući u obzir sve pravne i činjenične okolnosti koje su Agenciji poznate, Agencija je kao ograničavajuću ocijenila gore navedenu odredbu Okvirnog ugovora budući da se istom uvjetuje sklapanje ugovora prihvaćanjem od drugih ugovornih stranaka dodatnih obveza, koje po svojoj prirodi ili običajima u trgovini nisu u svezi predmeta tih ugovora, što predstavlja zabranjene sporazume u smislu članka 9. stavka 1. točke 5. ZZTN.
Poslovne stranice NN 103/2006 • U konkretnom slučaju, može se razumno pretpostaviti kako gore navedena odredba Okvirnog ugovora ima za cilj sprječavanje, ograničavanje odnosno narušavanje tržišnog natjecanja na mjerodavnim tržištima pa je nepotrebno dokazivati i njezine stvarne učinke na tržištu.
Pregledi NN 103/2006 • Agencija smatra da daljnja primjena gore navedene odredbe Okvirnog ugovora, istovremeno prijeti nastanku izravnog, značajnog štetnog učinka za konkurente poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o., koji su u znatno nepovoljnijem položaju na tržištu od poduzetnika T-HT d.d. i T-Mobile d.o.o., te za krajnje korisnike telekomunikacijskih usluga na mjerodavnim tržištima, koje se upućuje i vezuje samo za poduzetnike T-HT d.d. i T- Mobile d.o.o.
Glasnik NN 103/2006 • Odredbom članka 59. stavka 1. ZZTN, a u smislu članka 57. stavka 5. ZZTN, rješenje Agencije objavljuje se u »Narodnim novinama«.
Novo NN 103/2006 • Ukoliko poduzetnici T-HT d.d., T-Mobile d.o.o. i Pliva grupa ne postupe u skladu s ovim rješenjem, Agencija će, sukladno članku 60. ZZTN, podnijeti nadležnom prekršajnom sudu zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka protiv poduzetnika T-HT d.d., T-Mobile d.o.o. i Pliva grupe te odgovornih osoba u istima, a u svezi članka 61. stavka 1. točka 4. i stavka 2. ZZTN.
Poslovi NN 104/2006 • Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000,59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 14. rujna 2006. godine donijela
Poticaji NN 104/2006 • Ovom Uredbom uređuje se unutarnje ustrojstvo Državnog zavoda za mjeriteljstvo (u daljnjem tekstu: Zavod), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica u sastavu Zavoda, poslovi koji se obavljaju u okviru tih ustrojstvenih jedinica, način upravljanja tim jedinicama, te okvirni broj službenika i namještenika Zavoda.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 2/97, Broj 99/07, Broj 53/05, Broj 14/90, Broj 32/05, Broj 71/94


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled