PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 26/2006 • I. Odobrava se prijedlog Godišnjeg plana za poticanje zapošljavanja za 2006. jer je isti sukladan s odredbama Zakona o državnim potporama.
NN 26/2006 • Obrazac prijave podnesen je sukladno članku 2. stavku 2. Pravilnika o obliku i sadržaju, te načinu prikupljanja podataka i vođenja evidencija državnih potpora (»Narodne novine« broj 11/05).
NN 26/2006 • Iz Prijedloga godišnjeg plana razvidno je da isti sadrži elemente državne potpore i kao takav predstavlja program državne potpore iz članka 3. stavka 2. Zakona o državnim potporama (»Narodne novine« broj 140/05; dalje: ZDP), temeljem kojeg se bez potrebe za dodatnim provedbenim mjerama dodjeljuju pojedinačne državne potpore.
NN 26/2006 • Stoga je rečeno Ministarstvo Prijedlog godišnjeg plana, prije upućivanja na usvajanje Vladi Republike Hrvatske (dalje: Vlada RH), dostavilo Agenciji na odobrenje, sukladno članku 11. stavku 1. ZDP-a.
NN 26/2006 • Dodatni podaci i Obrazac prijave dostavljeni su Agenciji 24. siječnja 2006.
NN 26/2006 • 2.4.1. Mjere koje sadrže elemente državne potpore i to za sljedeće kategorije državnih potpora:
NN 26/2006 • a) državne potpore za zapošljavanje sadržane su u Smjernici 1. pod nazivom Aktivna i preventivna mjere za nezaposlene i neaktivne u Mjeri 2. Sufinanciranje zapošljavanja mladih osoba bez radnog iskustva, Mjeri 3. Sufinanciranje zapošljavanja dugotrajno nezaposlenih osoba i Mjeri 4. Sufinanciranje starijih osoba te Smjernici 7. pod nazivom Promoviranje integracije i borba protiv diskriminacije osoba koje se nalaze u nepovoljnom položaju na tržištu rada i to u: Mjeri 2. Sufinanciranje zapošljavanja osoba s invaliditetom prema Odluci o načinu ostvarivanja novčanih poticaja za zapošljavanje osoba s invaliditetom, a na koju je Agencija dala pozitivno mišljenje 17. studenog 2005. i Mjeri 3. Sufinanciranje zapošljavanja osoba s otežanim faktorom zapošljivosti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 26/2006 • Iznos koji će se prema gore utvrđenim osnovicama isplaćivati pojedinom poduzetniku ovisi o veličini poduzetnika tako da isti za male poduzetnike iznosi 50 posto, za srednje 40 posto te za velike 30 posto osnovice. Ovisno o kategoriji osoba koje se teže zapošljavaju poduzetnici će pravo na rečene iznose za zapošljavanje ostvarivati mjesečno i to u trajanju do najviše 18 mjeseci. Rečeni iznosi sadrže element državne potpore za zapošljavanje.
NN 26/2006 • U rečenim Smjernicama je određeno da su veliki poslodavci, korisnici državnih potpora za zapošljavanje dužni osigurati dodatna sredstva iz vlastitih izvora koja ne sadrže državnu potporu i to u minimalnom iznosu od 25 posto bruto plaće po osobi. Iznos bruto plaće sufinancirane osobe ne smije biti manji ili isti iznosu odobrene potpore već treba biti uvećan za 25 posto.
NN 26/2006 • U točki 6. Prijedloga godišnjeg plana pod nazivom «Intenzitet državne potpore i opravdani troškovi» naveden je dodatni kriterij koji određuje da ukupan iznos sredstava na ime sufinanciranja zapošljavanja ne može prijeći sljedeće postotke isplaćenih prosječnih dvogodišnjih bruto plaća kod pojedinog poduzetnika i to: 15 posto kod malih poduzetnika, 7,5 posto kod srednjih poduzetnika, odnosno 3 posto kod velikih poduzetnika.
NN 26/2006 • U točki 6. Prijedloga godišnjeg plana navedeni su intenzitet i opravdani troškovi za usavršavanje te je određeno da ukupan iznos sredstava na ime sufinanciranja usavršavanja ne može prijeći iznos od 80 posto opravdanih troškova općeg usavršavanja za male i srednje poduzetnike, odnosno 50 posto opravdanih troškova općeg usavršavanja za velike poduzetnike. Glede posebnog usavršavanja, financira se 45 posto opravdanih troškova malih i srednjih poduzetnika i 25 posto opravdanih troškova velikih poduzetnika.
NN 26/2006 • Opravdani troškovi u svrhu usavršavanja navedeni u točki 6. Prijedloga godišnjeg plana su: troškovi za instruktora, putni troškovi instruktora i osoba koje se usavršavaju, ostali tekući troškovi, troškovi otpisa uređaja i opreme u skladu s opsegom njihova korištenja u svrhu usavršavanja, troškovi savjetovanja u vezi s projektom usavršavanja, troškovi sudionika usavršavanja do visine svih navedenih opravdanih troškova.
NN 26/2006 • Pod točkom 6. Prijedloga godišnjeg programa propisano je da ukupan iznos sredstava malim poduzetnicima ne može prijeći 15 posto opravdanih troškova malih poduzetnika, odnosno 7,5 posto opravdanih troškova srednjih poduzetnika, te 50 posto opravdanih troškova za savjetodavne usluge.
NN 26/2006 • Kao opravdani troškovi namijenjeni malim i srednjim poduzetnicima navedeni su: troškovi početnih ulaganja: materijalna ulaganja (zemljišta, grade i oprema) i troškovi za nematerijalna ulaganja (nabava patenata, licenci, posebnih znanja i vještina (know-how) ili nepatentiranoga tehničkog znanja) dok se opravdanim troškovima za savjetodavne usluge smatraju se troškovi za vanjske savjetnike.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 152/05, Broj 82/05,
Broj 63/07, Broj 34/98,
Broj 82/05, Broj 196/03
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE