PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 31/2009 • c) Refinanciranje postojećih kredita korištenih za ulaganja u manje objekte za smještaj: hotel baština, hotel pansion, hostel i aparthotel s restoranom, zajedno s dodatnim ulaganjem u objekt (dalje: Refinanciranje postojećih kredita). Refinanciranje postojećih kredita poduzetnika odnosi se na kredite koji su bili zaključeni pod nepovoljnijim uvjetima na način da se jednokratno otplate novim kreditom koji će se sastojati i od dodatnih sredstava za novo investicijsko ulaganje koje bi po svojoj veličini i obujmu bilo znatno veće nego bez refinanciranja nepovoljnog kredita; te
NN 31/2009 • 3.3. Korisnici kredita: mali i srednji poduzetnici, obrtnici te zadruge.
NN 31/2009 • U dijelu Prijedloga Programa pod nazivom »Uvjeti koje moraju ispunjavati korisnici kredita« navedeno je da temeljem Prijedloga Programa korisnici mogu biti obrtnici, zadruge i mali i srednji poduzetnici registrirani u Republici Hrvatskoj za obavljanje ugostiteljske djelatnosti u smještajnim objektima koji prioritetno koriste autohtone proizvode, te oni koji namjeravaju ulagati u objekte za smještaj gostiju isključivo u svrhu profesionalnog pružanja usluga smještaja sukladno zakonu, uzancama i običajima u ugostiteljstvu.
NN 31/2009 • Međutim, korisnik sredstava ne može biti poduzetnik koji se sukladno odredbama točaka 9. do 13. Odluke o državnim potporama za sanaciju i restrukturiranja smatra poduzetnikom u teškoćama, poduzetnik koji namjerava ulagati u kuću, a u svrhu korištenja kuće kao vikend kuće odnosno apartmana za vlastite potrebe ili korištenja kuće za stanovanje ili davanja kuće – nekretnine u zakup drugom poduzetniku za pružanje usluga smještaja gostiju, odnosno poduzetnik koji namjerava ulagati u izgradnju objekta za prodaju drugim korisnicima.
NN 31/2009 • Pravni temelj za donošenje Prijedloga Programa je: Zakon o poticanju razvoja malog gospodarstva (»Narodne novine«, broj 29/02, 63/07) i Program Vlade Republike Hrvatske za mandat 2008. – 2011.
NN 31/2009 • 3.5. Kategorije državne potpore, intenzitet i visina opravdanih troškova, te klauzula o kumulaciji državnih potpora
NN 31/2009 • Za kategoriju državne potpore mali i srednji poduzetnici, predviđene su državne potpore za početna ulaganja, a opravdane troškove čine troškovi početnih ulaganja u materijalnu imovinu, odnosno zemljište, zgrade i opremu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 31/2009 • Regionalne državne potpore dodjeljivat će se iznimno i to u slučajevima kada intenzitet državne potpore za male i srednje poduzetnike nije dovoljan, a dodjeljuju se za poticanje početnih ulaganja, za koja su opravdani troškovi opisani pod točkom 3.5.1.a) obrazloženja ovog rješenja, i to poduzetnicima na područjima koja imaju pravo na regionalnu potporu. Kako je to predviđeno u dijelu Prijedloga Programa pod naslovom »Dodatna subvencija kamatne stope – regionalna državna potpora«, intenzitet državne potpore dodijeljene putem subvencije kamatne stope ne smije prijeći 60 posto opravdanih troškova malim poduzetnicima i 50 posto opravdanih troškova srednjim poduzetnicima u prostornoj jedinici Sjeverozapadna Hrvatska, dok maksimalni intenziteti potpore u prostornim jedinicama Središnja i Istočna (Panonska) Hrvatska te Jadranska Hrvatska ne smiju prijeći 70 posto opravdanih troškova za male poduzetnike i 60 posto opravdanih troškova za srednje poduzetnike.
NN 31/2009 • Gornje granice potpora utvrđene Prijedlogom Programa primjenjuju se bez obzira na činjenicu financira li se konkretno početno ulaganje u cijelosti ili djelomično, temeljem Prijedloga Programa iz državnih ili lokalnih izvora, odnosno putem različitih davatelja odnosno programa i bez obzira je li riječ o potpori u obliku neposredne subvencije kamata ili drugih instrumenata državnih potpora.
NN 31/2009 • Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave mogu donijeti odluku o odobravanju djelomičnog oslobađanja od plaćanja komunalnog doprinosa, odnosno o obročnoj otplati doprinosa vlasnika građevine, odnosno smještajnog objekta. Takva odluka mora prethoditi odobravanju kredita temeljem Prijedloga Programa, budući da predstavlja državnu potporu i potrebno ju je pribrojiti ukupno odobrenom iznosu državne potpore dodijeljene pojedinom korisniku, kako ne bi došlo do prekomjerne kumulacije državnih potpora, odnosno dobivanja državnih potpora u intenzitetu većem nego što je to propisano za istu namjenu.
NN 31/2009 • Sredstva su osigurana u Državnom proračunu Republike Hrvatske na poziciji A 587018 FP 0473 3521.
NN 31/2009 • Nakon usvajanja Program će biti na snazi od 1. travnja 2009. do 31. ožujka 2012.
NN 31/2009 • Prilikom donošenja odluke Vijeće je uzelo u obzir sve činjenice iz Prijedloga Programa te Obrasca prijave.
NN 31/2009 • Vijeće je utvrdilo da subvencija kamatne stope predviđena Prijedlogom Programa, predstavlja državnu potporu iz članka 3. stavka 1. ZDP-a, jer postoji transfer državnih sredstava iz državnog proračuna; sredstva predstavljaju potporu koja korisnicima potpore donose ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvarili kroz svoje redovno i normalno poslovanje; predložena sredstva dodjeljuju se pojedinim korisnicima na selektivnoj osnovi; te da dodjelom sredstava na način predviđen Prijedlogom Programa postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetnih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz SSP-a.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 78/06, Broj 62/92,
Broj 84/05, Broj 68/05,
Broj 43/95, Broj 11/02
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE