PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-b-potvrde-mjerodavnih-institucija-ixav NN 92/2005

• »(3) Pri određivanju ekonomski najpovoljnije ponude, osim cijene ponude, naručitelj može primijeniti dodatne kriterije, kao što su kvaliteta, tehničko dostignuće, estetske, funkcionalne i ekološke osobine, tekući troškovi i troškovi održavanja, ekonomičnost, mogućnost servisiranja nakon prodaje i tehnička pomoć, obveza osiguranja rezervnih dijelova, sigurnost opskrbe, rok isporuke, rok završetka radova i sl. Naručitelj je obvezan prije izrade dokumentacije za nadmetanje sastaviti izvješće o razlozima primjene dodatnih kriterija.«


Stranica 2005-07-92-1835 NN 92/2005

• U stavku 2. iza zareza dodaju se riječi: »osim u slučaju alternativnih ponuda«.


Internet NN 92/2005

• U članku 53. stavku 5. iza riječi: »roku« riječ: »ne« briše se.


Internet stranice NN 92/2005

• »(5) Postupak pregleda, ocjene i usporedbe ponuda povjerljiv je do donošenja odluke naručitelja o odabiru ili poništenju postupka javne nabave«.


Internet stranice NN 92/2005
• U članku 63. stavku 1. riječ u zagradi: »(neodabiru)« briše se.

Internet stranice NN 92/2005
• U članku 64. stavku 1. iza točke 4. dodaju se točke 5., 6. i 7. koje glase:

Internet stranice NN 92/2005 • 6. kada u nadmetanju po pozivu nije sudjelovalo pet sposobnih natjecatelja, odnosno ako u izravnoj pogodbi u pregovaračkom postupku s objavom poziva za nadmetanje nema najmanje tri ponuditelja,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 92/2005 • U članku 69. stavku 1. riječi: »daje prethodnu suglasnost, upute i« zamjenjuju se riječima: »organizira elektronički Oglasnik javne nabave i daje«.
Poslovne stranice NN 92/2005 • »(1) Radi zaštite svojih prava ponuditelj ili natjecatelj koji je sudjelovao u postupku javne nabave može, u roku tri dana od dana primitka pisane odluke o odabiru ili poništenju nadmetanja, uložiti naručitelju prigovor u pisanom obliku, zbog nepravilnosti u postupku nabave.«
Pregledi NN 92/2005 • »(2) Pravo na prigovor naručitelju, u roku od osam dana od dana objave odluke u »Narodnim novinama«, na odluku o odabiru ponude ponuditelja s kojim naručitelj namjerava sklopiti ugovor izravnom pogodbom u pregovaračkom postupku bez prethodne objave poziva za nadmetanje ima svaki gospodarski subjekt koji u toj nabavi ima interes, odnosno kojem bi mogla biti nanesena šteta.«
Glasnik NN 92/2005 • »(11) Državna komisija može iznimno u roku od sedam dana od dana primitka zahtjeva naručitelja za nastavak postupka nabave, prije donošenja rješenja o žalbi, na temelju pisanog zahtjeva naručitelja s obrazloženjem o mogućem nastanku nerazmjerne štete, naručitelju odobriti nastavak postupka ukupne nabave ili dijela nabave. Presliku zahtjeva za odobrenje nastavka postupka nabave, upućenog Državnoj komisiji, naručitelj je obvezan istodobno dostaviti svim sudionicima u postupku nabave. Odluku Državne komisije naručitelj je obvezan u roku od tri dana od dana primitka uputiti svakoj strani u žalbenom postupku«.
Novo NN 92/2005 • Naslov Dijela XII. mijenja se i glasi: »DIO XII. PREKRŠAJNE ODREDBE«.
Poslovi NN 92/2005 • Postupci nabave pokrenuti do početka primjene ovoga Zakona, u kojima nisu sklopljeni ugovori o nabavi, ili povodom kojih se vode sudski ili koji drugi postupci, dovršit će se po odredbama Zakona o javnoj nabavi (»Narodne novine«, br. 117/01.).«
Poticaji NN 92/2005 • Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. listopada 2005.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 57/06, Broj 21/09, Broj 75/98, Broj 95/03, Broj 115/93, Broj 71/06


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled