PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/2009 • c) Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Republike Hrvatske za 2009.
NN 17/2009 • 2.7. Korisnici državne potpore: Pravne i fizičke osobe koje, obavljajući gospodarsku djelatnost, sudjeluju u prometu roba i usluga, sukladno članku 2. stavku 2. ZDP-a.
NN 17/2009 • a) za državnu potporu za izdavanje knjiga planirana sredstva iznose 10.000.000,00 kuna.
NN 17/2009 • b) za državnu potporu za izdavanje časopisa planirana sredstva iznose 8.000.000,00 kuna.
NN 17/2009 • d) za državnu potporu za književne programe u knjižarama planirana sredstva iznose 500.000,00 kuna.
NN 17/2009 • 2.10. Trajanje programa: od 1. siječnja 2009. do 31. prosinca 2009.
NN 17/2009 • 3.1. Prilikom donošenja odluke, Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće), na svojoj 7. sjednici, održanoj 29. siječnja 2009., uzelo je u obzir sve činjenice iz Prijedloga Programa i Obrasca prijave.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 17/2009 • Naime, sukladno članku 3. stavku 1. ZDP-a, državne potpore su svi stvarni i potencijalni rashodi ili umanjeni prihodi države dodijeljeni od davatelja državne potpore koji narušavaju ili bi mogli narušiti tržišno natjecanje davanjem povlastice na tržištu korisniku državne potpore, bez obzira na oblik državne potpore, u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetnih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanja između Republike Hrvatske i Europskih zajednica i njihovih država članica (»Narodne novine« – Međunarodni ugovori, br. 14/01, 14/02, 1/05 i 7/05; dalje: SSP).
NN 17/2009 • Vijeće je utvrdilo da je u konkretnom slučaju riječ o državnim potporama jer se radi o stvarnim ili potencijalnim rashodima države, utvrđeno je da korisnici potpore ostvaruju ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvarili kroz svoje redovno i normalno poslovanje, utvrđeno je da se sredstva dodjeljuju korisnicima na selektivnoj osnovi, te da postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem povlastica na tržištu korisnicima državne potpore osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetnih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz SSP-a.
NN 17/2009 • Nadalje, člankom 4. stavkom 1. ZDP-a propisana je opća zabrana davanja državnih potpora koje narušavaju ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem povlastica na tržištu korisniku državne potpore bez obzira na oblik državne potpore u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske iz SSP-a, dok su člankom 4. stavkom 2. i 3. ZDP-a propisana izuzeća od opće zabrane.
NN 17/2009 • Da bi postojala mogućnost primjene izuzeća iz članka 4. stavka 3. točke b) ZDP-a predložene državne potpore moraju biti sukladne članku 40. Uredbe.
NN 17/2009 • Uredba se primjenjuje na temelju članka 10. Uredbe o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 50/06). Sukladno članku 10. Uredbe o državnim potporama, pravila iz Uredbe primjenjuju se i nakon prestanka važenja Uredbe, sve do objavljivanja odgovarajućih pravila prema Uredbi o državnim potporama.
NN 17/2009 • Primjenom rečenog članka na konkretan slučaj, Vijeće je u odnosu na državne potpore za kulturu, konkretno za financiranje nakladništva, predviđene Prijedlogom programa, opisane u točki 2.4. obrazloženja ovog rješenja, utvrdilo da je riječ o državnim potporama za poticanje kulture i zaštitu baštine iz članka 40. Uredbe, jer je Ministarstvo kulture, kao davatelj državne potpore, dokazalo da su iste značajne za razvoj hrvatske kulture.
NN 17/2009 • Naime, sukladno odredbi iz članka 2. Zakona o financiranju javnih potreba u kulturi, Republika Hrvatska donosi programe javnih potreba u kulturi, te se za njihovo provođenje osiguravaju sredstva iz državnog proračuna u skladu sa zakonom. Programi javnih potreba u kulturi obuhvaćaju sve oblike poticanja i promicanja kulture i kulturnih djelatnosti, što pridonose razvitku i unapređenju svekolikog kulturnog života u Republici Hrvatskoj. Pri utvrđivanju programa javnih potreba u kulturi polazi se od potreba i postignutog stupnja razvitka hrvatske kulture i kulturnih djelatnosti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 29/06, Broj 44/96,
Broj 16/04, Broj 174/04,
Broj 9/96, Broj 114/07
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE