PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 66/2009 • Vijeće je na temelju relevantnih analiza, prakse zemalja članica Europske unije, a osobito studije Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj OECD – Politika tržišnog natjecanja i međunarodne aerodromske usluge (OECD – Competition policy and international airport services, DAFFE/CLP(98) 3, OLIS 7. svibnja 1998.) i propisa Europske unije (Direktiva Vijeća 96/67/EC od 15. listopada 1996. o pristupu tržištu zemaljskih usluga u zračnim lukama Zajednice) kao i relevantnih naputaka i odluka Europske komisije, zaključilo da se radi o tržištu na kojemu u Republici Hrvatskoj još nije u cijelosti i na zadovoljavajući način dopušteno tržišno natjecanje, odnosno dovoljnom broju operatera pružanje usluga prijevoza, utovara i istovara hrane (obroka) i pića iz zrakoplova. Liberalizacijom ovog tržišta i otvaranjem pristupa i drugim tržišnim takmacima (barem jednom) zasigurno bi se izbjegla situacija u kojoj dolazi do zlouporabe vladajućeg položaja. Ako postoje opravdani razlozi da se to i dalje odgađa, u tom slučaju radi zaštite poduzetnika – korisnika usluga, a time i potrošača – putnika u zračnom prijevozu, na kojima se »prelama« ovaj problem i to preko cijene usluga zračnog prijevoza, nužnom se nameće potreba nadzora, od strane ovlaštenog državnog tijela, uvjeta i cijena pod kojima se pružaju usluge prijevoza, utovara i istovara hrane (obroka) iz zrakoplova.
NN 66/2009 • Također, Vijeće je odlučilo da Agencija poduzetniku Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. naloži da u roku od osam (8) dana od dana donošenja novog cjenika usluga prijevoza, utovara i istovara hrane (obroka) i pića iz zrakoplova, Agenciji dostavi na uvid novi cjenik kao dokaz o izvršenju naloga iz točke IV. izreke ovoga rješenja. Navedeno je utvrđeno u točki V. izreke ovoga rješenja.
NN 66/2009 • 8.3. U odnosu na dopunu zahtjeva poduzetnika Croatia Airlines d.d. od 13. lipnja 2008. kojim je poduzetnik Croatia Airlines d.d. dopunio svoje navode dostavom cjenika poduzetnika Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. usvojenog 26. svibnja 2008. s danom primjene počevši od 5. lipnja 2008., a kojim su određene cijene obroka izabranih od strane poduzetnika Croatia Airlines d.d., koje priprema i isporučuje poduzetnik Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o., analizom starih i važećih cijena, Agencija je utvrdila prosječno povećanje cijena hrane koju priprema poduzetnik Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. za oko 62,07 posto.
NN 66/2009 • S obzirom da je usluga snabdijevanja hranom (proizvodnje hrane) jedna od usluga ugostiteljstva, koje nisu vezane za usluge prijevoza, utovara i istovara hrane (obroka) i pića iz zrakoplova, te ih se ne može međusobno uvjetovati, a kako je za razliku od mjerodavnog tržišta u ovoj stvari, pristup tržištu snabdijevanja hranom u cijelosti otvoren, poduzetnik Croatia Airlines d.d. je u mogućnosti izabrati druge dobavljače hrane koji su konkurenti poduzetnika Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o., kako to uostalom i čini. S tim u svezi, unatoč činjenici što su donošenjem novog cjenika poduzetnika Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. koji je usvojen 26. svibnja 2008. s danom primjene 5. lipnja 2008., povećane cijene obroka, koje priprema i isporučuje poduzetnik Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o., Vijeće nije zaključilo da je taj poduzetnik na taj način povrijedio odredbe članka 16. stavka 1. i stavka 2. točke 1. ZZTN, odnosno odredio nepravedne cijene tih usluga.
NN 66/2009 • Izdavanje rješenja kojim se okončava postupak utvrđivanja zlouporabe vladajućeg položaja poduzetnika pred Agencijom podliježe naplati upravnih pristojbi, sukladno odredbi članka 2. stavka 1. Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 8/96, 77/96, 95/97, 131/97, 68/98, 145/99, 116/00, 163/03, 17/04 i 110/04; dalje: Zakon o upravnim pristojbama), te članka 2. točka 1d. Uredbe o izmjeni Tarife upravnih pristojbi iz Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 141/04; dalje: Uredba o izmjeni Tarife Zakona o upravnim pristojbama). Upravna pristojba u iznosu od 5.000,00 kuna za zahtjev za pokretanjem postupka u kojem sudjeluju stranke sa suprotnim interesima, u smislu članka 42. ZZTN, a naročito za zahtjev za utvrđivanjem zlouporabe vladajućeg položaja na tržištu, naplaćuje se sukladno članku 2. točki 1d., odnosno tarifnom broju 106. točki 1d. Uredbe o izmjeni Tarife Zakona o upravnim pristojbama.
NN 66/2009 • Sukladno članku 3. stavcima 2. i 3. Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 8/96, 77/96, 95/97, 131/97, 68/98, 145/99, 116/00 163/03 i 110/04) te tarifnom broju 2, Tarife upravnih pristojbi, za predmetno rješenje plaća se upravna pristojba u iznosu od 50,00 kuna.
NN 66/2009 • Budući da je poduzetnik podnositelj zahtjeva za pokretanje postupka pred Agencijom uspio u svojem zahtjevu poduzetnik Zračna luka Zagreb d.o.o. i poduzetnik Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. obveznici su plaćanja upravne pristojbe u iznosu od 5.050,00 kuna i to svaki 2.525,00 kuna, svaki.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 66/2009 • Također, sukladno odredbi članka 16. stavka 4. Zakona o upravnim pristojbama, nakon izvršene uplate obveznici uplate dužni su presliku posebne uplatnice, kao dokaz o obavljenoj uplati upravne pristojbe, žurno, a najkasnije u roku od osam (8) dana, dostaviti Agenciji s pozivom na klasu: UP/I 030-02/2007-01/15.
NN 66/2009 • Ukoliko obveznici uplate upravne pristojbe ne izvrše uplatu upravne pristojbe Agencija će, protekom roka, od nadležne Porezne uprave, sukladno članku 10. stavku 2. Zakona o upravnim pristojbama, zatražiti prisilnu naplatu upravne pristojbe.
NN 66/2009 • Stoga je Agencija, temeljem odluke Vijeća, odlučila kao u točki VII. izreke ovoga rješenja.
NN 66/2009 • Ovo rješenje je konačno u upravnom postupku. Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovoga rješenja.
NN 66/2009 • Na temelju članka 12. st. 1. t. 26., članka 14. st. 4., članka 17. st. 2. t. 7., članka 89. st. 7. i članka 125. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« br. 73/08) te članka 44. st. Pravilnika o uvjetima dodjele i uporabe radiofrekvencijskog spektra (»Narodne novine« br. 136/08), u svrhu usklađenja uvjeta dodjele i uporabe radijskih frekvencija trgovačkog društva Dubrovnik Telekom d.o.o., Dubrovnik, Nikole Tesle 4/II, za područje Dubrovačko-neretvanske županije, Vijeće Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije je po službenoj dužnosti na sjednici održanoj 3. ožujka 2009. godine donijelo
NN 66/2009 • 2. Dozvola iz točke 1. ovog rješenja propisuje uvjete dodjele i uporabe radiofrekvencijskog spektra iz točke 1. ovog rješenja.
NN 66/2009 • 3. Dozvole za radijske postaje br. PMP-00017/2008 i PMP-00018/2008, izdane trgovačkom društvu iz točke 1. ovog rješenja temeljem Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine« br. 122/03, 158/03, 60/04, 70/05), prestaju važiti, a za navedene radijske postaje se utvrđuje da su prijavljene sukladno Pravilniku o uvjetima dodjele i uporabe radiofrekvencijskog spektra.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 3/99, Broj 94/98,
Broj 103/00, Broj 37/00,
Broj 60/05, Broj 193/03
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE