PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/2007 • 77. Međutim, budući da se ovdje radi o potporama za početna ulaganja, treba naglasiti da se potpore za kupnju imovine ne mogu odobriti prema ovim Smjernicama.
NN 20/2007 • Podložno sljedećim posebnim odredbama usklađenost takvih programa ocjenjivat će se u svjetlu uvjeta navedenih u Poglavljima 2. i 3., izuzimajući Odjeljak 3.1.2. koji se ne primjenjuje na programe potpora. Svaka potpora koja se dodjeljuje u okviru programa potpora, a koja ne zadovoljava niti jedan od tih uvjeta, mora se pojedinačno prijaviti i Komisija ju mora prethodno odobriti.
NN 20/2007 • 79. Ako pravilima o državnim potporama u određenom sektoru nije drugačije određeno, dodjela potpora prema programima potpora koji su odobreni od početka primjene ovih Smjernica malim i srednjim poduzetnicima izuzima se od obveze pojedinačne prijave samo ako predmetni poduzetnik zadovoljava najmanje jedan od tri kriterija iz točke 10. Potpore poduzetnicima koji ne zadovoljavaju niti jedan od tri navedena kriterija moraju se pojedinačno prijaviti Komisiji koja ocjenjuje je li riječ o poduzetnicima u teškoćama.
NN 20/2007 • Potpore poduzetnicima koji djeluju na tržištu na kojem dugoročno postoji višak kapaciteta koji uzrokuje strukturalne probleme, neovisno o veličini korisnika potpore, moraju se također pojedinačno prijaviti Komisiji koja ih ocjenjuje u odnosu na primjenu točke 42.
NN 20/2007 • Prije kraja toga razdoblja Država članica mora ili odobriti plan restrukturiranja ili plan likvidacije ili od korisnika potpore tražiti povrat zajma i potpore koja odgovara premiji za rizik.
NN 20/2007 • 81. Svaka potpora za sanaciju koja se dodjeljuje za razdoblje duže od šest mjeseci ili koja nije vraćena nakon šest mjeseci mora se pojedinačno prijaviti Komisiji.
NN 20/2007 • 4.4. Uvjeti za odobravanje programa potpora za restrukturiranje
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 20/2007 • (a) ponovnu uspostavu održivosti (rentabilnosti): primjenjuju se kriteriji iz točaka 34. do 37.;
NN 20/2007 • (b) izbjegavanje nepotrebnog narušavanja tržišnog natjecanja: budući da potpore malim poduzetnicima manje ograničavaju tržišno natjecanje, načelo iz točaka 38. do 42. ne primjenjuje se osim ako to nije drugačije određeno u pravilima za državne potpore koje se odnose na određeni sektor; međutim, programi bi trebali određivati da poduzetnik primatelj ne smije povećavati svoje kapacitete tijekom restrukturiranja; na srednje poduzetnike primjenjuju se točke 38. do 42.;
NN 20/2007 • (c) ograničavanje potpora na najmanji iznos potrebnih sredstava za provođenje mjera: primjenjuju se načela iz točaka 43., 44. i 45.;
NN 20/2007 • 4.5. Zajednički uvjeti za odobravanje programa potpora za sanaciju i/ili restrukturiranje
NN 20/2007 • 83. Programima potpora mora se odrediti najviši iznos potpore koji se može dodijeliti jednom te istom poduzetniku u obliku potpore za sanaciju i/ili restrukturiranje, uključujući pri tom i slučaj promjene plana restrukturiranja.
NN 20/2007 • 84. Nadalje, mora se poštovati načelo jednokratnog davanja (»prvog i zadnjeg puta«). Primjenjuje se pravilo utvrđeno u Odjeljku 3.3.
NN 20/2007 • 85. Države članice moraju također pojedinačno prijaviti mjere Komisiji u slučaju da jedan poduzetnik preuzima imovinu drugog poduzetnika koji je već sam primio potporu za sanaciju ili restrukturiranje.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 10/08, Broj 114/08,
Broj 181/03, Broj 128/06,
Broj 27/98, Broj 174/04
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA