PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2005 • e) Let kroz područje s uvjetima zaleđivanja kada može doći do poteškoća pri upravljanju, štete na zrakoplovu ili gubitka ili neispravnosti bilo koje nužne funkcije (Icing encounter resulting in handling difficulties, damage to the aircraft or loss or malfunction of any essential service).
NN 139/2005 • b) Poteškoće u kontroliranju alkoholiziranih, nasilnih ili nemirnih putnika (Difficulty in controlling intoxicated, violent or unruly passengers).
NN 139/2005 • c) Otkriće slijepog putnika (Discovery of a stowaway).
NN 139/2005 • a) Ugrožavanja sigurnosti koja se ponavljaju i koja se, promatrajući pojedinačno, ne mogu smatrati važnima za izvješćivanje, ali koja zbog svoje učestalosti predstavljaju potencijalnu opasnost (Repetitive instances of a specific type of occurrence which in isolation would not be considered ‘reportable’ but which due to the frequency with which they arise, form a potential hazard).
NN 139/2005 • c) Let kroz vrtložnu brazdu (Wake-turbulence encounters).
NN 139/2005 • d) Bilo koji drugi događaj, bilo koje vrste, za kojeg se smatra da je ugrozio ili je mogao ugroziti zrakoplov ili osobe koje se nalaze u njemu ili na tlu (Any other occurrence of any type considered to have endangered or which might have endangered the aircraft or its occupants on board the aircraft or on the ground).
NN 139/2005 • Nije potrebno prijavljivati sve strukturne kvarove. Potrebna je inženjerska procjena kako bi se odlučilo je li kvar dovoljno značajan da se o njemu izvijesti. Sljedeći primjeri mogu biti uzeti u obzir (Not all structural failures need to be reported. Engineering judgment is required to decide whether a failure is serious enough to be reported. The following examples can be taken into consideration):
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 139/2005 • b) Neispravnost ili oštećenje koji prelaze prihvatljiva oštećenja PSE-a koji je označen kao otporan na oštećenja (defect or damage exceeding admissible damages to a PSE that has been designated as damage-tolerant);
NN 139/2005 • c) Oštećenje ili neispravnost koji prelaze dozvoljena ograničenja strukturnog elementa, čiji kvar može smanjiti strukturnu krutost u tolikoj mjeri da se više ne postiže potrebna sigurnost od aeroelastičnih pojava (flater, divergencija ili revers komandi) (damage to or defect exceeding allowed tolerances of a structural element, the failure of which could reduce the structural stiffness to such an extent that the required flutter, divergence or control reversal margins are no longer achieved);
NN 139/2005 • d) Oštećenje ili neispravnost strukturnog elementa koje može uzrokovati oslobađanje masivnih dijelova koji mogu ugroziti osobe u zrakoplovu (damage to or defect of a structural element, which could result in the liberation of items of mass that may injure occupants of the aircraft);
NN 139/2005 • f) Gubitak bilo kojeg dijela zrakoplova u letu (loss of any part of the aircraft structure in flight).
NN 139/2005 • Predloženi su sljedeći opći krići kriteriji primjenjivi na sve sustave (The following general criteria applicable to all systems are proposed):
NN 139/2005 • b) Nemogućnost posade da kontrolira sustav, kao na primjer (inability of the crew to control the system, for example):
NN 139/2005 • 1. Rad sustava bez davanja komandi od strane posade (uncommanded actions),
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 35/95, Broj 102/95,
Broj 71/07, Broj 13/08,
Broj 2/09, Broj 159/04
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA