PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 85/2009 • e) Pravilnik o utvrđivanju referentne i diskontne kamatne stope odobren rješenjem Agencije od 13. studenog 2008.,
NN 85/2009 • Sredstvima iz Programa, između ostalog, neće se financirati oni poduzetnici koji bi sredstva koristili za: proizvodnju oružja, streljiva, vojne i policijske opreme; za poslovanje kockarnica, kladionica; za preradu i distribuciju duhana; za ugostiteljstvo koje isključivo pruža usluge točenja alkoholnih pića; za prodaju i poslovanje servisnih autosalona, ta za prijevozničke usluge u cestovnom prometu.
NN 85/2009 • Također, sredstva iz Programa ne mogu se dodijeliti poduzetnicima u teškoćama, sukladno točki I. 7. Odluke o objavljivanju općih pravila o skupnim izuzećima u području državnih potpora (»Narodne novine«, broj 37/09).
NN 85/2009 • 3.6. Instrument državne potpore, intenzitet državne potpore i trajanje Programa:
NN 85/2009 • Krediti će se odobravati uz nominalnu kamatnu stopu za krajnjeg korisnika kredita od 4 do 6 posto na način da će se mali i srednji poduzetnicima iz rizične skupine A, koji obavljaju djelatnost na područjima od posebne državne skrbi ili na brdsko-planinskim područjima ili na otocima odnosno onim poduzetnicima koji su dokazali tržišnu konkurentnost uspješnom prodajom, odobravati uz fiksnu kreditnu stopu od 4 posto godišnje.
NN 85/2009 • U odnosu na male i srednje poduzetnike iz rizične skupine B, koja se odnosi na poduzetnike kod kojih je rizik za naplatu kredita veći, krediti će se odobravati uz fiksnu kreditnu stopu od 6 posto godišnje.
NN 85/2009 • Intenzitet državne potpore izračunavat (utvrđivat) će se kao razlika između privremeno umanjene osnovne referentne kamatne stope koju objavljuje Agencija, uvećane za referentnu maržu za rizik koja ovisi o kreditnom rejtingu pojedinog poduzetnika i ponuđenim instrumentima osiguranja plaćanja i efektivne kamatne stope.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 85/2009 • Trajanje Programa predviđeno je od 1. srpnja 2009. do 31. prosinca 2010.
NN 85/2009 • 3.8. Izvor i sredstva: Sredstva za provedbu prijedloga Programa osigurana su u Državnom proračunu Republike Hrvatske na poziciji 025 Ministarstvo financija, 1058 program kreditiranja kroz osnivački kapital HBOR-a, 1062 Program povlaštenog financiranja po kreditnim programima.
NN 85/2009 • 3.9. Nadzor provedbe državnih potpora dodijeljenih temeljem Programa: Nadzor nad namjenskim trošenjem državne potpore provodit će HBOR i Europska investicijska banka. Također, HBOR će voditi evidenciju o dodijeljenim državnim potporama i čuvati podatke o dodijeljenoj državnoj potpori 10 godina, te će od korisnika kredita zatražiti izjavu o svim dodijeljenim državnim potporama.
NN 85/2009 • Ukoliko je pojedini poduzetnik već primio državnu potporu male vrijednosti, zbroj državnih potpora, dodijeljenih temeljem točke 4.4. Odluke o privremenom okviru i državnih potpora male vrijednosti za iste opravdane troškove, ne smije prelaziti iznos veći od 500.000,00 eura, i to u razdoblju između 1. siječnja 2008. do 31. prosinca 2010.
NN 85/2009 • 4.1. Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) razmatralo je prijedlog Programa na svojoj 18. sjednici održanoj 9. lipnja 2009., pri čemu je uzelo u obzir sve činjenice iz prijedloga Programa.
NN 85/2009 • Svoju odluku Vijeće temelji na sljedećim činjenicama: subvencionirana kamatna stopa, koja je uvećana za referentnu maržu za rizik, odobrava HBOR koji je u vlasništvu Republike Hrvatske te se na taj način radi o umanjenom prihodu države; subvencija kamatne stope donosi ekonomsku prednost poduzetnicima koju isti ne bi ostvarili kroz svoje redovno i normalno poslovanje; riječ je o selektivnoj mjeri jer će subvencija kamate biti odobrena samo određenim poduzetnicima; prilikom subvencioniranja kamate postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske iz SSP-a.
NN 85/2009 • Člankom 4. stavkom 1. ZDP-a propisana je opća zabrana davanja državnih potpora koje narušavaju ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore bez obzira na oblik državne potpore u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske iz SSP-a, dok su člankom 4. stavkom 2. i 3. propisana izuzeća od opće zabrane.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 12/93, Broj 117/03,
Broj 67/03, Broj 9/94,
Broj 94/03, Broj 121/07
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE